تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناسان مذهبي درباره سريال يوسف پيامبر(ع) نظر دهند فرج الله سلحشور:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كارشناسان مذهبي درباره سريال "يوسف پيامبر(ع)" نظر دهند فرج الله سلحشور:
كارشناسان مذهبي تنها مي توانند درباره مبحث محتوايي سريال "يوسف پيامبر(ع)" نظر بدهند و منتقدان سينمايي صلاحيت اظهار نظر در اين باره را ندارند.
«فرج الله سلحشور» نويسنده، كارگردان و تهيه كننده سريال "يوسف پيامبر(ع)" در گفت وگو با برنا درباره انتقادهايي كه برخي ها نسبت به اين سريال داشته اند، گفت: تاكنون هم مردم و هم كارشناسان درباره اين سريال نظر مثبتي داشته اند و بعضا ايرادهايي كه گرفته مي شود از جانب منتقدان سينمايي است زيرا بازتاب اين مجموعه در بين مردم خوب بوده و تماشاگران كاملا راضي هستند.
وي در پاسخ به اين سوال كه برخي عنوان مي كنند; "ريتم سريال كند است و مخاطب براي ديدن قسمت هاي بعدي آن كمتر ترغيب مي شود"، اظهاركرد: ريتم سريال "يوسف پيامبر(ع)" نسبت به ساير سريال هاي مذهبي كه پلان هاي طولاني دارند، بسيار تندتر است و يكي از سريع ترين ريتم ها را نسبت به مجموعه هاي تاريخي و مذهبي دارد. مردم تاكنون ارتباط خوبي با سريال برقرار كرده اند و فكر نمي كنم انتقادهايي كه در چند وقت اخير به سريال گرفته شده، از جانب تماشاگران باشد.
كارگردان "يوسف پيامبر(ع)" در ادامه تصريح كرد: تمام سعي من و گروهم اين بوده تا سريالي جذاب به بينندگان ارائه دهيم و فكر مي كنم تا اينجاي كار هم موفق بوده ايم.
سلحشور ياد آورشد: درباره بحث محتوايي سريال، تنها كارشناسان و منتقدان مذهبي صلاحيت اظهار نظر دارند و منتقدان سينمايي مي توانند درباره بحث هاي فني و هنري اظهارنظر كنند. تاكنون هم بيشتر اظهارنظرها و ايرادها درباره محتواي كار و از سوي كارشناسان مذهبي مطرح شده و البته نظرها بيشتر مثبت بوده است. وي در پاسخ به سوالي درباره كيفيت تصاوير در اين مجموعه تلويزيوني گفت: اگر قسمت ششم اين سريال را كه جمعه گذشته پخش شد، ديده باشيد; متوجه خواهيد شد كيفيت تصاوير بهتر شده و از هفته هاي آتي بر كيفيت كار افزوده مي شود. نويسنده و كارگردان "يوسف پيامبر(ع)" درباره علت پايين بودن كيفيت تصاوير افزود: عوامل مختلفي دست به دست هم داد كه در چند قسمت ابتدايي اين سريال كيفيت تصاوير چندان مطلوب نباشد اما تلاش ما اين است كه به تدريج اين مشكل را برطرف كرده و به آن چيزي كه مدنظرمان است، دست يابيم.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن