تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813030918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصرف سيمان دراين شهرستان بايد مديريت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مصرف سيمان دراين شهرستان بايد مديريت شود
معاون اداري مالي وبرنامه ريزي فرمانداري ورامين گفت: سهميه 17 هزارتني ماهانه سيمان دراين شهرستان بايد مديريت شود تا به دست مصرف كنندگان واقعي برسد.


علي اصغر بختياري روزيكشنبه درگفت وگوباخبرنگارايرناافزود: به سبب حساسيت هاي موجود دركشور، بروزخشكسالي، تحريم هاي صورت گرفته و نيز وجود تورم ناشي از بازاربين المللي ، لزوم تشكيل ستاد تنظيم بازار در شهرستانها وجود دارد.
وي با اعلام اينكه رسيدگي به مسئله سيمان از اولويت هاي ستاد تنظيم بازار است، گفت: سيمان به دليل قرارداشتن در سبد حمايتي دولت ، همواره دستخوش سوء استفاده بوده كه مهمترين وظيفه ستاد تنظيم بازار، قطع دست سودجويان از بازاراين محصول است.
وي با تاكيد بر لزوم تجديدنظر در سهميه سيمان شهرستان ورامين افزود: اين سهميه با توجه به ساير شهرستانهاي استان تهران از قبيل كرج (هرماهه 70 هزار تن) ، مقدار كمي است كه بايد مصرف آن نيز مديريت شود.
سرپرست فرمانداري ورامين گفت: 74 درصد از سهميه ماهانه سيمان جهت مصارف مردمي است كه بايد در اختيار انبوه سازان و كساني كه از شهرداري ها مجوز ساخت و ساز و يا تعمير دريافت كرده اند، قرار گيرد.
بختياري افزود: اداره بازرگاني ورامين موظف شده نرم افزاري تهيه كند تا با ثبت شماره مجوز صادره از شهرداري ها ضمن امكان عدم دريافت مجدد سيمان ، سوء استفاده در اين بخش به حداقل برسد.
وي با اعلام اينكه 5/12 درصد از سهميه سيمان شهرستان ورامين جهت پروژه هاي عمراني است، اظهارداشت: واگذاري سيمان به طرح هايي است كه اولويت آنها در كميته برنامه ريزي شهرستان مطرح و تعيين مي شود.
وي گفت: 5/13 درصد سيمان شهرستان ورامين نيز در اختيار صنايع سيمان بر از قبيل موزائيك سازي و بلوك سازي ها قرار مي گيرد.
بختياري افزود: با افرادي كه بصورت مافيايي ازموقعيت هاي موجود بهره برداري شخصي مي كنند برخورد قانوني خواهيم كرد. ك/3
تهرام/7254/588/1547
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن