تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايگاه اينترنتي هفته نامه ميل..انتقاد شديد توني بلر از عملكرد گوردن براون


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پايگاه اينترنتي هفته نامه ميل..انتقاد شديد توني بلر از عملكرد گوردن براون
تهران/واحد مركزي خبر/ سياسي 87/5/13
نشريه انگليسي ميل امروز يكشنبه اعلام كرد توني بلر نخست وزير سابق اين كشور در يادداشتي، با انتقاد شديد از گوردن براون جانشين خود، وي را به لكه دار كردن سابقه حزبش، متهم كرده است.
به گزارش پايگاه اينترنتي هفته نامه ميل از لندن، بلر در اين يادداشت كه به گفته اين هفته نامه پاييز سال گذشته نوشته شده است، از انچه كه وي "سردرگمي تاسف بار روش ها و راهبردها" خوانده، انتقاد كرده است.
نخست وزير سابق انگليس در اين نامه، با اشاره تلويحي به جانشين خود، نوشته است ما سابقه خود را لكه دار كرده ايم.
بلر نوشته است به جاي اينكه بگوييم ما در حال استفاده از دستاوردهاي پيشين، به منظور رويارويي با چالش هاي جديد هستيم، به سابقه ده ساله خود حمله كرديم كه اشتباهي مرگبار بوده است.
وي مي افزايد سياست هاي توني بلر را كنار گذاشتيد ولي هيچ چيزي را جايگزين ان نكرديد.
اين گزارش در شرايطي منتشر شده است كه ميزان محبوبيت براون و حزب حاكم كارگر در نظرسنجي ها كاهش يافته و اين حزب در سه انتخابات ميان دوره اي در چند ماه گذشته متحمل شكست شده است.
ناظران در همين حال پيش بيني كرده اند نخست وزير انگليس تا كنفرانس سالانه حزب در ماه سپتامبر فرصت دارد وجهه اين حزب را بهبود ببخشد.
هفته نامه ميل كه مي گويد اين ياداشت را در اختيار دارد، مي افزايد بلر همچنين نوشته است كه ديويد كامرون رهبر حزب محافظه كار مدتها پيش از كناره گيري بلر از قدرت، با مشكلاتي مواجه بود ولي حزب وي در حال حاضر در نظرسنجي هاي مختلف، حدود بيست درصد از حزب كارگر پيش است.
اين هفته نامه انگليسي در ادامه مي افزايد نسخه تعديل شده اي از اين ياداشت براي براون نيز فرستاده شده است ولي در اين گزارش نيامده است كه نسخه اصلي اين ياداشت براي چه كسي نوشته شده است.
سخنگوي دفتر بلر در همين حال با خودداري از اظهار نظر در خصوص واقعي يا غير واقعي بودن اين ياداشت، فقط به گفتن اين جمله بسنده كرد كه نخست وزير سابق انگليس همچنان صد درصد از گوردن براون و دولت وي حمايت مي كند.
بلر در حال حاضر نماينده گروه چهارجانبه صلح خاورميانه متشكل از اتحاديه اروپا، سازمان ملل، امريكا و روسيه است كه در حال هدايت مذاكرات براي دستيابي به موافقتنامه صلح پايدار بين اسراييل و فلسطيني ها است.
اين در حاليست كه ديويد ميلبند وزير امور خارجه انگليس نيز هفته گذشته مقاله اي را منتشر كرد كه بسياري ان را به عنوان نشانه اي مبني بر قصد احتمالي وي براي به چالش كشيدن براون براي بدست اوردن سمت نخست وزيري اين كشور تعبير كردند هرچند كه وي چند روز بعد، حمايت خود را از نخست وزير ابراز كرد.
براون در ماه ژوئن سال گذشته ميلادي، بدون هيچ چالشي، به عنوان رهبر حزب كارگر برگزيده شد و بدين ترتيب جايگزين بلر موفق ترين رهبر اين حزب شد.
براساس نظام سياسي انگليس، براون به عنوان رهبر بزرگترين حزب در پارلمان اين كشور، بدون برگزاري انتخابات عمومي، نخست وزير انگليس شد.
5804/106/137/0003/01013/10101اينترنت
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن