تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805280238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازورزش شهرستان ها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه ازورزش شهرستان ها
توجه جدي به ورزش
مشهد -خبرنگار كيهان: مديرعامل موسسه تربيت بدني آستان قدس رضوي بر توجه جدي سازمان هاي متولي غني سازي اوقات فراغت به ورزش تاكيد كرد. جمشيد مهريار افزود: فرزندان ما پس از نه ماه پشت ميز نشستن از اين نحوه آموزش خسته شده و به دنبال تجربه اي متفاوت در تابستان هستند، لذا بهره گيري از ظرفيت هاي ورزشي بهترين روش براي آموزش است.
مهريار با تاكيد بر سرمايه گذاري به موقع والدين براي ورزش فرزندانشان عنوان كرد: متاسفانه هنوز خانواده هاي ما با ارزش ها و تاثيرات ورزش آشنايي كمي دارند.
برگزاري اردوهاي كوهنوردي
اصفهان - خبرنگار كيهان: با حضور بيش از 1300 نفر از بسيجيان اردوي كوهنوردي ثامن الحجج در اصفهان برگزار شد.
پس از برگزاري اين اردو كه در دو منطقه كوهستاني افوس از قله هاي شهرستان فريدن و قله كلار در شهرستان بروجن، تمامي شركت كنندگان با حضور در گلزار شهدا با آرمان هاي شهداي دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.
كوه گشت خانواده هاي شهدا
¤ همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برنامه كوه گشت خانواده هاي شهدا، ايثارگران و رزمندگان در جوار مرقد شهداي گمنام كوه صفه اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان هدف از برگزاري اين كوه گشت ايجاد وفاق و همدلي بين خانواده هاي شهدا عنوان شد.
ميزباني جشنواره خردسالان
سرويس شهرستانها: جشنواره قهرماني خردسالان كشور بيست و ششم تيرماه به ميزباني شهرستان خمين برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون پينگ پنگ. مسئول كميته مسابقات فدراسيون با اعلام اين مطلب افزود: اين مسابقات به صورت جشنواره برگزار مي شود كه ورزشكاران زير 9 سال به صورت تيمي و انفرادي از 26 تيرماه با يكديگر رقابت مي كنند.»
حجاريان اضافه كرد: مسابقات طبق قوانين و بصورت سيستم كوربيلون و 3 گيم از 54 گيم است كه هر استان مي تواند با حداقل 2 بازيكن در مسابقات شركت كند.»
مسابقات كشتي
ساوجبلاغ - خبرنگار كيهان: به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراء (س)، يك دوره مسابقات كشتي توسط حوزه 6 كميل ابن زياد سپاه ساوجبلاغ در پل كردان برگزار شد. در اين مسابقات كه در يازده وزن و با شركت يازده تيم برگزار شده نفرات برتر با اهداي جوايزي نفيس مورد تقدير قرار گرفتند.
فوتسال فرزندان شاهد
بروجرد-خبرنگار كيهان: مسابقات فوتسال فرزندان شاهد و ايثارگر منطقه 3كشور با حضور هشت استان در مجموعه ورزشي ولايت شهرستان بروجرد برگزار شد.
در پايان اين مسابقات تيم لرستان با كسب بالاترين امتياز به مقام اول و تيم خوزستان به نايب قهرماني رسيد و هر دو تيم به مرحله كشوري راه يافتند. در اين مسابقات تيم كرمانشاه نيز موفق به كسب كاپ اخلاق شد.
كندي در بازسازي ورزشگاه
دزفول-خبرنگار كيهان: كار توسعه و بهسازي ورزشگاه شهيد مجديان دزفول با گذشت چهار سال از آغاز عمليات اجرايي آن به كندي پيش مي رود. حميد قناعتي فرماندار دزفول با انتقاد از كندي عمليات توسعه گفت: عمليات اجرايي اين ورزشگاه براي افزايش ظرفيت جايگاه تماشاچيان به 15هزارنفر از سال 83 آغاز شده، اما شركت مجري به دلايل مختلف در اجراي آن كوتاهي مي كند. وي از سازمان تربيت بدني خواست با تخصيص اعتبار و جايگزين كردن پيمانكار توانمند، اين طرح را هر چه زودتر به اتمام برساند.
تير و كمان قهرماني
سرويس شهرستانها: مسابقات تير و كمان آزاد قهرماني استان خراسان رضوي با شناخت نفرات برتر به كار خود پايان داد. به گزارش روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوي در اين دوره از رقابتها 38نفر در دو قسمت آقايان و بانوان در دو رشته ريكرو و كامپوند در مشهد به رقابت پرداختند كه در پايان در قسمت آقايان عرفانيان در رشته ريكرو و رجب زاده در رشته كامپوند اول شدند و در قسمت بانوان در رشته ريكرو شيرمحمدي، و در رشته كامپوند هم شمشيركش عنوان اول را از آن خود كردند.
كشتي آزاد انتخابي
اسفراين-خبرنگاركيهان: يك دوره مسابقه كشتي آزاد انتخابي بسيج در شهرستان اسفراين برگزار شد. در اين مسابقات چهار تيم از شهرستانهاي بجنورد، اسفراين و شيروان حضور داشتند كه در 8 وزن با يكديگر به رقابت پرداختند و در نهايت در مجموع تيمي به ترتيب تيمهاي بجنورد، شيروان و اسفراين اول تا سوم شدند.
حركات نمايشي
هفتگل-خبرنگاركيهان: نخستين همايش حركات نمايشي كونگ فوي استان خوزستان با گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد سيدعيسي موسوي در شهرستان هفتگل برگزار شد. اين همايش به همت باشگاه فرهنگي- ورزشي كونگ فو توآ سردار شهيد سيدعيسي موسوي هفتگل برگزار شد. در اين همايش همچنين از عادل پاكدل قهرمان كونگ فو توآي خوزستان تجليل شد.
المپياد آتش نشانان
شيراز-خبرنگاركيهان: مسابقات المپياد عملياتي ورزشي آتش نشانان و امدادگران كشور در شيراز برگزار شد. ششمين دوره مسابقات كشور با حضور 230نفر آتش نشان در قالب 15تيم در رشته هاي دو امدادي- دو 100متر- آبرساني و عمليات برج و 5 تيم در رشته طناب كشي به ميزباني سازمان آتش نشاني شهرداري شيراز برگزار شد.گفتني است ركورد دارهاي اين مسابقات براي مسابقات جهاني در شهريور ماه براي رقابت به بلغارستان اعزام خواهند شد.
اعزام داور به قزوين
زنجان-خبرنگاركيهان: دبير هيئت پينگ پنگ استان زنجان گفت: 2نفر از داوران برجسته هيئت تنيس روي ميز استان زنجان براي قضاوت در مسابقات اوپن نونهالان كشور به قزوين اعزام شدند. مرتضي قلمچي افزود: سيدجواد قريشي و فرزاد بيات موحد بنا به دعوت از فدراسيون بين المللي تنيس روي ميز براي قضاوت در اين دوره از مسابقات عازم استان قزوين شدند.
كسب عنوان سوم
ساوجبلاغ-خبرنگاركيهان:تيم كشتي ساوجبلاغ توانست عنوان سوم مسابقات كشتي بسيج استان تهران را از آن خود كند. در اين مسابقات كه با حضور يازده تيم از شهرستانهاي تابعه استان تهران در كرج برگزار شد، تيم بسيج ساوجبلاغ، با كسب 4مدال نقره و 2مدال برنز و كسب 66 امتياز در مجموع اوزان به مقام سوم تيمي استان نائل شد.
دوچرخه سواري بانوان
كاشان-خبرنگاركيهان: سي وهشتمين دوره مسابقات دوچرخه سواري بانوان به همت امور ورزشي سازمان تفريحي شهرداري كاشان با شركت 50نفر برگزار شد. در پايان اين مسابقات كه به صورت تايم تريل برگزار شد، زهرا شعباني، زينب السادات اديبيان و زهرا ميرزايي به مقامهاي اول تا سوم رسيدند.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن