تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چمران: افزايش كيفيت آب شرب، 70 ميليارد تومان نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: چمران: افزايش كيفيت آب شرب، 70 ميليارد تومان نياز دارد


اخبار- همشهري آنلاين:
رئيس شوراي شهر تهران گفت: دولت بايد 70 ميليارد تومان براي افزايش كيفي و كمي آب شرب تهران اختصاص دهد.

به گزارش واحد مركزي خبر، مهدي چمران در حاشيه امضاي تفاهم نامه با وزرات كار در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر با اشاره به اين كه براي انتقال آب سد ماملو به تهران تصميم گيري شده اما منابع مالي آن تامين نشده است افزود: در اين زمينه نامه اي به رئيس جمهور نوشته‌ايم تا بتوانيم هزينه انتقال اين آب را به تهران تامين كنيم.

وي با بيان اين كه تهران در اين زمينه به يك لوله به صورت رينگي در اطراف شهر نياز دارد و تامين اين لوله حدود 45 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد گفت: بقيه هزينه نيز مربوط به انتقال آب از سد به تهران است.

چمران با تاكيد بر اين كه تلاش ما بر اين است آب با كيفيت سالم به دست مردم برسد گفت: بخشي از آب شرب تهران از منابع سدها كه بهترين نوع آب جهان است تامين مي‌شود و بخش از آب نيز از چاههايي تامين مي‌شود كه اين چاهها ممكن است داراي اشكالاتي باشد اما با توجه به مطالعاتي كه صورت گرفته و تصفيه‌اي كه انجام مي‌شود اعلام شده است كه آب تهران در حد قابل قبول است.

وي افزود: موضوع سالم بودن آب شرب تهران را بايد وزارت بهداشت و سازمان آب اعلام كنند.

رئيس شوراي شهر تهران در باره املاح آب تهران با اشاره به اين كه آب بايد املاح داشته باشد و اگر نداشته باشد براي بدن ناسازگار است گفت: اگر چيزي غير از املاح در آب مي بينيد به سازمان آب گزارش دهيد.

وي افزود: براي اين كه آب تهران در شرايط بهتري باشد؛ موضوع را به طور جدي پيگيري مي كنيم.

چمران گفت: آب تهران به خصوص آبي كه از سدها تامين مي شود از بهترين آب هاي دنياست بنابراين اين آب را به آساني از دست ندهيم.

رئيس شوراي شهر تهران در باره آب شربي كه شخصا استفاده مي‌كند گفت: آبي كه ما در پارك شهر، چهار راه سيروس و خيابان وصال تهران استفاده مي‌كنيم آب سالم و قابل قبول است.

تاريخ درج: 12 مرداد 1387 ساعت 17:19 تاريخ تاييد: 12 مرداد 1387 ساعت 18:35 تاريخ به روز رساني: 12 مرداد 1387 ساعت 18:30
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن