تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813118359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوران جشنواره رفع قرن كتاب دفاع مقدس معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: داوران جشنواره رفع قرن كتاب دفاع مقدس معرفي شدند
گروه هاي ششگانه داوري جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس كه خرداد سال 88 برگزار مي شود، اعلام شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حدود سني شش هزار عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس ظرف 25 سال گذشته در سراسر كشور منتشر شده و دبير خانه دايمي كتاب و شعر دفاع مقدس به جمع آوري آثار براي داوري در جشنوراه اقدام كرده است.

بر اساس توافق مسئولان جشنواره كتاب هاي منتشر شده با محوريت هشت سال دفاع مقدس به شش گروه موضوعي ادبيات، ادبيات و تاريخ مستند، تحقيق و پژوهش هنر، ترجمه و بخش جانبي تقسيم شده است و هر كدام از اين گروه ها داراي شش تا هفت زير شاخه هستند.

گروه ادبيات با مسئوليت دكتر محمد رضا تركي و 4 زير شاخه با عناوين شعر به سرگروهي حميد رضا شكارسري، داستان به سرگروهي حسين فتامي، نثر ادبي به سرگروهي شهرام شفيعي و ادبيات كودك و نوجوان به سرگروهي جعفر ابراهيمي و حميد رضا نجفي است.

گروه ادبيات و تاريخ مستند با مسئوليت سردار بهروز اثباتي با 7 زير شاخه با عناوين خاطره به سرگروهي مرجان فولادوند، گزارش نويسي به سرگروهي عليرضا اشتري، وصعيت نامه به سرگروهي محمد مير كاظمي، جنگ به سرگروهي احمد يوسف زاده، زندگي نامه غير داستاني به سرگروهي ابراهيم زاهدي مطلق، زندگي نامه داستاني به سرگروهي نصرت الله محمود زاده و كودك و نوجوان به سرگروهي محمد ابراهيم باباخواني تشكيل شده اند.

اما سومين بخش داوري جشنواره گروه تحقيق و پژوهش با مسئوليت دكتر منوچهر اكبري است كه داراي 5 شاخه با عناوين پژوهش هاي نظامي به سرگروهي دكتر مجيد مختاري، پژوهش هاي ادبي به سرگروهي دكتر حسينعلي قبادي، پژوهش هاي هنري به سرگروهي دكتر محمدرضا خاكي، پژوهش هاي اجتماعي، تاريخي به سرگروهي علي شجاعي صائين و پژوهش هاي سياسي حقوقي به سرگروهي دكتر حسين يكتاست.

گروه هنر با مسئوليت دكتر محمد حامد سقائيان به سه شاخه با عناوين هنرهاي نمايشي به سرگروهي فرهاد توحيدي در بخش فيلمنامه و فرهاد مهندس پور در بخش نمايشنامه، هنرهاي تجسمي به سرگروهي حميد شريفي و عكس به سرگروهي عباس مير هاشمي تقسيم شده است.

كتاب هاي مورد بررسي در گروه ترجمه در شش شاخه با عناوين ترجمه از فارسي به انگليسي ترجمه از فارسي به همه زبان ها، ترجمه از عربي و انگليسي به فارسي و ترجمه از همه زبان ها به فارسي به مسئوليت محسن سليماني داوري مي شود.

وي آخرين گروه بخش داوري جشنواره ربع قرن كتاب دفاع مقدس با 6 بخش در عناوين ناشر نمونه، خادم نشر، نويسنده پركار، نويسنده و شاعر دفاع مقدس فاقد كتاب مستقل، كتابفروشي نمونه و كتابدار نمونه دارد و آثار زير نظر نادر قرباني داوري مي شود./ش
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن