تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812988377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آغاز سال تحصيلي جديد؛مسافران مترو 10 درصد افزايش مي يابند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در آغاز سال تحصيلي جديد؛مسافران مترو 10 درصد افزايش مي يابند
مدير عامل شركت بهره برداري مترو گفت: پيش بيني مي شود تعداد مسافران مترو در مهرماه امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزايش يابد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مهندس جعفر ربيعي افزود: با توجه به اينكه تعداد قطارها و فاصله حركت آن ها تا مهرماه تغييري نخواهد يافت پيش بيني تراكم بيشتر در مترو تهران با آغاز سال تحصيلي جديد مي شود.

وي افزود: با وجود آنكه در خط 1 و 2 مترو تهران با كمبود قطار مواجه ايم اما با تعميرات به موقع ميزان توقف قطارها به دليل نقص فني و تاخيرها كاهش يافته است اما در خط 5 مترو تهران مشكلات زيادي به دليل فرسوده بودن قطارها وجود دارد.

ربيعي با تاكيد برآن كه عمر تعميراتي قطارهاي خط 5 متروي تهران فرا رسيده است، ادامه داد: ميانگين تاخيرهاي خط تهران - گلشهر سال گذشته 20 ثانيه بوده كه امسال به 30 ثانيه رسيده است و به واقع حل مشكلات اين خط جز با ورود قطارهاي جديد امكان پذير نيست.

مديرعامل شركت بهره برداري از مترو تهران همچنين در مورد متوسط تاخير قطارهاي خط 1 و 2 مترو تهران، گفت: ميانگين تاخيرهاي خط 1 و 2 مترو تهران سال گذشته 8 ثانيه بوده كه امسال به 5 ثانيه كاهش يافته است.

وي دليل كاهش تاخير قطارهاي خط 1 و 2 مترو تهران را سوار و پياده شدن مسافران به نحوصحيح و ارتقاي سطح نگهداري و تعميرات قطارهاي اين خط دانست و گفت: در مجموع در خط 1و2 با مشكلات كمتري نسبت به خط 5 در مهرماه مواجه خواهيم بود.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن