تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نام نويسي در مراكز آموزش از راه دور از اول شهريورماه آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نام نويسي در مراكز آموزش از راه دور از اول شهريورماه آغاز مي شود
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون آموزشي موسسه آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش روز شنبه اعلام كرد كه "نام نويسي نيمسال نخست سال تحصيلي 88 - 87 مراكز آموزش از راه دور كشور از اول شهريور ماه در سراسر كشور آغاز مي شود".


"عبدالله خداياري" در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا گفت: متقاضيان آموزش از راه دور تا پايان شهريورماه فرصت دارند با مراجعه به يكي از مراكز آموزش از راه دور مستقر در سازمان و مديريت هاي آموزش و پرورش استان ها و شهرستان هاي كشور ثبت نام كنند.
وي افزود: اين مدت فقط براي متقاضياني كه عذر موجه داشته باشند، براي دو هفته قابل تمديد است.
معاون آموزشي موسسه آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضيان واجب التعليم و بزرگسال در دوره هاي راهنمايي، متوسطه و پيش دانشگاهي صورت مي گيرد و ظرفيت پذيرش متقاضيان در مراكز آموزش از راه دور نامحدود خواهد بود.
"خداياري" در باره هزينه تحصيل در مراكز آموزش از راه دور، گفت: هزينه تحصيل دانش آموزان واجب التعليم به صورت سرانه از سوي آموزش و پرورش پرداخت مي شود.
وي افزود: هزينه سرانه تحصيل هر دانش آموز در مراكز آموزش از راه دور يك ميليون 600 ريال است.
معاون آموزشي موسسه آموزش از راه دور، گفت: متقاضيان در هزار و 300 مركز آموزش از راه دور ثبت نام مي شوند.
"خداياري" بدون اشاره به هزينه تحصيل دانش آموزان بزرگسال در مراكز آموزش از راه دور، گفت: دانش آموزان بزرگسال در صورت ثبت نام در اين مراكز، بايد هزينه تحصيل خود را پرداخت كنند.
وي افزود: اين مبلغ براي دانش آموزان پايه ها و دوره هاي تحصيلي مختلف، متفاوت خواهد بود.
معاون آموزشي موسسه آموزش از راه دور افزود: تاكنون 70 كتاب خودآموز براي فراگيران منتشر شده است و علاقمندان به تحصيل در سيستم آموزش از راه دور مي توانند با روش ها و شيوه هاي مختلف دراين مراكز ادامه تحصيل دهند.
"خداياري"، ارايه كتاب خودآموز، فيلم آموزشي، اينترنت و راديو و تلويزيون را از شيوه هاي آموزش در مراكز آموزش از راه دور ذكر كرد و گفت: شيوه آموزش در اين مراكز به انتخاب متقاضي تحصيل خواهد بود و فراگير مي تواند با انتخاب هر يك از اين روش ها تحصيلات خود را ادامه دهد.
وي با اعلام اينكه بسته هاي آموزشي اين موسسه در استان ها توزيع شده است، افزود: براي دانش آموزان اين دوره ها، كلاس هاي رفع اشكال تشكيل مي شود و محتواي آموزش از راه دور همان محتوا و كتاب هاي درسي آموزش و پرورش است كه به صورت آن لاين و آف لاين ارايه مي شود و به فراگيران نيز مدرك رسمي آموزش و پرورش اعطا مي شود.
"خداياري" گفت: تاكنون بيش از 270هزار دانش آموز در مراكز آموزش از راه دور ادامه تحصيل داده و آموزش ها نيز با در نظرگرفتن استانداردها و شاخص هاي آموزشي و بكارگيري آخرين شيوه ها و روش هاي فناوري جديد ارايه مي شود.
مدارك تحصيلي مراكز آموزش از راه دور تا پايان مقطع پايان تحصيلات دبيرستان است.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن