تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط شركت توزيع نيروي برق اعلام شد برنامه جديد خاموشي در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: توسط شركت توزيع نيروي برق اعلام شد برنامه جديد خاموشي در تهران
جام جم آنلاين: شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ برنامه خاموشيهاي احتمالي شهر تهران بزرگ از 12 تا 18 مردادماه جاري را اعلام كرد. اين برنامه به منظور كاهش مشكلات ناشي از خاموشي هاي احتمالي اعلام شده است و در هفته آينده نيز مانند هفته هاي قبل ثابت خواهد بود.


به گزارش مهر، شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ از مشتركان درخواست مي كند پس از بروز خاموشي در حد امكان وسائل برقي خود را از مدار برق خارج كرده و پس از برقراري مجدد برق نسبت به برقرار كردن وسائل اقدام كنند.

بر اين اساس، زمان خاموشيها از 12 تا 18 مرداد ماه جاري براي گروه يك از ساعت 0 تا 2 صبح و 12 تا 14 عصر، گروه دو 0 تا 2 صبح و 14 تا 16 عصر، گروه سه 2 تا 4 صبح و 14 تا 16 عصر، گروه چهار 2 تا 4 صبح و 16 تا 18 عصر، گروه پنج 4 تا 6 صبح و 16 تا 18 عصر، گروه شش 6 تا 8 صبح و 18 تا 20 عصر، گروه هفت 6 تا 8 صبح و 20 تا 22شب ، گروه هشت 8 تا 10 صبح و 20 تا 22 عصر، گروه نه 10 تا 12 ظهر و 22 تا 24 شب، گروه ده 10 تا 12 ظهر و 22 تا 24 شب و گروه يازده 0 تا 2 صبح و 12 تا 14 عصر خواهد بود.

در همين حال، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ گفت: هم اكنون هيچ برنامه اي براي افزايش خاموشيهاي احتمالي برق وجود ندارد و شركت توزيع برق تهران "فقط و فقط" براساس جدول احتمالي زمان بندي خاموشيها كه اول هر هفته اعلام مي شود، عمل مي كند.

سعيد مهذب ترابي گفت: شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ دقيقا براساس برنامه زمان بندي خاموشيهاي احتمالي كه اول هر هفته از طريق رسانه هاي عمومي اعلام مي شود، اقدام كرده و مي كند. معيار اعمال خاموشيها نيز از سوي وزارت نيرو همين برنامه است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ افزود: اين برنامه با فرض بدترين شرايط تنظيم شده و با صرفه جويي بيشتر مردم و تقليل محدوديتهاي توليد كه ممكن است ناشي از افزايش دماي هوا نيز باشد، مدت زمان خاموشي نيز كمتر خواهد شد.

وي با تشكر از تمامي شهروندان تهراني براي همكاري جدي و صميمانه در صرفه جويي مصرف برق خاطرنشان كرد: مردم با مصرف مناسب تر و بهينه تر برق مي توانند احتمال خاموشي ها را كاهش دهند.

مهذب ترابي از مردم درخواست كرد كه در زمان وقوع خاموشي وسائل برقي خود را از برق خارج كنند، زيرا اتصالهاي غيرمترقبه و اجتناب ناپذير ممكن است به وسائل آسيب رساند.

اين مقام مسئول در وزارت نيرو گفت: فعلا هيچ برنامه اي براي افزايش خاموشي ها احتمالي وجود ندارد و شركت توزيع برق تهران بزرگ "فقط و فقط" براساس جدول زمانبندي احتمالي خاموشي ها، عمل مي كند. ضمن اينكه هرچه صرفه جويي مردم بيشتر باشد قطعا ميزان خاموشي ها نيز تقليل مي يابد.

وي اظهار داشت: البته در نادر مواردي ممكن است قطعي هاي طولاني مدت برق نيز صورت گيرد كه طبيعي و براساس خواست وزارت نيرو نيست،زيرا شبكه برق گاها دچار حوادث غيرمترقبه مي شود كه ناشي از شكست تيربرق، پارگي سيمها، خسارت به شبكه هاي كابلي و نيز حوادث طبيعي نظير طوفان روز گذشته است كه ممكن است خاموشي هايي را در پي داشته باشد كه البته مردم بايد درصورت بروز چنين مواردي با سامانه 121 تماس حاصل نمايند.

مهذب ترابي گفت: طرح ضربتي توزيع لامپهاي كم مصرف به جاي لامپهاي رشته اي و معمولي در ميان اصناف و بازاريان نيز شروع شده كه از استقبال خوبي نيز برخوردار بوده است. اين در حالي است كه نقش اصناف در كاهش خاموشي ها بسيار مهم است و آنها مي توانند با استفاده از نور طبيعي در ساعات روز و كاهش مصرف در پيك بار احتمال خاموشي ها را كاهش دهند.

وي خاطرنشان كرد: اگر اصناف در روز 50 درصد و در شب 25 درصد كاهش مصرف داشته باشند، قطعا بدون اينكه در رفاه آنها تغييري حاصل شود به وزارت نيرو نيز كمك كنند.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن