تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استانداري قم:مسؤلان در تدارك پذيرايي از زائران در نيمه‌شعبان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: معاون استانداري قم:مسؤلان در تدارك پذيرايي از زائران در نيمه‌شعبان هستند
گروه خبرنگاران افتخاري / اكبر پوست‌چيان: معاون عمراني استانداري قم گفت: همه مسؤلان اين استان با بسيج امكانات در تدارك برگزاري آئين‌هاي جشن و سرور و پذيرايي از خيل عظيم زائران از سراسر كشور و جهان در ايام نيمه‌شعبان در قم هستند.
به گزارش خبرنگار افتخار خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، مهندس «علي متقيان» سه‌شنبه شب در دهمين جلسه شوراي ترافيك استان قم در سال 87 با موضوع نيمه‌شعبان و مسجد جمكران افزود: دستگاه‌هاي اجرايي از مدت‌ها قبل با برگزاري جلسات و برنامه‌ريزي تلاش‌هاي خود را براي خدمات‌رساني به زائران آغاز كرده‌اند.

بنابر اين‌گزارش، گفته شده كه در ايام نيمه‌شعبان حدود سه ميليون زائر از سراسر كشور و جهان براي زيارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و شركت در جشن‌هاي نيمه‌شعبان سالروز ميلاد خجسته امام عصر(عج)، وارد قم مي‌شوند.

وي در ادامه گفت: تهيه ملزومات و اقلام مورد نياز زائران در نيمه‌شعبان در اولويت فعاليت‌هاي مسؤلان است.

متقيان افزود: آب آشاميدني، نان، امكانات رفاهي و سرويس‌هاي بهداشتي از جمله مواردي هستند كه به منظور تسهيل در امور زائران مسجد مقدس جمكران در حال پيگيري و انجام است.

رئيس شوراي ترافيك استان قم در ادامه با اشاره اقدامات انجام گرفته ‌براي بهبود جابه‌جايي مسافران گفت: با هماهنگي‌هاي انجام گرفته شده به منظور تسهيل در رفت و آمد مردم و زائران ناوگان اتوبوسراني تهران بزرگ به ياري مسؤلان قم خواهد آمد.

متقيان افزود: در اين راستا همچنين طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته اقدامات ترافيكي و جاده‌اي هم در شهر و هم در مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران در دستور كار عوامل ذيربط قرار گرفته است.

معاون امور عمراني استاندار قم گفت: تقويت پوشش مخابراتي تلفن‌هاي همراه، حضور چشمگير پرسنل نيروي انتظامي، راهنمايي و رانندگي و نيروي مقاومت بسيج به منظور برقراري نظم و ايجاد امنيت از جمله اقدامات ديگري است كه در دست اقدام است.

وي ادامه داد: با توجه به ‌بحث قطعي برق درصدديم از طريق رئيس شوراي تأمين امكان قطع برق را در ايام نيمه‌شعبان به صفر برسانيم.

متقيان در پايان گفت: قطاري ويژه از اصفهان و تهران به قم اختصاص داده شده كه گامي مؤثر در راستاي تسهيل عبور و مرور زائران مسجد مقدس جمكران است.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن