تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسانه هاي تركيه: پ.ك.ك عامل انفجارهاي استانبول است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رسانه هاي تركيه: "پ.ك.ك" عامل انفجارهاي استانبول است
خبرگزاري فارس : پس از گذشت سه روز از انفجارهاي منطقه "گونگورن" استانبول كه 17 كشته و 154 زخمي برجاي گذاشت هويت بمب‌گذاران شناسايي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از شبكه "د" تركيه ، پليس استانبول ديروز طي عملياتي 12 تن را در رابطه با انفجارهاي استانبول دستگير و تحقيقات از آنها را آغاز كرد .
اين گزارش حاكي است در پايان اين بازجويي ها پليس استانبول توانست به هويت بمب‌گذار تروريست "گونگورن" پي برد .
بر اساس اين گزارش پليس استانبول حتي پي برده كه اين تروريست كه گفته مي شود عضوي شبكه "پ.ك.ك" بوده دركجا زندگي مي كند .
اين در حالي است"زبير آيدار" سركرده "پ.ك.ك" در گفتگو با آژانس خبري "فرات" كه رسانه نزديك به اين شبكه محسوب مي شود ضمن محكوم كردن بمب گذاريهاي ديروز استانبول مدعي شد كه اين بمب گذاري هيچ ارتباطي با شبكه "پ.ك.ك" ندارد . "آيدار" بر ضرورت نسبت ندادن اين بمب گذاري‌ها با "مبارزات آزادي خواهانه كردها" تاكيد و عنوان كرد كه اين حمله كار دستهاي پنهان است .
وي با اشاره به انفجار اين بمب ها در دوره اي كه عليه "ارگنكون" و حزب عدالت و توسعه اقامه دعوي شده تصريح كرد : حادثه يك حادثه تاريكي است و شبيه اين گونه بمب گذاري در تركيه مشاهده نشده است . انفجار اين بمب ها در دوره دعوي ارگنكون و حزب عدالت و توسعه جاي تامل دارد . اين بمب گذاري هيچ ارتباطي با حركت آزادي خواهانه كردها ندارد و نمي توانند آن را به "پ.ك.ك" نسبت دهند .
برخي مقامات تركيه با اشاره به ضربه سنگيني كه ارتش اين كشور طي روزهاي اخير در داخل و خارج تركيه به شبكه "پ.ك.ك" وارده آورده احتمال مي دهند كه اين اقدام تلافي جويانه از سوي اين شبكه مي تواند باشد.
گفتني است در انفجارهاي شهر "گون گورن" 17 تن كشته و 153 تن ديگر هم زخمي شدند
انتهاي پيام/.
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن