تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنتارا: بيش از ‪ ۱۷۰‬اندونزيايي براثر بيماري وبا جان باختند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آنتارا: بيش از ‪ ۱۷۰‬اندونزيايي براثر بيماري وبا جان باختند
اجتماعي. حوادث. وبا. اندونزي
كوالالامپور- خبرگزاري رسمي اندونزي (آنتارا) روزپنجشنبه گزارش داد ؟ بيش از ‪ ۱۷۰‬نفر از شهروندان مناطق روستايي استان پاپوا اندونزي بر اثر ابتلا به بيمار وبا جان خود را از دست داده اند.

آنتارا به نقل از مقامات يك كليسا در منطقه پانيا واقع در استان پاپوا اندونزيافزود : در چهارماه گذشته ‪ ۱۷۲‬نفر از شهروندان مناطق دورافتاده و روستايي اين منطقه جان خود را براثر ابتلا به بيماري وبا از دست داده اند يك مقام كليساي كاتوليك منطقه پانياي استان پاپوا در گفت وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از اين تراژدي خاطرنشان ساخت كه مقامات محلي هيچ توجهي به شيوع اين بيماري در مناطق دور افتاده اين استان نداشته در حالي كه روز به روز بر تعداد قربانيان اين بيماري و ساير بيماري‌هاي عفوني و واگيردار در اين مناطق افزوده مي‌شود.

بني گياي افزود: وي شخصا ‪ ۲۴‬ژوئيه سال جاري طي نامه‌اي فرماندار اين منطقه را از وضعيت وخييم اين بيماري در منطقه پانيا آگاه ساخته ولي هنوز پاسخي دريافت نكرده است.
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن