تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استانداري قم:مسوولان درتدارك پذيرايي از زايران درنيمه شعبان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استانداري قم:مسوولان درتدارك پذيرايي از زايران درنيمه شعبان هستند
معاون عمراني استانداري قم گفت: همه مسوولان اين استان با بسيج امكانات در تدارك برگزاري آيين هاي جشن و سرور و پذيرايي از خيل عظيم زايران از سراسر كشور و جهان در ايام نيمه شعبان در قم هستند.


به گزارش ايرنا، مهندس علي متقيان سه شنبه شب در جلسه شوراي ترافيك استان قم با موضوع نيمه شعبان و مسجد جمكران افزود: دستگاه هاي اجرايي از مدت ها قبل با برگزاري جلسات و برنامه ريزي تلاش هاي خود را براي خدمات رساني به زايران آغاز كرده اند.
گفته شده كه در ايام نيمه شعبان حدود سه ميليون زاير از سراسر كشور و جهان براي زيارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) و شركت در جشن هاي نيمه شعبان سالروز ميلاد خجسته امام عصر(عج )، وارد قم مي شوند.
وي درادامه گفت: تهيه ملزومات واقلام مورد نياز زائران در نيمه شعبان دراولويت فعاليت هاي مسوولان مي باشد.
متقيان افزود:آب آشاميدني ، نان ، امكانات رفاهي و سرويس هاي بهداشتي از جمله مواردي مي باشند كه به منظور تسهيل درامور زائران مسجد مقدس جمكران درحال پيگيري و انجام است.
رييس شوراي ترافيك استان قم در ادامه با اشاره اقدامات انجام گرفته براي بهبود جابجايي مسافران گفت: با هماهنگي هاي انجام گرفته شده به منظور تسهيل دررفت و آمد مردم و زايران ناوگان اتوبوسراني تهران بزرگ به ياري مسوولان قم خواهد آمد.
متقيان افزود: دراين راستا همچنين طبق هماهنگي هاي صورت گرفته اقدامات ترافيكي و جاده اي هم در شهر و هم در مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمكران در دستور كار عوامل ذيربط قرار گرفته است.
معاون امور عمراني استاندار قم گفت:تقويت پوشش مخابراتي تلفن هاي همراه، حضورچشمگير پرسنل نيروي انتظامي، راهنمايي و رانندگي و نيروي مقاومت بسيج به منظور برقراري نظم و ايجاد امنيت ازجمله اقدامات ديگري است كه در دست اقدام است.
وي ادامه داد:با توجه به بحث قطعي برق درصدديم از طريق رييس شوراي تامين امكان قطع برق را درايام نيمه شعبان به صفر برسانيم.
متقيان گفت: قطاري ويژه از اصفهان و تهران به قم اختصاص داده شده كه گامي موثردر راستاي تسهيل عبور ومرور زائران مسجد مقدس جمكران است.
ك/2 7405/550/675 شماره 059 ساعت 10:35 تمام
 چهارشنبه 9 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن