تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاشهاي ميليبند براي به زير كشيدن براون


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تلاشهاي ميليبند براي به زير كشيدن براون
واحد مركزي خبر به نقل از روزنامه ديلي تلگراف:در روزهاي اخير در محافل سياسي انگليس شايع شده است كه براون در ماه سپتامبر مجبور به كناره گيري از سمتش خواهد شد.

ميليبند سعي مي كند با برگزاري يك سري ميتينگ هاي سياسي حمايت اعضاي بيشتري از حزب حاكم را از خود براي تصدي رهبري حزب بدست اورد.

ميليبند همچنين از اعضاي ارشد حزب خواسته است سياستهاي حزب را بطور كلي تغيير دهند تا در برابر محافظه كاراني هم كه محبوبيت آنها رو به افزايش است، بتوانند قد راست كنند.

گفته شده است كه دست كم ده وزير از وزراي كابينه براون خود را براي خروج از آن و استعفا آماده مي كنند.

آنها تهديد كرده اند اگر براون از صحنه قدرت خارج نشود اين كار را مي كنند.

ميليبند كه سعي كرده است وجهه سياسي خود را در ميان هواداران حزب كارگر بهبود بخشد، مي تواند خود را به يكي از حريفان جدي براون در كسب رهبري اين حزب مبدل كند.

حزب كارگر قرار است در ماه سپتامبر (اواخر شهريورماه) كنفرانس سالانه خود را برگزار كند و شايد اين گردهمايي فرصت خوبي براي ميليبند باشد تا براون را از صحنه رقابت كنار بزند و خود جانشين وي شود.

حزب براون در انتخابات ميان دوره اي اخير در انگليس متحمل شكست شد و بدنبال ان هم بسياري از اعضاي پارلمان از آن بيم دارندكه در انتخابات عمومي بعدي در انگليس محافظه كاران به پيروزي قاطعي دست پيدا كنند و آنها كرسي هاي خود را از دست بدهند.

يكي ديگر از نامزدهاي احتمالي رهبري حزب كارگر جك استراو وزير دادگستري انگليس است كه ممكن است او هم بزودي به حريفي قدرتمند براي ميليبند تبديل شود.

اين دو رقباي ديگري هم دارند كه از ميان آنها مي توان به الن جانسون وزير بهداشت و جيمز پارنل وزير كار اشاره كرد.
 چهارشنبه 9 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن