تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيفيت هواي تهران فردا سالم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كيفيت هواي تهران فردا " سالم " است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): يك كارشناس سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: فردا كيفيت هواي تهران در شرايط سالم است.


"ميترا بهرامي راد" روز سه شنبه به خبرنگار اجتماعي ايرنا گفت: بر اساس پيش بيني هواشناسي و نيز آمار و اطلاعات استخراجي از ايستگاههاي سنجش آلودگي هوا، هم اكنون هواي تهران درشرايط سالم است و پيش بيني مي شود كيفيت هواي تهران طي 24 ساعت آينده نيز به جز در مناطق پرد تردد و شلوغ شهر، بصورت سالم باقي بماند.
وي افزود: هم اكنون هواي تهران كمي تا قسمتي ابري تا نيمه ابري و در ارتفاعات همراه با رعد و برق و رگبار و وزش باد است كه پيش بيني مي شود اين وضعيت طي سه روز آينده تغيير چنداني نيابد.
وي دماي هواي تهران طي 24 ساعات آينده را درگرمترين ساعات روز، يعني سه بعدازظهر امروز، 41 درجه سانتيگراد اعلام كرد وگفت : اين دما درخنك ترين ساعات روز فردا به 29 درجه سانتيگراد تقليل مي يابد.
بهرامي راد با اشاره به دماي هواي تهران تاكيد كرد: طبق پيش بيني هاي صورت پذيرفته طي سه روز آينده دماي هواي تهران تا سه درجه سانتيگراد كاهش يافته و از ميزان شدت گرماي آن كاسته خواهد شد.
آلاينده هاي مونواكسيد كربن ، ازن ، دي اكسيد نيتروژن ، گوگرد و ذرات معلق از جمله آلاينده هاي مهم آلودگي هوا مي باشند.
همچنين براساس آمار مركز هماهنگي اطلاع رساني آلودگي هوا (مهار)، ميزان آلاينده هاي هوا طي 24 ساعت آينده بدين شرح است :
مونواكسيد كربن 37 PSI ، ازن 78 PSI ، دي اكسيد نيتروژن 31 PSI ، گوگرد 46 PSI و ذرات معلق 61 PSI .
براساس بدست آمده از ايستگاههاي سنجش آلودگي هوا، هرگاه ميزان آلاينده هاي هوا بين شاخص هاي عددي 0 تا 50 قرار گيرد هواي تهران درشرايط پاك ، 51 تا 100 سالم ، 101تا 199ناسالم ، 200تا 299 بسيار ناسالم و300 خطرناك مي باشد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن