تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان جنوبي: طرح تحول اقتصادي از انحراف سرمايه جلوگيري مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خراسان جنوبي: طرح تحول اقتصادي از انحراف سرمايه جلوگيري مي‌كند
خبرگزاري فارس: معاون برنامه‌ريزي استاندار خراسان جنوبي گفت: جلوگيري از انحراف سرمايه در بخش‌هاي غيرضروري و كاهش قاچاق كالا به بيرون از مرزها از ويژگي‌هاي مثبت طرح تحول اقتصادي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، مجيد اميني صبح امروز در جلسه ستاد برگزاري طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار خراسان جنوبي با بيان اينكه با اجراي طرح تحول اقتصادي دهك‌هاي جامعه به طور عادلانه از يارانه بهره‌مند مي‌شوند، افزود: با اجراي اين طرح سهم طبقات بالاتر در استفاده از يارانه كاهش پيدا مي‌كند و طبقات پايين‌تر جامعه از يارانه بيشتري بهره‌مند مي‌شوند.
وي اظهار داشت: افزايش بهره‌وري و رقابت در خدمات و منطقي شدن مصرف كالا توسط جامعه از پيامدهاي موثر طرح تحول اقتصادي است.
معاون برنامه‌ريزي استاندار خراسان جنوبي تعداد خانوار‌هاي استان را 160هزار نفر برشمرد و گفت: تاكنون 180هزار فرم جمع‌آوري اطلاعات خانوارها در استان توزيع شده است.
اميني ادامه داد: در شهرستان قاين تعداد خانوارها بالغ بر 35 هزار و 881 خانواده است كه تاكنون 27 هزار فرم توزيع شده كه بايد هرچه سريعتر فرم به اين منطقه فرستاده شود.
وي افزود: محل‌هاي جمع‌آوري فرم‌هاي اقتصادي در استان مشخص شده است كه تا پايان هفته جاري آدرس اين ايستگاه‌ها در مطبوعات محلي اعلام مي‌شود.
دراين نشست اعضاي ستاد نيز به بيان مشكلات و نظرات خود پرداختند كه اطلاع‌رساني مناسب اين طرح توسط رسانه‌ها، ايجاد راهكار براي رساندن فرم‌ها به عشاير و مشخص شدن محلي براي قرار دادن فرم‌هاي اقتصادي خانوار در داخل مدارس از مهم‌ترين اين مشكلات و پيشنهادت بودند.
انتهاي پيام:/ب
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن