تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غرب به نام دمكراسي گرفتار جاهليت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غرب به نام دمكراسي گرفتار جاهليت است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري جاهليت قرن بيستم را سياه تر از عصر پيامبر گرامي اسلام دانست و گفت: امروز به نام دمكراسي در غرب جاهليت وجود دارد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، سيد احمد خاتمي روز سه شنبه در جشن مبعث رسول اكرم (ص) كه با حضور مسئولان و كاركنان ستاد ارتش جمهوري اسلامي ايران در مسجد امام خميني(ره) اين ستاد برگزار شد، تصريح كرد: آنچه اكنون در عرصه فساد در غرب مي گذرد بالاتر از عصر جاهليت زمان پيامبر اعظم (ص) است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تبيين جاهليت نوع اول و دوم از ديدگاه قرآن كريم، گفت: جاهليت اول در زمان پيامير اسلام بود و جاهليت دوم در عصر حاضر اتفاق افتاده است.
وي افزود: در صنعتي ترين كشور جهان مذهب رايج آن بت پرستي است، به اين معنا كه در صنعت و فناوري به اوج رسيده اند اما در زمينه اعتقادات در دوران كودكي به سر مي برند.
خاتمي با بيان اين كه انسانيت در غرب مسخ و محو شده و گاهي انسان تبديل به حيوان شده است، اظهار داشت: ديروز زنان بدكاره پرچم داشتند اما امروز ميليون ها سايت و شبكه ماهواره اي مستهجن به مراتب بدتر از آن زمان فرهنگ برهنگي را ترويج مي كنند.
عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در عرصه قوانين به نام دمكراسي مي گويند همجنس بازي آزاد است و اين عده ادعا مي كنند كه بايد بايد در مجالس نماينده داشته باشند.
وي با اشاره به اين كه در غرب با خدا و دين مبارزه و خداحافظي شده است، گفت: آنان جريانات ناسيوناليستي را در حد پرستش جايگزين كردند و برخي هم ناشيانه مي خواهند همان فرهنگ را در كشور پياده كنند.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه سخنانش به تبيين جايگاه بعثت پيامبر گرامي اسلام و فراز هايي از سيره نظري و عملي آن بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: انسانيت با بعثت معنا پيدا مي كند.
وي با تاكيد بر اين كه انساني كه رنگ بعثت به خود بگيرد اشرف مخلوقات است، گفت: در مقابل انساني كه رنگ بعثت به خود نگيرد گمراه تر از چهار پايان است.
خاتمي تاكيد كرد كه اگر مي خواهيم رنگ بعثت به خود بگيريم بايد تشنه معارف دين باشيم.
عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري همچنين ارتش جمهوري اسلامي ايران را ارتش اسلام و مكتب توصيف كرد و آن را يك نعمت خواند.
وي گفت: آزادي و دفع توطئه هاي دشمن از نعمت هايي است كه قرآن بارها بر آنها تصريح كرده است.
سيام-7432 - 1535
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن