تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815766148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
جشنواره قرآني
ايوان غرب- خبرنگار كيهان: نخستين جشنواره قرآني منطقه اي با حضور قاريان برتر استان ايلام و ميهماناني از كرمانشاه و تهران در ايوان غرب برگزار شد.
علي صحرايي مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ايوان غرب هدف از برگزاري اين جشنواره را ترويج و گسترش فرهنگ قرآن و ايجاد انگيزه و رغبت بيشتر جوانان و نوجوانان به علوم قرآني عنوان كرد.
پايان سرشماري
گنبدكاووس- خبرنگار كيهان: طرح ملي سرشماري عشاير كوچنده استان گلستان پس از 20 روز عمليات ميداني پايان يافت. به گفته رضا عليپوري مديركل امور عشاير استان گلستان، سرشماري عشاير كوچنده كشور با هدف برنامه ريزي سازنده و خدمات رساني به اين قشر از جامعه اجرا شد.
غذاهاي محلي در كرج
كرج- خبرنگار كيهان:به مناسبت ولادت حضرت علي(ع) جشنواره غذاهاي محلي استانهاي مختلف كشور در كرج برگزار شد. مهتاب اميري مدير كانون فاطمه الزهرا(س) آموزش و پرورش ناحيه 3 كرج در گفت وگو با خبرنگار كيهان، آشنايي دانش آموزان با مهارتهاي طبخ غذا را از اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان كرد و افزود: در اين جشنواره 30 دانش آموز و 25 نفر از اولياء دانش آموزان شركت كردند.
پيگيري مشكلات مردم
دهلران- خبرنگار كيهان: نماينده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شوراي اسلامي، وظيفه اصلي يك نماينده را وضع قانون و پيگيري مشكلات مردم عنوان كرد.
علي عزتي افزود: انجام ندادن و عملي نكردن وعده ها موجب بدبيني و نارضايتي مردم به نظام و مسئولان مي شود.
نصب پل
نائين- خبرنگار كيهان: پل عابر پياده مقابل دانشگاه پيام نور نائين نصب شد. مهندس صفري رئيس اداره راه و ترابري نائين در اين باره گفت: از اهداف نصب اين پل علاوه بر تامين ايمني و رفاه دانشجويان و عابران پياده، تامين ايمني حداكثر خودروهاي عبوري از اين نقطه هم مدنظر بوده است.
كسب رتبه اول كشوري
علي آباد كتول- خبرنگار كيهان: معاون فرماندار علي آباد كتول گفت: اين شهرستان در امر جمع آوري زكات در استان و كشور مقام اول را در سال 86 به خودش اختصاص داده است.
حسيني فرد در مراسم تجليل از تلاشگران ستاد احياي زكات اين شهرستان كل مبلغ جمع آوري شده را بيش از چهارصد و چهل ميليون تومان اعلام كرد.
ايجاد دو هزار شغل
شهرستان علي آباد كتول با ايجاد بيش از دو هزار فرصت شغلي مقام اول را در سطح استان به خود اختصاص داد. علي دنكوب فرماندار علي آباد در گفت وگو با خبرنگار كيهان گفت: سهميه اين شهرستان در سال 86 براي ايجاد اشتغال از طرحهاي زودبازده و غيرزودبازده سه هزار نفر بود كه اين شهرستان موفق شديم 2 هزار و 37 فرصت شغلي ايجاد كنيم.
درخشش در مسابقات قرآني
سبزوار- خبرنگار كيهان:دو نفر از فرهنگيان سبزواري به نامهاي عبدالله جليلي و مينا كوشكي در مسابقات تفسير جزء 6 قرآن كريم در سطح خراسان رضوي موفق به كسب رتبه برتر و دريافت سكه بهار آزادي و لوح تقدير از سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوي شدند.
تجليل از شهدا
رشت- خبرنگار كيهان: استاندار گيلان در ديدار با دو خانواده شهيد در آستانه اشرفيه از مقام شامخ شهدا تجليل كرد. مهندس روح الله قهرماني در اين ديدار كه با خانواده شهيد محمدحسين عزمي و كريم آذر زرتشت صورت گرفت، تاكيد كرد: كار و تلاش ما در مقايسه با كار بزرگ شهدا ناچيز است و بايد در جهت رضاي آنها حركت كنيم.
كاهش ورودي زندانيان
ميزان ورودي زندانيان به زندانهاي استان گيلان در سال گذشته كاهش داشته است. به گزارش خبرنگار ما از رشت به گفته مظفر الوندي مديركل زندانهاي گيلان ميزان ورودي زندانيان به زندان هاي گيلان در سال 85-26هزار و 619 نفر بوده كه در سال 86 با 19 درصد كاهش به 21 هزار و 630 نفر رسيد و در فروردين ماه امسال نيز بيش از 34 درصد كاهش ورودي داشته است.
مراسم بزرگداشت
سمنان- خبرنگار كيهان: مراسم بزرگداشت شهداي گمنام تيپ مستقل 12 قائم(عج) سمنان برگزار شد. در اين مراسم حجت الاسلام گنجي مسئول امور روحانيون سپاه استان سمنان گفت: عزت، سربلندي، آسايش و اقتدار ايران مرهون رشادتها و ايثارگريهاي شهداي دفاع مقدس است.
ساختمان جديد
اصفهان- خبرنگار كيهان:با حضور استاندار و شهردار اصفهان ساختمان جديد سازمان تاكسيراني و 50 دستگاه فولكس مدل كدي به بهره برداري رسيد.
از ويژگي هاي ساختمان موردنظر كه در مساحتي بالغ بر 6000مترمربع بنا شده است در نظر گرفتن سالن آمفي تئاتر براي آموزش رانندگان است كه نقش تاثيرگذاري در فرهنگ جامعه شهري خواهد داشت.
همزمان با بهره برداري از ساختمان مذكور 50 دستگاه تاكسي فولكس واگن مدل كدي با پايه گازسوز CNG وارد ناوگان حمل و نقل فرودگاه شهيد بهشتي شد.
جشن علم و فناوري
قم- خبرنگار كيهان: نخستين جشن علم و فناوري در قم با حضور مسئولان استان قم در محل سازمان ملي جوانان برگزار شد. مديرعامل مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي قم در اين مراسم گفت: يكي از شاخصه هاي دسترسي به جامعه اطلاعاتي وجود فارغ التحصيلان رشته رايانه است. حجت الاسلام حميد شهرياري افزود: ورود فارغ التحصيلان اين رشته به بازار كار دسترسي كشور را به جامعه اطلاعاتي تسهيل خواهد كرد.
جشنواره كارآفرينان
گرگان- خبرنگاركيهان: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) گلستان از برگزاري «اولين جشنواره كارآفرينان برتر و امدادگران پرتلاش» تحت پوشش اين نهاد در استان خبر داد.
«محمدعلي عوض پور» افزود: اين جشنواره با هدف تقدير از كارآفرينان برتر استان برگزار شد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن