تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815040328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقاشي‌هاي كودكان سمناني از دفاع مقدس كتاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نقاشي‌هاي كودكان سمناني از دفاع مقدس كتاب شد


چاپ‌اول- همشهري آنلاين:
آثار نقاشي اعضاي مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان سمنان با موضوع دفاع مقدس در قالب كتابي با عنوان "سرخي تو از من" رونمايي مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي كانون، اين كتاب مجموعه‌اي از 69 اثر برگزيده از ميان 519 اثر كودكان و نوجوانان را با همكاري اداره‌ كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و كانون استان سمنان منتشر كرده است.

دست‌اندركاران انتشار كتاب"سرخي تو از من"چاپ اين اثر را تلاشي براي شناخت تصوير ذهني كودكان و نوجوانان امروز از سال‌هاي دفاع مقدس مردم ايران مي‌دانند.

اين كتاب قرار است ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 8 مرداد هم‌زمان با شب سالگرد مبعث پيامبر اعظم(ص) و با برگزاري آييني در سالن آمفي‌تئاتر كانون شهر سمنان رونمايي شود.

آثار ارايه شده در كتاب"سرخي تو از من"در عين حال به پژوهش‌گران حوزه هنر و ادبيات دفاع مقدس كمك مي‌كند تا تأثير تبليغات رسانه‌اي در انتقال مفاهيم جبهه و دفاع مقدس و فرهنگ آن و شيوه‌هاي انتقال آن را با ديدن نقاشي‌هاي بچه‌ها مورد بررسي و پژوهش قرار دهند.

تاريخ درج: 7 مرداد 1387 ساعت 17:33 تاريخ تاييد: 7 مرداد 1387 ساعت 18:48 تاريخ به روز رساني: 7 مرداد 1387 ساعت 18:47
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن