تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري دوره‌هاي فشرده آموزش علوم قرآني در زيمبابوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزاري دوره‌هاي فشرده آموزش علوم قرآني در زيمبابوه
گروه بين‌الملل: دوره‌هاي فشرده‌ آموزش علوم قرآني با همكاري مشترك رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در زيمبابوه و سازمان زنان حضرت زهرا(س) در اين كشور در حال برگزاري است.
«محمد حسن ايپكچي» رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در زيمبابوه طي گفت‌و‌گوي تلفني با خبرنگار بخش بين‌الملل خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: نخستين مرحله اين دوره‌ها از ديروز ششم مردادماه در سازمان زنان حضرت زهرا(س) در«حراره» پايتخت اين كشور آغاز شده‌است و به مدت دو هفته ادامه‌دارد.

ايپكچي افزود: در اين دوره‌‌ها علاوه بر علوم قرآني، اصول و عقايد اسلامي، تاريخ اسلام و گفت‌وگوي اسلام و مسيحيت نيز توسط اساتيد بومي زيمبابوه به علاقمندان آموزش داده‌مي‌شود.

وي حضور گروهي از دانشجويان تازه‌مسلمان ـ كه توسط دوستان خود از آيين مسيحيت به اسلام مشرف شده‌اند ـ را از ويژگي‌هاي بارز اين دوره‌ها برشمرد و تصريح‌كرد: برگزاري آيين جشن و سرور به‌مناسبت عيد بزرگ مبعث با حضور دانشجويان شركت‌كننده و شماري از مسلمانان بومي حراره نيز از برنامه‌هاي حاشيه‌اي دوره‌هاي آموزشي مذكور خواهد‌بود.

ايپكچي افزود: در پايان اين دوره‌ها آزمون ويژه‌اي با هدف سنجش ميزان توانمندي‌هاي شركت‌كنندگان برگزار و جوايز ارزنده‌اي به نفرات برتر اهدا خواهد‌شد.

رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در زيمبابوه تأكيدكرد: دومين مرحله از اين دوره‌هاي آموزشي هم‌زمان با نيمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدي(عج) با حضور 20 تن از دانشجويان دانشگاه زيمبابوه برگزار خواهد‌شد و اين مرحله نيز تا سه هفته ادامه‌دارد.

محمد حسن ايپكچي در پايان با اشاره به جشن ويژه ايرانيان مقيم اين كشور يادآور‌شد: اين مراسم هم‌زمان با عيد مبعث در مهمانسراي سفارت جمهوري اسلامي ايران در حراره برگزار خواهد‌شد.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن