تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اهرمي قدرتمند در پيشبرد اهداف نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اهرمي قدرتمند در پيشبرد اهداف نظام است
فرهنگي. معارف. بيانيه
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدرو بيانيه‌اي درآستانه سالروزتاسيس اين شورا اعلام كرد:
اين نهاد مقدس از ابتداي تاسيس توانسته همچون اهرمي قدرتمند در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي عمل كند.

در اين بيانيه آمده است: اين شورا در واقع نقطه عطفي در سياستگذاري كلان ، برنامه ريزي متقن، تبليغات گسترده در اجرا و برگزاري مراسم پرشور ايام الله و مناسبت‌هاي سال است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، بيانيه آورده است:
امام راحل عظيم الشان و مقام معظم رهبري بارها در مناسبت‌هاي مختلف از زحمات و تلاش‌هاي مجدانه اين شورا و تمامي همكاران و دست اندركاران خدوم مراسم و مناسبت‌هاي سال در تشكيل و راه اندازي ستادها و كميته‌هاي تخصصي و اجرايي مراسم تشكر و قدرداني ويژه‌اي كرده اند.

دوازدهم مرداد سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) در سال ‪ ۱۳۵۹‬است.

بيانيه يادآورشده است: دوازدهم مرداد ماه يادآور تولدي مبارك و فرخنده براي ملت اقتدارگرا و عزت طلب ايران اسلامي وتولدي نو بر تارك درخشان انقلاب اسلامي و در پاسداشتي حقيقي از آرمان خواهي و آرمان گرايي ملت رشيد و فهيم ايران اسلامي و اشاعه فرهنگ اسلامي ايراني است.

اين نهاد در بيانيه خود آورده است: امروز در عصر فرانوين ارتباطاتي در دهكده جهاني و وفور اخبار درست و نادرست در سطح جهاني و تبليغات مسموم دشمنان اسلام و غول‌هاي استكباري و شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارجي با دروغ پردازي و تشويش اذهان عمومي اقدام به سياه نمايي و نامشروع نشان دادن وجهه نظام‌هاي اسلامي، آزادي خواه و عدالت طلب در سطح جهان كرده است.

بيانيه مي‌افزايد: در اين ميان به نهادي عمومي برخاسته از بطن مردم با طيف گسترده‌اي از نظرات كارشناسانه احتياج است كه در مقابل اين سمپاشي استعمارگونه به شفاف سازي، بيان واقعيات و كشف حقايق بپردازد و با تنوير افكار عمومي بين‌المللي به ايده پردازي اسلامي انساني و مقابله با سلطه سلطه گران و برداشتن نقاب تزوير و نفاق از چهره دروغ پردازان جهاني به مبارزه با غول‌هاي سرمايه داري و جنگ طلبان خون آشام برخيزد.

در اين بيانيه همچنين آمده است: اين نهاد همپاي انقلاب اسلامي نيز سعي خواهد داشت تا با اتكال بر خداوند قادر متعال و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي و تكيه بر پشتكار نيروهاي انقلابي و حمايت مجدانه مردم فهيم ايران بتواند از عهده اين وظيفه مهم و خطير سربلند و پيروز بيرون بيايد و با نوآوري در مراسم و مناسبت‌ها و ايجاد و گسترش رابطه‌اي چند سويه با اقشار مختلف جامعه و ساير نهادها و سازمان‌ها مسبب شكوفايي اهداف انقلاب اسلامي و حضور گسترده مردم در راهپيمايي‌هاي عمومي و مراسم ملي و مذهبي كشور (كه نشان از اقتدار، عظمت و بيداري ملت هوشيار و آگاه ايران اسلامي است)، باشد.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن