تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815741236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مشترك هيات مديره انجمن فيلم كوتاه ايران با جعفري جلوه


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: نشست مشترك هيات مديره انجمن فيلم كوتاه ايران با جعفري جلوه
تهران-حيات

اعضاي هيات مديره انجمن فيلم كوتاه ايران (ايسفا) در نشستي مشترك با محمد رضا جعفري جلوه ، معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار كردند.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري،در اين جلسه جعفري جلوه ضمن ابراز خرسندي از حركت هاي انجام گرفته در انجمن گفت: خودانگيختگي و جوشش دروني اتفاق اصلي است كه بايد در حوزه سينماي ما رخ دهد. به اين معني كه امر زيبا و حيات معنوي بايد ابتدا در درون هنرمند متجلي و بعد در اثرش بيروني و حادث شود.
وي در كليات برگزاري نخستين كمپ فيلم كوتاه ايران را ستود وتصريح كرد: شما به كمپ رفتيد به پهنه پر رمز و راز طبيعت با زمين و آسمان زلالش و از اين محيط شهري بسته و خسته خارج شديد تا دور از حجاب هاي سمعي و بصري چون برج عاج نشيني ، تيره و تار بيني ، مدرنيته و حتي آلودگي هوا همه چيز را بهتر ببينيد و همين باعث ايجاد خود انگيختگي و جوشش دروني و معنوي در شما مي شود.
معاون امور سينمايي خود جوش بودن اين حركت و دستوري و آمرانه نبودنش را نقطه قوت آن دانست و گفت: فعاليت بيشترو توأمان صنوف براي تعقيب حقوق فردي و جمعي و سپس انجام تكاليف عمومي و ملي موجب مي شود صحنه ، به نظارت بيروني ، كمترنياز پيدا كند.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در رابطه با تعامل بين بخش خصوصي و دولتي فرهنگ گفت: همين كه شما در انجمن صنفي خود به اين نتيجه رسيديده ايد كه بايد دست بر زانو بگذاريد و بر خيزيد و ببينيد كه چه مي توانيد براي هم انجام دهيد يك حركت مثبت است و تا اين تحرك درون صنفي و سپس تعامل بين شما فعالان اصلي صحنه و مديران رخ ندهد كاري انجام نخواهد شد كه اين تعامل ميتواند با يك تقسيم كار صحيح بين اين دو بخش انجام گردد.
وي در ادامه خاطر نشان كرد : نگاه به برنامه هاي آتي شما نشان مي دهد كه بحمداله از وقوف درست ،شعور جمعي و اشراف به شئونات برخورداريد و همين امر مي تواند موجب تعامل بيشتربا شما شود.
مهندس جعفري جلوه در خصوص برنامه هاي مطرح شده انجمن فيلم كوتاه ايران در خصوص اكران فيلم كوتاه، برگزاري هفته هاي فيلم و حمايت از فيلمسازان جوان در اقصي نقاط ايران گفت : امر توزيع و اكران فيلم كوتاه براي پديدآوردن يك جريان اقتصادي و به تعبيري ايجاد بازار مناسب داخلي و خارجي و همچنين حضور موثر بين المللي از مواردي است كه مي توان با تعامل به نتايج پايدار و مطمئني در آن رسيد .
وي با تاكيد براينكه معاونت سينمايي ، كمك هاي ويژه اي را براي حمايت از انجمن در رسيدن به اهداف خود خواهد داشت افزود : عقب ماندگي ها ، كاستي ها و اقدامات انجام نشده را ببينيد و در كنار آمال و آرزوهايتان بگونه اي مطالبه و پيگيري نمائيد و كه منجر به اعتماد افزون تر و به حاشيه كشاندن سوء تفاهم ها شود .
همچنين در ابتداي جلسه ، محمد شيرواني رئيس هيات مديره انجمن فيلم كوتاه ايران (ايسفا) خلاصه اي از فعاليت هاي انجام شده و طرح ها و برنامه هاي مورد انتظار را اعلام كرد كه از اهم آن مي توان به برنامه اكران فيلم كوتاه احتمالأ در سينما آزادي ،برگزاري نخستين جشن مستقل فيلم كوتاه، ايجاد هفته هاي فيلم در داخل و خارج از كشور ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي ، ايجاد 9 كميته براي فعاليت هاي مختلف انجمن وتجهيز امور اداري آن و طراحي نشان ايسفا اشاره كرد.
شيرواني با توجه به تنوع انجمن فيلم كوتاه گفت : انجمن ما در حقيقت يك خانه سينماي كوچك است كه افراد با حرفه هاي مختلف سينمايي در اين انجمن عضو هستند و ما بنا داريم كه با توجه به اين پتانسيل ، انجمن را گسترش دهيم.
همچنين سعيد پور اسماعيلي نايب رئيس انجمن از معاونت سينمايي درخواست كرد كه با توجه به عدم امكان رقابت بخش خصوصي و دولتي در عرصه فرهنگ ، توجه ويژه اي به اين بخش بشود
در ادامه جلسه مهدي قربان پور دبير انجمن ، موضوع حضور فيلم كوتاه در جشنواره فيلم فجر را مطرح كرد و خواستار تعامل مديران سينما و فعالان اين عرصه براي رسيدن به يك راهكار مناسب در اين رابطه شد .
وي در ادامه موضوع مشكلات درماني مصطفي كرمي يكي از اعضاي انجمن كه براثر حادثه دچار آسيب ديدگي شده را مطرح كرد كه مهندس جعفري جلوه قول پرداخت مبلغ بيست ميليون تومان از هزينه درمان نهايي وي را اعلام كردند.
همچنين در اين جلسه مقرر شد كه از اين پس بگونه موثر تري كمك هاي مالي معاونت سينمايي به انجمن فيلم كوتاه از طريق تفاهم نامه اي كه با خانه سينما منعقد مي گردد انجام شود.
شايان ذكر است اين جلسه با حضور بهمن حبشي سرپرست دفتر مجامع جشنواره ها وبين الملل و احد ميكائيل زاده مدير روابط عمومي معاونت سينمايي وهمچنين نقي نعمتي خزانه دار ، شهرام مكري سخنگو و الهام حسين زاده مدير روابط عمومي انجمن فيلم كوتاه ايران حضور برگزار گرديد .
پايان پيام
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن