تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد مؤفاز بر مواضع تند خود در قبال ايران؛ بايد به ايران حمله كرد!/مقام نظامي: موفاز بي جا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: تاكيد مؤفاز بر مواضع تند خود در قبال ايران؛ بايد به ايران حمله كرد!/مقام نظامي: موفاز بي جا كرد
خبرگزاري انتخاب : مؤفاز ضمن رد ادعاي افزايش قيمت نفت در بازار جهاني به دليل سخنان وي در رابطه با ايران ، اظهار داشت كه افزايش قيمت نفت،به دليل افزايش عرضه و تقاضا بوده است.وي همچنين بر موضع خود در قبال ايران مبني بر حملۀ نظامي به اين كشور تاكيد كرده و اظهار داشت كه اسرائيل بايد آماده باشد.


شائول مؤفاز،وزير راه و ترابري رژيم صهيونيستي ،در مصاحبه اي كه با جروزالم پست داشت ،بر مواضع تند خود در قبال ايران مبني بر حملۀ نظامي به اين كشور،تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار سرويس بين الملل خبرگزاري انتخاب به نقل از جروزالم پست؛گفته مي شود كه سخنان مؤفاز در روزنامۀ يديعوت آخارونوت كه در 6 ژوئن مبني بر احتمال حملۀ نظامي اسرائيل به ايران در صورت عدم توقف فعاليت هاي هسته اي اين كشور،منتشر شد،عامل اصلي صعود قيمت نفت در بازار جهاني بوده است.

يديعوت آخارونوت به نقل از وي،اعلام كرده بود كه تحريم ها در قبال ايران كارساز و مؤثر نبوده و تنها راه متوقف ساختن فعاليت هاي هسته اي ايران،حملۀ نظامي به اين كشور خواهد بود.

مؤفاز ضمن رد ادعاي افزايش قيمت نفت در بازار جهاني به دليل سخنان وي در رابطه با ايران ، اظهار داشت كه افزايش قيمت نفت،به دليل افزايش عرضه و تقاضا بوده است.وي همچنين بر موضع خود در قبال ايران مبني بر حملۀ نظامي به اين كشور تاكيد كرده و اظهار داشت كه اسرائيل بايد آماده باشد.

به گزارش خبرنگار سرويس بين الملل خبرگزاري انتخاب به نقل از جروزالم پست؛مؤفاز اظهار داشت كه اسرائيل نمي تواند به ايران اين فرصت را بدهد كه تا مرحلۀ اتمي شدن پيش برود.وي بر در دستور كار قرار داشتن تمامي گزينه ها در قبال ايران تاكيد كرده و گفت:اگر در نهايت گزينه اي جز ايران هسته اي و حملۀ نظامي باقي نمانده باشد،تصميم ما مشخص خواهد بود.

وي گفت: پيش از هرگونه اقدام نظامي،تمام گزينه ها بايد به كار گرفته شود.وي در ادامه مدعي شد؛اما ايران در وقت كشي در تسريع نصب سانتريفيوژها،توليد جنگ افزارها و موشك هايي كه مي توانند هر يك از پايتخت هاي كشورهاي اروپايي را مورد هدف قرار دهد،موفق بوده است.[!]

برپايۀ اين گزارش،مؤفاز در نظر دارد تا اواخر ماه جاري به منظور گفتگو با مقامات ايالات متحدۀ امريكا و ارزيابي مواضع مشترك دو كشور در قبال ايران،به واشنگتن سفر كرده. و رابطه با چهارمين دور تحريم ها عليه ايران با مقامات امريكايي گفتگو كند.

مؤفاز در پايان اظهار داشت كه استراتژي ما در قبال ايران تغيير نكرده و اين استراتژي به رهبري امريكا ادامه خواهد داشت.وي ادعا كرد: ما نمي توانيم به رژيم ايران،اجازۀ تهديد جهان را بدهيم!

اين سخنان در حالي ايراد مي شود كه ايران طي دو قرن گذشته به هيچ كشوري تجاوز نظامي كرده و تنها به دفاع از خود برخاسته است. مقامات رژيم جعلي اسرائيل در زماني اين سخنان را بيان مي دارند كه خود وارث 60 سال تجاوز و وحشي گيري، كشتار و تضييع حقوق مردم فلسطين بوده و از اين ميراث ددمنشانه حفاظت مي كنند.

مقامات كشورمان بارها اعلام كرده اند كه خواهان دستيابي به فناوري هسته اي براي توليد نيروي برق هستند.

يك مقام آگاه نظامي در گفت و گوي تلفني با خبرنگار انتخاب درباره سخنان موفاز گفت: موفاز بي جا كرد!!

وي تاكيد كرد: اورشليم اگر سالي 100 بار تو دهني از حماس و حزب الله بخورد بازهم هارت و پورت مي كند.

اين سردار قديمي جنگ افزود: انها اگر توان و عرضه اش را داشتند تا الان صبر نمي كردند، توان شان در حد همان حزب الله است، آن هم 33 روز!!
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن