تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف چك پول های جعلی از بازپرس قلابی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: كشف چك پول های جعلی از بازپرس قلابی


جاعل حرفه ای و سابقه داری كه اسكناس و تراول چك های جعلی می فروخت از سوی ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد.







جاعل حرفه ای و سابقه داری كه اسكناس و تراول چك های جعلی می فروخت از سوی ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد.

سرهنگ عباس علیپور، سرپرست پلیس آگاهی استان تهران با اعلام این خبر گفت: مدتی پیش یكی از كسبه بازار كرج با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام كرد فردی با حضور در واحد صنفی وی، مقادیری جنس خریده و در قبال آن تراول چك های جعلی ۵۰ هزار تومانی ارائه داده است.

وی افزود: با دریافت این خبر موضوع از طریق مركز پیام ۱۱۰ به واحد گشت پلیس كرج اعلام و ماموران باحضور در محل، فرد مورد نظر را به همراه تراول چك های جعلی دستگیر كردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان تهران گفت: متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت و در بازجویی ها اعتراف كرد، تراول چك های جعلی را بابت طلبش از فردی به نام «مجید» دریافت كرده بنابر این بلافاصله كارآگاهان نشانی وی را شناسایی و با اعزام به محل مورد نظر پی بردند او محل سكونت خود را تغییر داده و متواری شده است.

سرهنگ علیپور اظهار كرد: پیگیری ها برای دستگیری كلاهبردار فراری ادامه داشت تا این كه وی در حالی كه قصد داشت با خرید از یك فروشگاه خدمات رایانه ای تراول چك های جعلی ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه دهد، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان تهران اضافه كرد: «مجید» در تحقیقات اولیه منكر تهیه و توزیع تراول چك های جعلی شد و با دادن آدرس های واهی از منزلش، قصد داشت، از دست یابی ماموران به اسناد و مدارك مجرمانه اش جلوگیری كند كه سرانجام با پیگیری های مستمر، منزل وی در بلوار شهرداری مهرشهر شناسایی و در بازرسی از داخل آن هیچ گونه اسنادی كشف نشد ولی ماموران در هنگام خروج از محل، متوجه پارك سه دستگاه خودرو در حیاط منزل شدند كه اقدام به بازرسی از آنها كرده و موفق به كشف چند كیسه حاوی اسكناس، تراول چك، چك های تضمین شده و اسناد مالكیت، مبایعه نامه و اجاره نامه های جعلی و تعدادی اوراق قضایی جعلی و مهر جعلی و مقادیری موادمخدر از نوع شیشه شدند.

سرهنگ علیپور خاطرنشان كرد: با كشف مدارك و اسناد مجرمانه متعلق به متهم، سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد وی از كلاهبرداران حرفه ای بوده و قبلا نیز در تهیه و توزیع تراول چك و اسكناس های جعلی فعالیت داشته است.

سرپرست پلیس آگاهی استان تهران گفت: جاعل حرفه ای در بازجویی های كارآگاهان به تهیه و توزیع اسناد و مدارك جعلی به طور گسترده اعتراف كرد و گفت: برای جلب اعتماد افراد با تهیه كارت شناسایی جعلی خود را بازپرس معرفی كرده و اهداف مجرمانه خود را نزد افراد ساده لوح پیش می برد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن