تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش سهم كروم از بازار مرورگرها


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سهم مرورگر كروم در بازار مرورگرهاي اينترنتي باز هم افزايش يافته و نسبت به ماه سپتامبر بيشتر شده است




به نقل از وي تري، گزارش تازه موسسه تحقيقاتي Net Applications نشان مي دهد كه در ماه اكتبر سهم مرورگر كروم به 8.47 درصد رسيده است. اين رقم در ماه سپتامبر 7.8 درصد بوده است. بخش عمده اي افزايش سهم كروم حاصل كاهش سهم مرورگر فايرفاكس است.

سهم اين مرورگر از 22.96 درصد در ماه سپتامبر به 22.82 درصد در ماه اكتبر كاهش يافته است. مرورگر Internet Explorer مايكروسافت كماكان بر بازار مرورگرهاي اينترنتي مسلط است، اما سهم آن هم از 59.65 در ماه سپتامبر به 59.26 در ماه اكتبر كاهش يافته است.

رتبه سوم هم مربوط به مرورگر اپراست. سهم اين مرورگر از 2.39 به 2.28 كاهش يافته است. مرورگر سفري اپل هم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

سهم اين مرورگر اندكي افزايش يافته و از 5.27 به 5.33 درصد رسيده است. البته در مقابل سهم سيستم عامل اپل در بازار آمريكا كاهش يافته و از 5.03 به 4.98 درصد كاهش يافته است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن