تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815397855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشويق مديران استقلال و پرسپوليس براى درآمدزايى


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تشويق مديران استقلال و پرسپوليس براى درآمدزايى
نشست مشترك اعضاى هيأت مديره باشگاه هاى استقلال و پرسپوليس با رئيس سازمان تربيت بدنى، شنبه شب برگزار شد. در اين جلسه كه در دفتر مهندس على آبادى انجام گرفت، كيومرث هاشمى، معاون رئيس سازمان و رئيس مركز توسعه ورزش قهرمانى هم حضور داشت.
در ابتداى اين نشست مديران عامل دو باشگاه گزارشى از روند جارى استقلال و پرسپوليس را به رئيس سازمان تربيت بدنى ارائه كردند و در ادامه على آبادى نيز درخصوص وضعيت آتى اين باشگاه ها و خواسته هاى سازمان مطالبى را مطرح كرد. وى تأكيد كرد استقلال و پرسپوليس بايد حضورى پرقدرت در رقابت هاى اين فصل ليگ برتر و جام قهرمانان آسيا داشته باشند. رئيس سازمان تربيت بدنى در ادامه اين جلسه به بحث درآمدزايى دو باشگاه اشاره كرد و گفت: مديران استقلال و پرسپوليس بايد در اين راه قدم هاى محكمى بردارند و جدى تر از سال هاى قبل پيگير تأمين منابع مالى باشند. معاون رئيس جمهور از مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خواست راهكارهاى خود را براى تأمين منابع مالى اعلام كنند.
وى در بخشى از صحبت هايش خطاب به اعضاى هيأت مديره اين دو باشگاه هشدار داد مثل مديران قبلى نباشند كه اين توصيه ها را جدى نگرفتند و به دنبال درآمدزايى نرفتند. رئيس سازمان تربيت بدنى در اين نشست تأكيد كرد: سازمان امسال همان مبلغ يك ميليارد و نيم را به هر يك از دو باشگاه كمك خواهد كرد و اين مبلغ افزايش نمى يابد. همچنين رئيس سازمان تربيت بدنى وعده داد بزودى زمين اختصاصى باشگاه پرسپوليس را براى احداث كمپ اين باشگاه در غرب تهران به قرمزها اهدا كند.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن