تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با رعايت اصول اخلاقي و فرهنگي آماده پذيرش مسووليت هاي بزرگ تر شويد وزير علوم خطاب به دانشجويان:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: با رعايت اصول اخلاقي و فرهنگي آماده پذيرش مسووليت هاي بزرگ تر شويد وزير علوم خطاب به دانشجويان:
دكتر زاهدي وزير علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم افتتاحيه نهمين المپياد فرهنگي، ورزشي دانشجويان پسر موسسات آموزش عالي كشور گفت: خدا را شاكرم به من توفيق خدمت به نخبگان ورزش دانشگاهي را عنايت كرده است و در بين پيشگامان عرصه علم و ورزش كه همواره سمبل ايران آباد و آزاد در سطح بين الملل بوده اند، حضور دارم.
زاهدي افزود: شما عزيزان با به كار بستن دستورات دين مبين اسلام در تحصيل و زندگي موفق خواهيد بود و حفظ و حراست از فرهنگ اصيل ايراني با هويت محكم و اصيل اسلامي آن وظيفه سنگيني است كه شما عهده دار آن هستيد.
وي افزود: تاريخ نشان مي دهد جوان ايراني با كوله باري از تجربه هاي بزرگاني چون سلمان فارسي ها و اميركبيرها توانسته است در همه ميادين اين هويت را تجربه كرده و پاسدار آن باشد.
وي ادامه داد: جوان امروز ايراني قادر است به خوبي در عصر رسانه و تكنولوژي اين هويت خلال ناپذير را به مردمان جهان بشناساند و ماندگار بماند و شما دانشجويان عزيز مي دانيد كه در مباني ورزش، پهلوان پروري بر تفكر قهرمان سازي مقدم است و با اين انديشه جوانان ولايت مدار ايراني از وجب به وجب خاك ايران تاكنون پاسداري كرده و اكنون با چنين انديشه اي به دنبال حق مسلم خود در دفاع از كيان ملت ايران است.
وي اضافه كرد: جوان ايراني همواره با رعايت اخلاق ورزشي پورياي ولي بودن را پاس خواهد داشت و امسال اين خصايص انساني ورزشكاران در يزد سرزمين جلوه هاي ميراث فرهنگي، سرزمين معنويت و عباديت، زادگاه شعرا و عرفاي نامدار تجلي يافته است و امروزه اميدوارم ورزشكاران عزيز همانند مردمان صبور يزد تقوا پيشه كنند و در تحصيل و تهذيب و ورزش موفق باشند.
وي همچنين افزود: امروز شاهد تبلور گوشه اي از تفكر ولايت مداري و پهلوان منشي در المپياد فرهنگي - ورزشي هستيم و به همه ثابت مي كنيم جوان ايراني مي تواند و هيچ گاه در اين توانستن فريفته جلوه گري هاي غرب و شرق نمي شود و جوانان ايراني با رعايت معيارهاي اسلامي در بنيان هاي ورزش و با همت و تلاش خود توانسته اند مصداق بارز دينداري و انسان دوستي در ايران اسلامي و عرصه هاي بين المللي باشند.
وي خطاب به دانشجويان گفت: در ميادين ورزش با رعايت اصول جوانمردي در طي افزايش دوستي ها و كسب تجربه و آمادگي پذيرش مسووليت ها براي كشور و جهان اسلام باشيد و همواره قدردان زحمات والديني كه در تربيت و پرورش شما تلاش هاي بسياري كردند. وي در پايان سخنان خود با توصيه اي به دانشجويان گفت: به شما آينده سازان اين كشور در اين المپياد رعايت كامل اصول اخلاقي و فرهنگي، ايجاد دوستي و مودت، عدالت محوري، مهرورزي و تاسي از مولاي متقيان حضرت علي بن ابيطالب را توصيه مي كنم. مولايي كه در دفاع از اسلام با قهرمانان عرب به نبردي مفتوحانه مي پرداخت و در مقابل اشك يتيمي تاب و توان نداشت.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن