تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814965375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابت 5938 نفر در رقابتهاي ملي مهارت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رقابت 5938 نفر در رقابتهاي ملي مهارت
معاون پژوهشي سازمان آموزشي فني و حرفه اي كشور از رقابت 5 هزار و 938 نفر در مسابقات ملي مهارت سالجاري خبر داد و گفت: مسابقات نهايي در 26 رشته و انتخاب سه نفر اول هر رشته به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي صابري صبح امروزدر مراسم اختتاميه نهمين دوره مسابقات ملي مهارت گفت: در سالجاري با جلب مشاركت بنگاههاي صنعتي و تخصصي مسابقات انتخابي را در سه مرحله ، شهرستاني ، استاني و كشوري برگزار كرديم .

معاون پژوهشي سازمان آموزشي فني و حرفه اي كشور اظهار داشت: مسابقات را با رقابت 5 هزار و 938 نفر در مرحله شهرستاني آغاز نموديم و در ادامه در خردااد ماه سالجاري 2 هزار و 698 نفر نيز در مرحله استاني به رقابت پرداختند.

صابري برگزاري مسابقات مرحله كشوري را در تير ماه سالجاري و 4 روز اعلام كرد و بيان داشت: مسابقات كشوري در 26 رشته بين 487 نفر برگزار شد كه 10 استان كشور ميزباناين مسابقات بودند.

وي ادامه داد: با انتخاب نفرات برتر اول تا سوم از 26 رشته در كشور مسابقات به اتمام سيد و قرار است برگزيدگان سالجاري و سال گذشته در اردوي آمادگي شركت كنند تا از بين آنان نفرات اعزامي چهلمين دوره مسابقات جهاني مهارت سال آينده در كشور كانادا مشخص شوند.

معاون پژوهشي سازمان آموزشي فني و حرفه اي كشور افزود: استان فارس با 27 نفر شركت كننده در استانهاي هرمزگان و كهگيلويه و بوير احمد با 6 نفر شركت كننده به ترتيب داراي بيشترين و كمترين شركت كننده هستند.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن