تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815525469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش روز اول اجلاس گروه «نم» در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: گزارش روز اول اجلاس گروه «نم» در تهران
تهران - حيات

اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران از صبح امروز آغاز به كار كرد.
به گزارش حيات به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، امروز در مراسم افتتاحيه اجلاس مقامات و كارشناسان ارشد وزارت خارجه كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد كه در سالن كنفرانس اسلامي در تهران برگزار شد، ابتدا رياست دوره‌اي اجلاس «آبلردو مورنو» معاون بين‌الملل وزير امور خارجه كوبا با قدرداني از حسن برنامه‌ريزي جمهوري اسلامي ايران براي ميزباني پانزدهمين اجلاس كارشناسان و مقامات ارشد جنبش عدم تعهد در تهران در بيانات كوتاهي به نقش و جايگاه خطير و مهم جنبش اشاره و ابراز اميدواري كرد كه اين اجلاس بتواند راهكارها و سازوكارهاي موثري فراروي مسائل و چالش‌هاي بين‌المللي و بحران‌هاي مختلف بگذارد.
سپس رياست اجلاس را به سيد محمدعلي حسيني معاون حقوقي و بين‌الملل وزارت خارجه همتاي خود در جمهوري اسلامي ايران واگذار كرد.
سيد محمدعلي حسيني نيز با قدرداني از نقش سازنده كوبا در رياست دوره‌اي بر جنبش غيرمتعهدها از تلاش‌ها و فعاليت‌هاي اين كشور در مديريت جنبش سپاسگزاري كرد و طي سخناني كوتاه با اشاره به رخدادها و تحولات حساس در عرصه‌ بين‌المللي و منطقه‌اي و با ارزيابي پيامدهاي سياست‌هاي يك جانبه‌گرايي قدرت‌هاي سلطه‌گر، اين اجلاس را فرصت گرانبهايي براي چاره انديشي و تصميم سازي به منظور تحقق آرمان‌هاي والاي جنبش قلمداد كرد.
پس از آن منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان در مراسم افتتاحيه پانزدهمين اجلاس كارشناسان و مقامات ارشد جنبش عدم تعهد كه با حضور بيش از يكصد كشور عضو و ناظر برگزار شد به ايراد سخنراني پرداخت.
پايان پيام
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن