تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: راه‌اندازي خانه سلامت روان در قاين، كسب دو مدال دانش‌آموزان استان در المپياد ادبي كشور و برگزاري شب شعر اعياد رجبيه در سرايان از مهم‌ترين اخبار خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزار فارس از بيرجند، خانه سلامت روان در شهرستان قاين با ارائه خدمات مشاوره‌اي قبل از ازدواج، مشاروه ترك اعتياد و مهارت‌هاي زندگي راه‌اندازي شد.
مدير كل سازمان بهزيستي خراسان جنوبي در مراسم آغاز به‌كار اين واحد گفت: ركن سوم سلامت كه همان سلامت اجتماعي است را بايد تقويت كنيم و در اين راستا بعد از راه‌اندازي دو اورژانس 115 و 110 بزودي اورژانس 123 نيز راه‌اندازي مي‌شود.
محمد‌حسن اكبري مطلق افزود: اين اورژانس در‌صدد است قبل از اينكه اقدامات پليسي در حوزه اجتماعي انجام شود كار مشاوره‌اي صورت گيرد.

*كسب دو مدال توسط دانش‌آموزان استان در المپياد ادبي كشوري
مدير گروه نظري و پيش‌دانشگاهي سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبي گفت: براي دومين سال پياپي، دانش‌آموزان اعزامي استان به المپياد ادبي كشور، خوش درخشيدند.
علي صدر افزود: دانش‌آموزان امير بيدختي از دبيرستان شهيد بهشتي بيرجند و الهام درايتي از دبيرستان حضرت فاطمه زهرا (س) فردوس به ترتيب مدال‌هاي نقره و برنز مسابقات المپياد ادبي كشور را به خود اختصاص دادند.
وي اين موفقيت را به دانش‌آموزان، خانواده‌هاي آنان و جامعه فرهنگي استان تبريك گفت.

*برگزاري شب شعر اعياد رجبيه در سرايان
به مناسبت ايام ماه مبارك رجب، شب شعري با عنوان اعياد رجبيه از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سرايان برگزار شد.
در اين مراسم 15 نفر از شاعران، جديدترين اشعار خود را پيرامون ولادت حضرت علي (ع) و اعياد رجبيه بعثت پيامبر قرائت كردند كه در پايان از شاعران تقدير و برخي از اشعار نقد و بررسي شد.

*بررسي مشكلات شبكه‌هاي دامپزشكي فردوس و سرايان
مسائل و مشكلات شبكه‌هاي دامپزشكي شهرستان‌هاي فردوس و سرايان با حضور نماينده شهرستان‌هاي فوق در مجلس شوراي اسلامي و فرمانداران اين شهرستان‌ها بررسي شد.
مدير كل دامپزشكي خراسان جنوبي در اين جلسه گزارشي از وضعيت دام و طيور استان ارائه داد و اقدامات صورت گرفته و وضعيت بهداشت دام و طيور شهرستان‌هاي فردوس و سرايان را مطلوب ارزيابي كرد.
محمد رضايي خواستار مساعدت بيشتر نمايندگان مجلس براي تحقق اهداف دامپزشكي و جبران خسارت‌هاي ناشي از خشكسالي شد.
نماينده مردم فردوس و سرايان در مجلس به همراه فرمانداران اين شهرستان‌ها نيز در اين جلسه خواستار ارائه خدمات بهتر و سريع‌تر به دامداران منطقه شدند.
انتهاي پيام/ر
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن