تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در كردستان : نداشتن مهارت كانون بسياري از مشكلات است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي‌فقيه در كردستان : نداشتن مهارت كانون بسياري از مشكلات است
داخلي. اقتصادي. فني حرفه‌اي.

نماينده ولي‌فقيه در منطقه كردستان كانون بسياري از مشكلات جامعه را نبود شغل مناسب و پايدار و نداشتن مهارت لازم دانست و گفت : سازمان آموزش فني و حرفه‌اي با انجام رسالت خود در قبال جوانان، به پويايي حرفه آموزي بيش از پيش پرداخته است.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد موسي موسوي روز يكشنبه در ديدار با كاركنان اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان افزود : دولت عدالت محور با توجه جدي به قشر آسيب‌پذير جامعه، فقر زدايي در جامعه و همچنين برنامه‌هاي حرفه‌آموزي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي در ايجاد اشتغال پايدار در سطح جامعه گام‌هاي مثبتي بر داشته است.

وي گفت: امروزه با تلاش و پشتكار مسئولان اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان، خوشبختانه آهنگ تلاش و حرفه‌آموزي با كيفيت و پوياتر در استان كردستان بيش از پيش سرعت گرفته كه اين امر اميدواركننده است و جاي تقدير دارد.

به گفته وي خوشبختانه امكانات خوب و مناسبي در سطح مراكز فني و حرفه‌اي استان وجود دارد و لازم است جوانان اين منطقه از اين امكانات و تجهيزات براي مهارت آموزي و ارتقاي سطح مهارت خود استفاده بهينه نمايند.

وي تصريح كرد: استفاده نكردن بهينه جوانان از امكانات و تجهيزات براي افزايش بهره‌وري و مهارت آموزي يك ظلم بزرگ به خودشان است.

نماينده ولي‌فقيه در اين ديدار، توجه و اهميت دولت را در حمايت از ايجاد اشتغال پايدار و توجه خاص ايشان براي گسترش بنگاه‌هاي اقتصادي كوچك زود بازده براي كاهش معضل بيكار ي در بين جوانان استان را مورد تقدير قرار داد.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان نيز در اين ديدار گفت: در سايه تعامل و همكاري خوب و تلاش همكاران و مساعدت‌هاي ويژه مسئولين استان در اختصاص اعتبارات در اين بخش تغييرات و تحولات عظيمي در مجموعه فني و حرفه‌اي استان بوجود آمده است.

مهندس نادر فخري با اشاره به اينكه جوانان بايد در كنار حرفه آموزي اخلاق و معنويت را نيز تقويت بخشند، گفت: جوانان مهارت آموخته استان كردستان از استعداد و پشتكار بالايي برخوردار هستند كه در اين راستا بايد مسئولان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي از اين استعدادهاي مطلوب و ناب مهارت آموختگان در توسعه هر چه بيشتر استان كه در كاهش بيكاري در بين جوانان استان موثر بوده به نحو احسن استفاده كنند.

وي تصريح كرد: جوانان منطقه براي مهارت‌آموزي و كسب تجربه و ارتقاي سطح كمي و كيفي مهارت خود بايد از امكانات و تجهيزات پيشرفته و بروز موجود در مراكز آموزش فني و حرفه‌اي در سراسر استان كه بصورت رايگان در اختيار آنان قرار مي‌گيرد، استفاده بهينه نمايند.

مهندس فخري افزود: خوشبختانه در سال نوآوري و شكوفايي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي در راستاي اجراي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي گام‌هاي مثبت و مطلوبي برداشته است.

به گفته وي اجراي سه محور اساسي برون سپاري، تقاضا محوري و افزايش بهره وري كه توسط رياست محترم سازمان ابلاغ گرديده از استراتژي‌هاي اصلي محسوب شده و تحقق اين استراتژي‌ها موجب پويايي و ارتقاي سطح كيفي و كمي آموزش هاي فني و حرفه‌اي و مهارت آموزي پايدار و افزايش بهره‌وري در بين جوانان و جامعه خواهد شد.

وي افزود: براي توسعه بخش خصوصي در سال جاري بر اساس اصل برون سپاري در استان كردستان ‪ ۱۶‬كارگاه آموزشي به بخش خصوصي واگذار خواهد شد كه كار كارشناسي آنها به اتمام رسيده و در حال انجام و انعقاد قرارداد مي‌باشد.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان گفت: بايد در شرايط كنوني كه جهان به سمت تخصص‌گرايي حركت مي‌كند آموزشهاي فني و حرفه‌اي با تربيت نيروهاي ماهر مي‌تواند راهگشاي بسياري از مشكلات از جمله حل معضل اشتغال باشد.ك/‪۲‬
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن