تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شل گرفتیم، بازی مساوی شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: برای هیچ کس قابل باور نبود که سایپا بازی 5 ـ 1 برده مقابل فولاد خوزستان را در نهایت با تساوی 5 ـ 5 عوض کند. این موضوع برای کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش سایپا هم باور کردنی نیست و او بسیار ناراحت است که بازی برده را اینگونه با تساوی عوض کردند.
انصاری فرد در مورد این بازی به خبرنگار سایت گل می گوید: «بازی بسیار خوبی بود. ولی ما به هیچ عنوان فکر نمی کردیم این طور پیروزی را از دست بدهم. به قول آقای مایلی کهن برای حفظ نتیجه خیلی کارها می توانستیم انجام دهیم، مثلا اینکه خودمان را زمین بیندازیم ولی از این کارها نکردیم. البته باید بگویم که تیم آقای جلالی هم بسیار خوب بازی کرد و آنها بازیکنان توانمندی دارند.»
مهاجم سایپا در پاسخ به این سئوال که چرا اینگونه بازی برده را با تساوی عوض کردید تاکید می کند: «ما خیلی خوب بازی کردیم، ولی فکر می کنم بازی را شل گرفتیم و در نهایت نتیجه را از دست دادیم. به نظر من محمد مایلی کهن نمی تواند مقصر باشد. هرچند در برد و باخت ها همه سهم دارند، ولی من معتقدم که خودمان در زمین مسابقه باید بیشتر تلاش می کردیم.»
انصاری فرد تاکید می کند: «هنوز هم باورم نمی شود که نتیجه این بازی را از دست دادیم. باور کنید شب تا صبح نخوابیدم و مدام در خانه قدم می زدم. این اتفاق اصلا باور کردنی نبود و متاسفم که سه امتیاز را نگرفتیم.»
او که در این مسابقه 2 گل برای سایپا به ثمر رساند، در جدول گلزنان 9 گله شد. انصاری فرد در پاسخ به این سئوال که آیا به دنبال آقای گلی هستی تاکید می کند: «آقای گل شدن باارزش است، ولی من ابتدا تلاش می کنم تا برای تیمم بازیکن مفیدی باشم. اگر فولاد خوزستان را شکست می دادیم. گل های ما بیشتر به چشم می آمد، ولی متاسفانه بازی را مساوی کردیم.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن