تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806876967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: روي خط آفتاب
2340- روشنايي از كرج.

بــــا دوســــت بــــرابـــر نــكــنـــم هـــر دو جــهـــان را

سنجيده‌ام از پيش من اين سود و زيان را

پـــرداخــتـــم از غــيـــر، ســـراي دل وجـــان را



2022- به عقيده بنده نوع جملا‌تي كه در توجيه كاستي‌ها و يا احيانا ضعف مديريتي بر زبان برخي از مديران جاري مي شود، تصور تسويه حساب با گذشتگان را در ذهن انسان تداعي مي‌كنند، از جمله اين سخن كه ما يك ماشين زنگ زده‌اي داشتيم كه با درست كردن آن به حركت افتاديم؛ به يكباره بفرمايند، دولت عصر حجر را تحويل گرفته‌ايم. (29/4)

1223- يكي از مسئولان گفته‌اند تحقيق و تفحص از پرونده‌هاي قضايي به مصلحت نيست. مي‌خواستم بدانم آيا تحقيق و تفحص فقط آنجا مصلحت است كه ببينيم معلم فلا‌ن مدرسه در روستاي فلا‌ن شهر در دوران كودكي مشكل اخلا‌قي داشته است يا خير؟(29/4)

1617- امام جمعه شيراز عنوان كردند كه دانشگاه‌هاي ما هنوز در رَحِم غرب قرار دارند و هنوز دانشگاه هاي ما توليد علم نمي كنند و لابد عده‌اي هم معتقدند كه بعضي كارشناسان ما در اين دانشگاه ها كسب علم كردند به همين دليل با نظرات اقتصادي آقاي رئيس جمهور مخالفت مي‌كنند. مي‌خواستم بدانم آقاي رئيس جمهور در كدام دانشگاه تحصيل نمودند؟ (29/4)

1013- آقاي احمدي‌نژاد در سخنراني براي سپاهيان بين صحبت‌هايشان جمله‌اي عنوان كرد كه ما مي‌دانيم فلا‌ن آقا منزلش در فلان خيابان بود و الان در فلان خيابان 700 متر خانه دارد؟ من نمي‌دانم گراني و بدبختي مردم چه ربطي به اين حرفها دارد. مردم راضي هستند همه مسئولان خانه بزرگ داشته باشند، اما اجازه ندهند مشكلات اقتصادي مردم هر روز اضافه شود. (29/4)

1033- با اشاره به پيام دهنده محترم 0852 مورخ 1/2 و خيلي از پيام‌هاي ديگر هموطنان محترم عرض مي‌كنم مدتهاست برخلاف اصل 80 قانون اساسي مبادرت به ارسال و اهداي ميليون ها دلار بيت المال و امكانات و سرمايه‌گذاري از حقوق ملت ايران به برخي كشورهاي خارجي و گروههاي بيگانه مي‌شود و اين تخلف آشكار از جانب هيچ كدام از افراد بانفوذ كشور هم زير سوال نرفته، ما هم كه اجازه نداريم براي بيان اعتراض خود در اين مورد، تجمعي برگزار كنيم.(29/4)

آفتاب يزد: ما هم كه بعضا اعتراض مي‌كنيم با غيرتمندي بي‌سابقه بعضي روزنامه‌ها مواجه مي‌شويم؛ همان روزنامه‌هايي كه حاضر نيستند خبر جان باختن دانشجويان در زيرآوار را چاپ كنند.

1305- از مازندران شهرستان قائمشهر تماس مي‌گيرم. در خبرها خوانده بودم كه آقاي مشايي گفته‌اند ملت آمريكا از برترين ملت‌ها در دنيا هستند. خواستم به آقاي مشايي بگويم مردم آمريكا خوب هستند يا بد، ملت بزرگ ايران خودش مي‌داند كه كدام ملت بزرگ و كدام ملت كوچك است. من ضمن عرض خسته نباشيد به همه مسئولان نظام خواستم به آقاي رئيس جمهور بگويم ايشان طبق چه آمار و اطلا‌عاتي مي‌گويند ما در دو سال اخير در رشته‌هاي ورزشي به اندازه ده سال مدال كسب كرديم. لطفا جدول و آمار به مردم نشان بدهند. (30/4)

آفتاب يزد: براساس توصيف مسئولان دولت نهم، ملت آمريكا از برترين ملت‌هاي دنيا هستند و اگر انتخابات آزاد در آن كشور برگزار شود به انسان‌هاي آزاده و عدالتخواه راي مي‌دهند. اما نمي‌دانيم چرا به زعم عده‌اي ، ملت ايران نمي‌تواند در غياب نظارت‌هاي سخت‌گيرانه و بدون ردصلاحيت عده‌اي از كانديداها انسان‌هاي آزاده و عدالتخواه را شناسايي و به آنها راي بدهد. در مورد آمار موفقيت‌هاي ورزشي هم قاعدتا تشخيص موضوع براي مردم سخت نيست.

1434- به نام آن خدايي كه همه ما تحت حكم او هستيم. با فرمايشي از مولا‌يمان حضرت علي (ع) گفتارم را آغاز مي‌كنم كه فرمودند با سلام و درود بر شما عاشقان ايران و ايراني و درود بر شجاعتتان، از كرج تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم در مورد مقاله مورخ 30/4 به عنوان مطلبي بگويم. همدردان من! اين اولين و آخرين‌ روش‌هايي نيست كه طرفداران مرتكب مي‌شوند. البته اين بار ظاهرا با هجوم چنين حربه‌هايي ، خاموشي روزنامه‌هاي نور و اميد ملت فهيم و با فرهنگ را نشانه رفته‌اند ولي يقين داشته باشيد كه با شجاعت و اعتماد متقابل به مردم و ابراز عقايد درست و اصلا‌ح شده، سد راه اين‌گونه كارها خواهيم شد و خوشحالم از اينكه بعضي دست‌ها براي مردم ايران زمين رو شده است. به قول شهيد شاهد دكتر علي شريعتي كه فرموده سپاسگزار آن آموزگاري هستم كه انديشيدن را به من آموخت نه انديشه‌ها را، ما هم اينك آموخته‌ايم انديشيدن و فهميدن را و نه انديشه‌هاي مسموم را. خداوند ايران و ايراني‌، يارتان باد. (30/4)

2015- در پرونده يك صندوق بي‌هويت كه 32 استعلا‌م براي دادگاه ارسال نموده نشان مي‌دهد 40 ميليون تومان پول شركت تعاوني را به من پرداخت كرده دادگاه نيز پذيرفته كه اين پول به من پرداخت شده، در صورتي كه دادگاه نمي‌تواند از يك صندوق بدون نام و نشان استعلا‌م بگيرد تا آن هم ارسال نمايد، در صورتي كه ارسال شده، هيچ‌كس هم جوابگو نيست، اميدوارم قوه قضائيه پاسخگو باشد. مدارك موجود است.(24/4)

2006- در مورد پيام 0023 مورخ 23/4 كه گفتند همه اقتصادداناني كه به برنامه‌هاي اقتصادي دولت ايراد مي‌گيرند همه دوم خردادي هستند، مي‌خواستم به ايشان عرض كنم آقاي دكتر خوش چهره آيا دوم خردادي است؟ ايشان از كساني بودند كه در مورد انتخابات آقاي احمدي‌نژاد بيشترين فعاليت را كردند و آقاي دكتر توكلي و عده‌اي از آن 57 نفر، نمي دانم بعضي ها اطلا‌عاتشان را از كجا به دست ميآورند. اگر اين آقا عقيده‌شان اين است بيايد پارك ملت همانجا كه پينك پنگ بازي مي كنند ما يك عده بازنشسته هستيم تا با ايشان بحث كنيم. (24/4)

2143- جواني 31 ساله هستم. از فيروزكوه تماس مي گيرم. 7 سال است كه بيكارم، پيگيري‌هايم با نماينده و مجلس و فرماندار به جايي نرسيده است. چكار بايد بكنم؟ (24/4)

1004- براي بازنشسته‌هاي نيروهاي مسلح تورم را 10 درصد حساب كردند براي تامين اجتماعي 18 درصد. قربون برم خدا رو يك بوم و دو هوا رو. (24/4)

آفتاب يزد: ظاهرا در مواردي كه افزايش حقوق، بايستي توسط دولت انجام مي‌شد حداقل رقم‌ها را در نظر گرفته‌اند اما براي افزايش حقوق‌هايي كه بايد توسط كارفرمايان بخش خصوصي انجام شود، رقم‌هاي بيشتري در نظر گرفته شده است كه البته هيچ‌يك از اين رقم‌ها، در مقايسه با افزايش واقعي هزينه‌هاي زندگي، قابل توجه نيست. اما به هر حال تامين رقم 18 درصدي براي بسياري از كارفرمايان بخش خصوصي كار آساني نيست.

1123- در همه قبوضي كه دريافت مي‌كنيم از قبض گاز و آب و برق و تلفن هميشه يك مبلغي را به عنوان بدهي منظور مي‌كنند كه اين مبلغ در ظاهر ناچيز است. اگر شما بخواهيد اين مبلغ بدهي را كه ممكن است بدهكار نبوده‌ايد پيگيرش باشيد بايد 2 ساعت وقت بگذاريد برويد اداره و از اين اطاق به آن اطاق و يك مبلغي هم كرايه بدهيم كه برويم و برگرديم. براي همين از خيرش مي‌گذريم و دنبال اين بدهي نمي‌رويم. (24/4)

1857- مي خواستم بگويم قبلا‌در قبض نوسازي كه براي خانه ها صادر مي‌شد زيرش نوشته بود ده درصد خوش حسابي، يعني تا قبل از سال جديد ده درصد كم مي كرد، متاسفانه با اين وضع اقتصادي نامساعد مردم، اين قسمت را حذف كردند، به شهرداري چند بار تلفن كردم جواب دادند پشتش نوشته اگر دير بدهيد جريمه مي‌شويد.(24/4)

2159 - از سياهكل تماس مي گيرم. فصل نقل و انتقالا‌ت فوتبال ايران خيلي جالب توجه است و پول زيادي در اين زمان رد و بدل مي شود، بعضي از بازيكنان كه هر چه دارند از يك باشگاه است خيلي راحت به خاطر چند ميليون به تيم ديگري ملحق مي‌شوند و آنچه كه خيلي جذاب است اين كه بازيكناني كه به تيم‌هاي پرطرفدار ميآيند يا مي‌روند به دو گروه تقسيم مي شوند؛ يك اكثريت 90 درصدي و يك اقليت ده درصدي، آنهايي كه ميآيند مي‌گويند از بچگي طرفدار آن تيم بودند و آنهايي كه مي‌روند دستهايي در كار بوده كه آنها را از تيم محبوبشان جدا نموده و تنها ده درصدي است كه با شهامت عين واقعيتها را گفته كه به خاطر پول و زيادي مورد توجه روزنامه‌ها بودن به تيم‌هاي پرطرفدار آمده‌اند، راستي حقوق يك استاد دانشگاه در مملكت ما چه قدر است؟ (24/4)

2000- چرا بايد بين بازنشستگان تبعيض باشد؟ ما بازنشستگان قديمي بانكها كه سي سال با خدمت صادقانه و نفسگير انجام خدمت كرديم بايستي ده درصد به حقوق ما اضافه شود و بازنشستگان اجتماعي 5/17 درصد؟ ما نمي‌گوئيم چرا به آنها بيشتر داده شده، با اين تورم و گراني كه اكثر كالا‌ها صددرصد و بيشتر گران شده آيا اين عدالت و مهرورزي دولت است، با ده درصد اضافه حقوق كه حقوق ما قديمي ها بيشتر از 350 هزار تومان نيست چه بايد بكنيم؟(24/4)

2044- از اروميه تماس مي گيرم، چند روز پيش براي چهارمين بار كوچه پنجم واقع در خيابان فرهنگ، كوي دهخدا را به خاطر تركيدگي لوله آب آشاميدني با بيل مكانيكي شخم زده و به امان خدا رها كرده اند، ما اهالي به ستوه آمده‌ايم به چه كسي بايد شكايت كنيم؟(24/4)

1156- از تهران تماس مي‌گيرم. من نماينده يكي از شركتهاي بيمه هستم. اگر بخش تبليغات روزنامه‌تان را فعال كنيد ما مي‌توانيم هم از روزنامه‌اي كه مي‌خوانيم حمايت كنيم، هم اينكه مجبور به خريد روزنامه‌هايي كه فقط جهت تبليغاتش داريم هر روز مي‌خريم جلوگيري مي‌شود. من دوست دارم آفتاب يزد را بخرم و تبليغ دفترم را هم در آفتاب يزد بدهم، اما اين طور نيست، ... را مي‌خرم به خاطر نيازمندي‌هايش و روزنامه آفتاب را مي‌خرم به خاطر پيام‌ها و مقاله‌هايش.(24/4)

آفتاب يزد: آيا فكر مي‌كنيد كه آگهي در اختيار ما گذاشته‌اند و ما از چاپ آن خودداري مي‌كنيم؟ حقيقت آن است كه بسياري از فعالان اقتصادي، براساس جلوگيري از ضرر محتمل، از ارائه آگهي به روزنامه‌اي كه هر روزه، انتقاداتي به دولت را در قالب سرمقاله و پيام تلفني چاپ مي‌كند، خودداري مي‌نمايند. به هر حال شما مي‌توانيد نخستين آگهي‌دهنده باشيد شايد به بركت آگهي شما، ديگران هم تشويق شوند و بخشي از مشكلات روزنامه را حل كنند.

1048- ما ساكنين شهرك ... به علت سوءمديريت و عدم توانايي دست‌اندركاران در انجام امور كه برخي از آنها عمدي مي‌باشد موجب قطع آب حتي به مدت 10 ساعت در روز هستيم كه چندين بار به درگيري كشيده شده است و ريشه در فساد مالي ... دارد. استدعا مي‌شود كه رسيدگي فرمائيد. (24/4)

آفتاب يزد: نام شهرك درروزنامه موجود است.

1007- اينجانب يك خودروي تاكسي ون خريداري كردم. الان سه ماه است كه خودرو را تحويل گرفتم، ولي هنوز پلاكش را تحويل ندادند، در اين سه ماه، هر ماه 150 هزار تومان هم دارم قسطش را مي‌دهم، ولي امكان كار با خودرو را ندارم، متاسفانه بين شركت و گمرك مشكل است و چوبش را بايد ما بخوريم اين چه وضعيتي است؟ لطفا منعكس كنيد شايد مسئولان فكري به حال ما بكنند. (24/4)

1558- من يك دندانپزشك هستم كه امروز براي پرداخت ماليات به دارايي مراجعه كرده بودم. 900 هزار تومان ماليات پارسال ما بود كه امسال گفتند همان ماليات پارسال به اضافه 25 درصد اضافه از شما مي گيريم، گفتيم چرا 25 درصد اضافه، در حالي كه ما براي امسال واقعاً دلمان نيامد قيمت‌ها را بالا‌ ببريم سعي كرديم با قيمت پارسال باز هم كار كنيم در عين حالي كه مواد گران شده، پول لا‌براتوارها، اجاره محل كار ما گران شده، يك مقداري حقوق منشي زياد شده با اين وجود ما قيمت‌ها را بالا نبرديم گفتم پس اگر اين جور باشد ما بايد برويم قيمت ها را بالا‌ ببريم. خود اداره دارو گفت بله شما بايد بالا‌ ببريد چون ما 25 درصد داريم مالياتتان را بالا‌ مي بريم، حالا‌ خودتان بگوييد آيا واقعا خود دولت باعث گراني مي‌شود يا نه؟ (24/4)

1635- از اصفهان تماس مي‌گيرم، براي ثبت نام به يك مركز پيش دانشگاهي دولتي رفتم اما مسئولا‌ن مركز پرداخت 250 هزار تومان به عنوان كمك به مركز را براي ثبت نام، اجباري دانستند، ظاهراً مسئولا‌ن مركز از قانوني بودن و مجوز داشتن از آموزش و پرورش نيز خبر مي دهند.(24/4)

آفتاب يزد: نام و آدرس پيش دانشگاهي در روزنامه موجود است.

1548- با درود به چهره‌هاي ماندگاري كه در ساختن اين فيلم بسيار جالب و جذاب و ديدني تابستان گرم و طولا‌ني نقش ماندگار داشتند. مي‌خواستم استدعا كنم چون آب و برق هر دو مربوط به يك وزارتخانه و تحت نظر چهره ماندگار است لا‌اقل برنامه قطع آب و برق را به نحوي طراحي كنند كه مثل سه راه ضرابخانه نشود كه هم آب نباشد و هم برق قطع باشد در نتيجه آدم از گرما كه كلا‌فه مي شود نه كولر بتواند روشن كند و نه پنكه روشن كند و نه حتي يك مشت آب خنك بتواند به سروصورتش بزند. (24/4)

1640- درمنطقه چيذر از ساعت يك بعدازظهر شنبه تا 30/8 شب برق قطع بود ديروز سه ساعت و نيم، امروز هم از ساعت 4 رفته الا‌ن يك ربع به 5 است. ظاهرا بعضي افراد فكر مي‌كنند مردم خام هستند و اين چيزها را نمي فهمند، حقيقتاً آقاي رئيس جمهور كه مي‌گويد گوش مي‌گيرد، بيايد گوش كساني را كه سال گذشته با اطمينان مي‌گفتند قطعي برق نداريم را بگيرد كه با بچه كوچك 6 ماهه چه جور مي شود در اين بي برقي زندگي كرد؟ (24/4)

آفتاب يزد: چرا بي‌انصافي مي‌كنيد؟ مهم اين است كه وزير خارجه گفته است و وزير نيرو هم فرموده است

1647- آموزشيار نهضت از شهرستان سلماس هستم. مي‌خواستم به آقاي علي احمدي وزير آموزش و پرورش بگويم دستور دهيد دست از سر اين حق التدريسي ها بردارند، با ماهي 100 يا 70 هزار تومان هيچ كس كار نمي كند ما هم اگر كار مي كنيم فقط به اميد اينكه استخدام بشويم، حالا‌ آقاي علي ا‌حمدي مي‌فرمايند در موقع ضروري استفاده مي‌كنيم واقعا اميدمان به يأس تبديل شده، ما هم خدايي داريم، خدا را خوش نميآيد. (24/4)

1215- از ياسوج تماس مي‌گيرم. مي خواستم از برخي مسئولان محلي به خاطر برگشت دادن بودجه ساخت پارك ساحلي ياسوج كه به قول ايشان باعث ترويج فساد مي‌شود، براي نيمه‌كاره رها كردن پارك جنگلي ياسوج، براي نابود شدن حداقل 50 هكتار جنگل در آتش، به خاطر بعضي عدم مديريت‌ها و نيز تغييرات فوري كه به خاطر سفر هيئت دولت به استان انجام دادند تشكر كنم.(28/4)

0911- از زاهدان تماس مي‌گيرم. خواستم از مسئولان امنيتي استان كشور بپرسيد كه حادثه‌اي مثل حادثه تاسوكي، مثل حادثه بلوار ثارالله و حوادث مشابه كه اخبار آن خوب منعكس نمي‌شود جوابگوي خون شهدا چه كسي است و چرا كساني كه در اين راه مشكل ايجاد كردند به سزاي اعمالشان نمي‌رسند؟ (24/4)

1151- طرح جديد جمعآوري زباله كه با نصب سطل‌هاي بزرگ شروع شد كمك چشمگيري در تسهيل جمعآوري سريع زباله به صورت مكانيزه بود و ازريخت و پاش گذشته به آن صورت خبري نيست، ضمن اينكه مانع جدي حضور حيوانات موذي شده است، اما اين شيوه جمعآوري خطراتي بيش از قبل در آلودگي محيط زندگي مردم داشته و آن اينكه بهداشت و سلامت حداقلي جامعه مورد تهديد قرار گرفته است. انباشت زباله در سطل‌ها و خروج شيره مواد غذايي و پسماند آن و ريزش آن به هنگام انتقال به خودروهاي مربوطه در سطح كوچه و خيابان‌ها موجب شده كه بوي تعفن آن از چند متري حال آدم را به هم مي‌زند به طوري كه تنفس افراد را با مشكل مواجه نموده و اين امر به تشديد آلودگي منجر مي‌شود. از دست اندركاران شهرداري و وزارت بهداشت تقاضا مي‌شود چاره‌اي جدي بينديشند. (24/4)

آفتاب يزد: قابل توجه كساني كه مي‌گويند

0859- مي خواستم بگويم از بس اين تلويزيون قبر و ميت و جنازه و قبرستان نشان ما دادند، ديگر حتي از مرده خودمان هم بيزار شديم يك كم ملاحظه روحيه اين مردم بدبخت را بكنيد. (24/4)

0910- از زاهدان تماس مي‌گيرم. از آقاي واحدي به خاطر مقالات بسيار عالي تشكر مي‌كنم. به خصوص مقاله از اين برادر عزيز كه با جسارت و شهامت اين حرفها را مي‌نويسند و لااقل عقده‌اي از دردهاي ما را جوابگو هستند تشكر مي‌كنم. مي‌خواستم بگويم كه بنويسيد و از آقاي رئيس جمهور خواهش كنيد كه بگويند بر چه مبنايي وزير آموزش و پرورش را انتخاب كردند؟ كسي كه با الفباي فعاليت‌هاي آموزش و پرورش آشنا نيست و از دانشگاه پيام نور مستقيما به اينجا آمده است، آيا واقعا مي‌تواند بر وزارتخانه‌اي به اين گستردگي احاطه داشته باشد؟ اين فرهنگي‌هاي بيچاره هر روز مي‌نالند و اينها عمل نمي‌كنند. وضع ساماندهي نيروي انساني هم كه قوزبالا‌قوز شده. (24/4)

1002- از اروميه تماس مي‌گيرم. سبد كالايي كه براي ماه رمضان در نظر گرفته بودند چه ارزشي دارد؟ آيا در عيد نوروز كسي از اين اقدام دولت اظهار رضايت داشت كه حالا‌ دوباره اين كار را مي‌كنند؟ چرا به اعتراض و حرف كسي گوش نمي‌كنند؟(24/4)

1524- طرح ترافيكي جلوي پمپ بنزين وسط بلوار ميرداماد خيابان‌هاي مسكوني اطراف را با ترافيك بسيار سنگين مواجه نموده و بعضي پيمانكاران شهرداري هم كه خيابان‌ها را به سليقه خود براي تمام مدت روز مي‌بندند بر اين مشكل افزوده‌اند( !24/4)

1523- تا چند سال قبل از معدود كشورهايي بوديم كه در رستوران‌هايمان آب و نان به رايگان در اختيار مشتريان بود، الان مدتي است كه آب خوردن در قبال اخذ وجه ارائه مي‌شود و بوي نان هم ميآيد كه پولي شود(!24/4)

1315- از تبريز تماس مي‌گيرم. من خودم يكي از مددجويان بهزيستي هستم كه از دور اول در سهام عدالت ثبت‌نام كردم. متاسفانه تا به حال ندادند، وقتي هم كه مراجعه مي‌كنم مي‌گويند كه گم شده. مسئولان اگر لطف كنند يك جوابي دهند. چه طور شده سهام عدالت 15 هزار نفر گم شده است؟ (24/4)

1208- وضعيت داروخانه‌ها در كرج طوري است كه براي چيزي كه مي‌فروشند نرخ‌هاي متفاوت دارند، يك شيشه الكل را يك داروخانه مي‌دهد 600 تومان، داروخانه ديگر مي‌دهد 650 تومان و جايي ديگر 700 يا 800 تومان. آيا كسي نبايد نظارت كند؟ (24/4)

1140- جانباز 15 درصدي از قم هستم. به خدا هر شب قرص مي‌خورم تا بخوابم. بنياد جانبازان ظاهرا ما را قبول ندارد. خب اين را در زمان جنگ مي‌گفتيد كه هر كس از 25 درصد به پايين باشد چيزي به او تعلق نمي‌گيرد. (24/4)

آفتاب يزد: كساني كه در جبهه حضور داشتند، جان خود را بر كف دست گرفته بودند و هيچ‌كس نمي‌توانست حتي از سرنوشت يك دقيقه بعد خود، خبري داشته باشد. در آن ميدان، يكي به خيل شهدا مي‌پيوست، ديگري اسير مي‌شد و يار ديگر آنها، مجروحيت و جانبازي را به جان مي‌خريد. بر همين اساس امروز همه مسئولان موظفند حرمت همه رزمندگان حاضر در جبهه‌ها را پاس بدارند. البته طبيعي است كساني كه با مشكلات بيشتر جسمي مواجه شده‌اند بايد به امكانات بيشتري دسترسي پيدا كنند كه متاسفانه براي آنها هم اين وضعيت وجود ندارد.

1502- از اروميه تماس مي‌گيرم. بنياد مستضعفان يك موسسه حكومتي است نه شخصي! آيا با اصل 44 قانون اساسي وارد شدن اين بنياد به معاملاتي مثل نفت و چاه زدن يا انواع مواد نفتي فروش يا خريد، با اصل 44 مغايرت ندارد؟ از مسئولان بپرسيد كه جواب دهند. (24/4)

1336- قابل توجه بهداري بخش دندانپزشكي ... براي جراحي لثه‌ام رجوع كردم براي اينكه بيرون پول ندهم، رفتم آنجا حدود 10 هزار تومان دادم. بعد لثه‌ام را كه جراحي كردم 2 تا از دندان‌هايم را سوراخ كردند كه پلاك هم ديگر جايگزين نمي شود و بايد مجددا پلاك درست كنم. وقتي به خانم دكتر مراجعه مي‌كنم مي‌گويد 2 تا حقوق مي‌گيريد خب برويد درست كنيد. آيا فكر مي‌كنند ما هم دكتر هستيم و پول زيادي داريم؟ بالاخره اين طرف و آن طرف به من گفتند بايد پلاك خود را با مبلغ 25 هزار تومان عوض كنيد تازه آن هم با نرخ دولتي! به جاي اينكه خودشان اشتباه خودشان را درست كنند، چون مقصر خود دكتر بود به من مي‌گويند يك هزينه اضافي هم بايد بدهم. (24/4)

آفتاب يزد: نام درمانگاه - كه به نوعي وابسته به دولت است - در روزنامه موجود است.

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا- اداره كل روابط عمومي

احتراما در خصوص مطلب مندرج در صفحه 4 مورخه 9/4/87 آن روزنامه تحت عنوان به اطلا‌ع مي رساند: پليس راهنمايي ورانندگي تهران بزرگ در خصوص محل مذكور اعلا‌م داشته به منطقه مربوطه ابلا‌غ گرديد تا در اين زمينه بررسي لا‌زم معمول ونسبت به روان سازي ترافيك اقدام و درصورت بروز تخلف با متخلفان برخورد نمايند.

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا- اداره كل روابط عمومي

احتراما در خصوص مطلب مندرج در صفحه 6 مورخه 3/4/87 آن روزنامه تحت عنوان به اطلا‌ع مي رساند: پليس راهنمايي ورانندگي تهران بزرگ اعلا‌م داشته درخصوص پارك تانكر نفت در شهرك ژندارمري، خيابان آرش مراتب به منطقه مربوطه ابلا‌غ گرديد. ضمن بررسي موضوع با اينگونه موارد وفق ضوابط برخورد نمايند.

1218- من چندين بار با روزنامه شما تماس گرفتم و پيام هايي دادم متاسفانه چاپ نكرديد چون پيام هاي من انتقاد از دولت نبود و چون شما يك روزنامه منتقد دولت هستيد پيام‌هاي مرا چاپ نكرديد، نمي دانم، من پيام داده بودم كه تمام مشكلا‌تي كه در جامعه ما هست تقصير دولت نيست بخشي از آن متاسفانه به ما ملت برمي‌گردد و ما هميشه با خودمان يك جور رودربايستي داريم و مي خواهيم هميشه ملت را پاك و منزه از هرگونه خطا و قصور ببينيم، شما ببينيد يكي از ناهنجاري هايي كه من نام مي برم چقدر در جامعه ما مرسوم شده؛ دروغگويي در بين بعضي از ما اينقدر زياد است كه حتي متوجه نيستيم و باور نداريم كه داريم دروغ مي‌گوييم.(29/4)

آفتاب يزد: متاسفانه همان طور كه شما گفته‌ايد تكرار بعضي حرفهاي غيرواقعي به عادتي براي بسياري از ما تبديل شده است، البته لابد قبول داريد كه اگر اين سخن توسط يك فرد بانفوذ يا سياستمداران گفته شود تاثير منفي آن بسيار بيشتر از دروغگويي يا بيان حرف غيرواقعي توسط يك فرد عادي است.

1211- به نظر من بعضي نهادها و موسسات فعاليت‌هاي بزرگ اقتصادي در كشور ما دارند بدون اينكه هيچگونه نظارتي از طرف مجلس بشود، شايد به همين خاطر است كه صندوق بين المللي پول اعلا‌م مي كند ما دهمين كشور از نظر درآمد هستيم ولي عده‌اي از مردم ايران از نظر فقر وضع نامناسبي دارند.(29/4)

1620- خواستم بگويم ظاهرا عده‌اي از سياستمداران، ملت ايران را كم حافظه مي‌دانند، اين ملت از همه شما باهوش ترند شما چيزي مي گوئيد كه مثلا‌ً تورم نيست، بفرمائيد در بازار ببينيد چطور است، خودشان مي گويند حقوق زير 600 هزارتومان زير خط فقر است، بنده كه با ليسانس مهندسي، فرهنگي بازنشسته هستم 340 هزار تومان مي‌گيرم يعني چه، برويد خريد كنيد ببينيد چه خبر است؟ اين مردم، باهوش‌ترين ملت دنيا هستند. (29/4)

1250- از سنندج تماس مي‌گيرم. از طرفداران شما هستم. سه روز است روزنامه نداديد روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و امروز هم كه جمعه است ما سه روز است بي‌روزنامه مانديم، دوم اينكه چند روزي است كه سطح بعضي خبرهاي روزنامه، افت كرده است، اگر امكانش هست همان مقاله‌هايي كه مي‌نويسيد مثلا‌ چند تا از اين مقاله‌ها را بنويسيد و ثالثا اگر روزنامه دچار مشكل مالي است بيشتر دوستان حاضرند بيشتر از 200 تومان بابت اين روزنامه پرداخت كنند حتي اگر صفحاتش هم كم باشد چون ملت ما حاضر است بابت شنيدن برخي از حقايق پول بسيار زيادي بدهد. (28/4)

2241- جناح اصولگرا هميشه به دولت جناب آقاي خاتمي و اصلاح طلبان ايراد مي‌گرفت كه فكر معيشت مردم نيستند و مدام مسائل سياسي را پيگيري مي‌كنند مي خواستم از حضرات سوال كنم پس از سه سال وعده وعيدهايي كه به ملت داده بودند مبني بر توجه به معيشت مردم و با عنايت به اينكه نفت بشكه‌اي بيش از 147 دلار به فروش مي‌رود و نه جنگي داشتيم و نه زلزله‌اي، واقعا چه گلي به سر ملت زده‌اند، آيا توانستند تورم را كنترل بكنند؟ آيا توجهي به معيشت ملت داشتند؟ پس اين درآمدهاي نجومي نفت در كجا هزينه مي‌شود؟ چرا بايد وضعيت اقتصادي عده‌اي از ملت روز به روز بدتر از گذشته باشد به طوري كه بعضي كارمندان و كارگران آرزو مي‌كنند كه مانند زمان آقاي خاتمي كه نفت 20 دلار بود زندگي مي‌كردند. (28/4)

1955- مي خواستم عرض كنم يك نفر هر چه زودتر به داد اكوادور برسد كه شديدا به پول احتياج دارند و تاكيد بر گسترش روابط با ايران را دارند. (29/4)

2029- حالا‌ كه در رابطه با اخراج افاغنه از ايران، اقدام اساسي صورت نمي‌گيرد و بعضي از افغان‌ها هم دست به كارهاي خلاف مي‌زنند، از ايران داروهاي يارانه‌اي به افغانستان مي‌برند و از آن طرف مواد به داخل ايران ميآورند و بعضي از آنها هم بابت انتقال هر افغاني به ايران 40، 50 هزار تومان مي‌گيرند و دست به كارهاي خلاف مي زنند حالا‌ كه دولت وظيفه خود را با دقت در اين مورد انجام نمي‌دهد از مجلس و نمايندگان محترم تقاضا داريم كه اقدام قاطعي در اين خصوص انجام بدهند. (29/4)

1806- پيام از كرج. در مورد ساقط كردن هواپيماي مسافربري به دست امريكاي جنايتكار كه ما هم آن را محكوم مي‌كنيم، خواستم بگويم روسيه دست كمي از امريكا نداشته و در اين كار از امريكا جلوتر بوده است چرا كه در سال 1983 دوم سپتامبر هواپيماي مسافربري كره را با 269 مسافر بر فراز درياي زرد سرنگون كرده بود و اينكه هر دو جنايتكار هستند، يكي از ديگري بدتر. (29/4)

1931- در مورد خريد كارخانه ذوبآهن اصفهان اگر روسيه راست مي‌گويد كارخانه ذوب‌آهن ديگري در يكي از شهرهاي ايران بسازد و هزاران جوان بيكار را جذب كند نه اينكه كارخانه آماده سالهاي پيش ما را بخرد. (29/4)

1922- از رشت تماس مي‌گيرم. به گزارش مهر آقاي فتاح وزير نيرو اعلام نمودند در مورد زمان راه‌اندازي نيروگاه بوشهر براساس اعلام رئيس سازمان انرژي اتمي تا يك سال آينده راه‌اندازي خواهد شد، هرچند قرار بود تا پايان شهريور 87 راه‌اندازي بشود. البته براي ما فرقي نمي‌كند، چون قبلا‌ انتقال هزار مگاوات برق به پاكستان قولشان را داده بودند ولي حيف كه محقق نشد، حالا‌ وزير نفت دل خوش كرده است كه تا دو هفته آينده تفاهم‌نامه شركت ملي نفت ايران با گاز پروم روسيه نهايي مي‌شود، آيا ديگر اعتماد به روسيه بس نيست؟ (29/4)

1837- از جناب آقاي احمدي‌نژاد رياست محترم جمهوري سوال مي‌كنم اگر يك افسر ايراني به آقاي بوش مي‌گفت بيا با تو يك عكس يادگاري بگيرم با او چه برخوردي مي‌كردند؟ (29/4)

آفتاب يزد: اولا از جزئيات عكس گرفتن افسر امريكايي با آقاي احمد ي نژاد بي‌خبريمثانياً : بعيد مي‌دانيم هيچ يك از افسران ايراني ما حاضر باشند با فرد جنگ طلبي ما‌نند بوش عكس يادگاري بگيرند اما نمي دانيم اگر يك افسر ايراني بخواهد با رئيس جمهور كشور ديگري عكس يادگاري بگيرد چه عواقبي در انتظار اوست.

1651- از قزوين تماس مي‌گيرم. وزير نيرو فرمودند اگر نيروگاه اتمي بوشهر امسال به بهره‌برداري مي رسيد ما نصف كمبود برق فعلي را هم نداشتيم، بنده مي خواستم به عنوان يك ايراني از دولت فخيمه روس تشكر كنم جهت كارشكني‌هاي متعددي كه كردند تا همچنان اين نيروگاه غيرفعال باقي بماند. (29/4)

1738- اگر ما بخواهيم به نفع آقاي عمرالبشير تظاهرات كنيم نياز به مجوز داريم يا اينكه به عنوان خودجوش به حساب ميآيد و از هرگونه تعرضي مصون است؟ (29/4)

0914- پيام‌دهنده‌اي در روزنامه شما شروع به بد و بيراه گفتن به طرفداران آمريكا كرده بود، من چند سال است كه روزنامه شما را مطالعه مي‌كنم ولي تا به حال پيام يا نوشته‌اي كه حاكي از طرفداري آمريكا باشد نديدم، در ساير مطبوعات كشور هم همين طور، اگر منظور ايشان طرفداران رابطه با آمريكاست كه الان ظاهرا خيلي از مخالفان سابق رابطه با امريكا، خواهان رابطه با آمريكا هستند، اما اينكه هيلا‌ري كلينتون گفته كه ايران را زودتر از اسرائيل از نقشه حذف مي‌كنيم و مك كين گفته شايد به اين دليل به ايران سيگار صادر مي‌كنيم كه آنها را بكشيم، نفي كننده دموكراسي در آمريكا نيست. در آمريكا براي مردم خودشان دموكراسي وجود دارد و آن به اين معني است كه اگر شما يك آمريكايي باشيد مي‌توانيد در انتقاد از بالا‌ترين مقام اين كشور راهپيمايي كنيد و در روزنامه‌ها مقاله بنويسيد و بيشتر سياست‌هاي او را زير سوال ببريد. (30/4)

آفتاب يزد: 1- به نظر ما خانم كلينتون اگر توانست اطراف خانه خودرا حفظ كند و مواظب شوهر خود باشد آنگاه اجازه دارد در مورد كشورهاي ديگر و سرنوشت آنها اظهارنظر كند. 2- ما هم وجود دموكراسي در امريكا را قبول داريم براي اثبات اين موضوع هم نياز نيست به خودمان زحمت زيادي بدهيم. زيرا نماينده رسمي صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران تقريبا همه روزه گزارش هايي از تظاهرات مردمي در برابر كاخ سفيد تهيه و صداو سيما هم آنها را پخش مي‌كند. اما رفتار غيرانساني امريكايي‌ها با بعضي ملت‌هاي ديگر را هم نمي‌توانيم ناديده بگيريم.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن