تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرامش به مناطق درگيري‌ها در شمال لبنان بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آرامش به مناطق درگيري‌ها در شمال لبنان بازگشت
بيروت - منابع امنيتي لبنان عصر شنبه‌اعلام كردند، آرامش به مناطق درگيري ها در باب التبانه و جبل محسن در طرابلس در شمال لبنان بازگشت.

به گزارش ايرنا از بيروت، ارتش و نيروهاي انتظامي لبنان از ساعت ‪۱۴‬ امروز به‌وقت محلي در مناطق وقوع درگيري مستقر شده و عمليات پاكسازي منطقه را آغاز و تاكنون پنج فرد مسلح را بازداشت كرده‌اند.

بر پايه اين گزارش ، ارتش با استقرار پست‌هاي بازرسي ، به بازرس بدني افراد اقدام كرده و از حضور افراد مسلح جلوگيري مي‌كند.

در همين پيوند، اشرف ريفي فرمانده نيروهاي انتظامي لبنان نيز در نشستي با مسوولان انتظامي و امنيتي در طرابلس گفت نيروهاي انتظامي و ارتش لبنان طي دو ساعت آينده بطور كامل در مناطق درگيريها مستقر خواهند شد.

وي افزود به دستور ميشل سليمان رييس جمهوري ، فواد سنيوره نخست وزير و الياس المر وزير دفاع ، با افراد مخل امنيت با قاطعيت برخورد خواهد شد.

درگيري‌هاي مسلحانه كه از بامداد ديروز جمعه در مناطق "باب التبانه" و "جبل محسن" در شهر طرابلس،شمال لبنان، ميان هواداران گروه حاكم و مخالفان آغاز شده ، تاكنون ‪ ۱۰‬كشته و بيش از ‪ ۴۰‬زخمي بر جاي گذاشته است.

طرفهاي درگير از سلاحهاي بسيار مخرب و كشنده مانند مسلسل، آرپي جي، بي‪،۷‬ موشك گراد و خمپاره استفاده كرده و تك تيراندازان نيز در برخي مناطق مستقر هستند.

جبل محسن كه ساكنان آن علوي تبار و باب تبانه كه ساكنان آن سني هستند، طي خرداد و تير ماه گذشته نيز شاهد درگيري‌هايي ميان هواداران گروه اكثريت حاكم و مخالفان بود كه به كشته شدن حدود ‪ ۱۵‬نفر و زخمي شدن دهها نفر منجر شد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن