تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804931214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
پرهيز از دخالت در معاملات مسكن‌

اخيراً وزارت بازرگاني قصد دارد با كمك اتحاديه مشاورين املاك شميران، بيع‌نامه‌ها را رايانه‌اي و كنترل كند.

از آنجا كه اين گونه دخالت‌ها در معاملات مسكن مي‌تواند بازار آن را آشفته‌تر سازد، از وزارت بازرگاني تقاضا مي‌شود نسبت به توقف اجراي طرح ياد شده اقدام كند.

سيف‌اللهي‌

در تهران حمام‌هاي عمومي بهداشتي داير شود

بسياري از سالمندان نمي‌توانند در منازل خود استحمام كنند، بجاست شهرداري ترتيبي بدهد براي اين عده، همچنين براي مسافران شهرستاني، در هر منطقه يك حمام عمومي با رعايت موازين بهداشتي افتتاح گردد.

تلفن به خط ارتباطي‌

اتوبوس‌هاي ريالي به ما تخفيف بدهند

اتوبوس‌هاي ريالي كارت منزلت را قبول نمي‌كنند، حال كه چنين است جا دارد مسئولان با شركت‌هاي خصوصي مذاكره كنند لااقل از دارندگان كارت منزلت كرايه با تخفيف 50درصد دريافت گردد.

دارنده كارت منزلت‌

فرم يارانه در جرايد چاپ شود

براي رفاه حال مستمري‌بگيران و بازنشستگان پيشنهاد مي‌شود فرم مربوط به پرسشنامه يارانه نقدي در جرايد به چاپ برسد تا بدون رفت وآمد اداري بتوان از آن استفاده كرد.

تلفن به خط ارتباطي‌

ساختمان راه آهن، حيف بود

ساختمان ايستگاه راه آهن تهران حالت يك اثر تاريخي خوش‌ساخت را داشت، اخيراً نقشه آن را بهم زده‌اند، باجه‌ها و در و پنجره‌هاي زيباي چوبي را برداشته‌اند و فقط 3 كريدور از آن درآورده‌اند، با توجه به زمين بسيار وسيعي كه راه ‌آهن داشت بجا بود يك ساختمان جديد هم در اين محل بسازند و بناي قبلي را هم بهم نمي‌زدند، حيف بود.‌

خواننده اطلاعات‌

چرا اين برنامه راديوئي قطع شد؟

راديو ساعت يك و نيم بعدازظهر برنامه بسيار جالبي داشت (گويا با نام دلنوازان) چند روز است اين برنامه قطع شده است در اين زمينه چه توضيحي دارند؟

از اهالي حصارك كرج‌

دوگانگي در حقوق بازنشستگان‌

دولت به رغم تاكيد بر عدالت و مهرورزي در رابطه با بازنشستگان يك استاندارد دوگانه را در دستور كار خود قرار داده است.

گويي بازنشستگان كشوري از سرزمين ديگري به ايران آمده‌اند و بايد از كمترين مزايا در مقايسه با ساير بازنشستگان برخوردار باشند. اين دسته از بازنشستگان از همان ابتداي كار و به دليل منظور نشدن اضافه كار در حقوق بازنشستگي آنها در مقايسه با تامين اجتماعي حقوق كمتري دريافت مي‌كنند.

امسال در حالي كه افزايش حقوق آنها 10درصد اعلام شد، افزايش حقوق تامين اجتماعي 5/17 درصد اعلام شد. نكته جالب‌تر اينكه در تاريخ (1/5/87) روزنامه ايران از افزايش قابل ملاحظه حقوق بازنشستگان لشكري خبر داد.

ضمن ابراز خرسندي از افزايش حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي و لشكري انتظار داريم حداقل حقوق بازنشستگان كشوري نيز معادل تأمين اجتماعي اضافه شده و از مزاياي يكسان با آنها برخوردار شوند.

از بازنشستگان كشوري‌

باغ‌وحش دارآباد كارت منزلت را قبول ندارد

بازنشسته هستم و هنگامي كه قصد بازديد از باغ‌وحش دارآباد شميران را داشتم، برخلاف آنچه قبلاً اعلام شده بود، كارت منزلت مرا قبول نكردند و تاكيد كردند بايد بليت وروديه بخرم. مسئولان امر توضيح دهند كه كارت منزلت براي چنين بازديدهايي، هنوز معتبر است يانه؟

دارنده كارت منزلت‌

مجموعه ايرانيان از نگاه بيگانگان را چگونه تهيه كنيم؟

سؤالم از روزنامه اطلاعات اين است كه مطالب ، آيا از كتاب خاصي نقل مي‌شود و در غير اين صورت لطفاً منبع گر‌دآوري آن‌ها را معرفي كنيد، تا بتوانيم مجموعه‌شان را خريداري كنيم.

خط ارتباطي:

مطالب مورد نظر از كتاب كه در 3 جلد از سوي انتشارات مؤسسه اطلاعات به چاپ رسيده است، برگرفته مي‌شود.

شب‌ها دستشويي توچال را بر روي كوهنوردان قفل مي‌كنند!

از علاقه‌مندان كوهنوردي هستم و 40 سال است كه به اين ورزش مي‌پردازم. تازگي‌ها از ساعت 12 شب تا صبح، دستشويي را قفل مي‌كنند و وقتي كوهنوردان معترض مي‌شوند كه با اين وضع چه كار بايد كنند، پاسخ مي‌دهند به آن‌ها دستور داده‌اند كه شب‌ها آنجا را قفل نمايند!

احمدي - كوهنورد قديمي‌

سازمان تأمين اجتماعي تبعيض قايل نشود

با اين كه سازمان تأمين اجتماعي اعلام كرده است بيمه‌شدگاني كه بيش از 25 سال سابقه پرداخت حق بيمه دارند، مي‌توانند از مزاياي بازنشستگي پيش از موعد استفاده كنند، چون شرايط آن به صورت دقيق و شفاف اعلام نشده است، اغلب مراجعان به شعبه‌هاي تأمين اجتماعي به دليل شنيدن پاسخ‌هاي متناقض، دچار سردرگمي مي‌شوند.

علاوه بر آن، بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي كه در بخش خصوصي مشغول كارند، از بازنشستگي پيش از موعد محروم شده‌اند و گويا صرفاً شاغلان بخش دولتي مشمول آن هستند، كه دليل اين تبعيض مشخص نيست.‌

تلفن‌هاي متعدد به خط ارتباطي‌

كويرنشينان را فراموش نكنند

يكي از ايرانيان كويرنشينم و از مسئولان امر گلايه دارم كه چرا در مورد اجراي برنامه‌هاي كويرزدايي ضعيف عمل مي‌كنند.

در نتيجه نه تنها از وسعت مناطق كويري كاسته نمي‌شود، بلكه اين مناطق روند افزايش دارد كه نتيجه آن، مشكلات بيشتر كويرنشينان است.

راديان - هموطن كويرنشين‌

تقاضا از سازمان بازنشستگي كشوري‌

با اين كه قانون بازنشستگي پيش از موعد كاركنان دولت با هدف جذب و جايگزيني نيروهاي جوان و تحصيلكرده به تصويب مجلس رسيده و از سوي دولت ابلاغ شده است، سازمان بازنشستگي كشوري هنوز آيين‌نامه اجرايي و بخصوص چگونگي محاسبه و پرداخت پاداش پايان خدمت آن را به سازمان‌هاي دولتي اعلام نكرده است، كه انتظار مي‌رود در اسرع وقت در اين مورد اقدام كند.

محمدي‌

نتيجه نهايي پرونده اين قتل را سريعتر اعلام كنند

طولاني شدن اعلام نتيجه دادگاه‌هاي متهم به قتل همسر يك فوتباليست تعجب‌آور است.

از محاكم محترم قضايي اين توقع است قاتل بيرحمي را كه به اتاق خواب مقتوله رفته و دو فرزند او را بي‌مادر كرده است، مشخص كند و به مجازات مناسب با اين جنايت فجيع برساند.

يك مادر

‌3 ساعت زير آفتاب براي سوخت گاز

راننده تاكسي هستم و روز 23/4/87 به دليل قطع برق جايگاه توزيع گاز بزرگراه همت، حدود 3 ساعت زير آفتاب داغ تابستان معطل و سرگردان شدم، تا توانستم سوخت گاز تحويل بگيرم. اولاً، با اين وضع توزيع گاز چگونه سهميه تاكسي‌ها را فقط 5/6 ليتر در روز تعيين كرده‌اند و انتظار دارند ساعت‌هاي طولاني در شهر، مسافران را جا به جا كنيم؟ ثانياً، چرا تعداد جايگاه‌هاي توزيع گاز را افزايش نمي‌دهند، تا رانندگان تاكسي آنقدر معطل نشوند و ثالثاً، چرا جايگاه‌هاي گاز را نيز از برنامه خاموشي‌هاي برق مستثني نمي‌كنند، تا فعاليت تاكسي‌ها به عنوان وسايل نقليه عمومي، اينهمه مختل نشود؟

راننده تاكسي‌

ضرورت نظارت بيشتر بر فعاليت انبوه‌سازان‌

بازنشسته‌اي هستم كه پس از 30 سال خدمت، با فروختن تمامي دارايي‌هايم در پروژه شركت انبوه‌سازان خانه‌گستر پرديس ثبت نام كردم كه متعهد شدند ظرف 36 تا حداكثر 50 ماه، خانه‌هايمان را تحويل دهند.

اما حالا كه 5 سال از آن تاريخ گذشته است، هنوز به تعهداتشان عمل نكرده‌اند و خانه‌دار شدن كساني‌كه باشركت مزبور قراردادهاي پيش‌خريد امضاء كرده‌اند، همچنان در ابهام است از وزارت مسكن و ديگر مسئولان امر تقاضا مي‌شود بر فعاليت انبوه‌سازان نظارت بيشتري داشته باشند، تا به وعده‌هايشان به موقع عمل كنند.

منوچهر شسوار --- بازنشسته‌




 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن