تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمليات زميني و هوايي ارتش تركيه در شمال عراق‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: عمليات زميني و هوايي ارتش تركيه در شمال عراق‌
سرويس خارجي - خبرگزاري‌ها: گزارش‌‌ها حاكي است نيروهاي مسلح تركيه از زمين و هوا مواضع را در مناطق مرزي شمال عراق زير آتش گرفته‌اند.

به گزارش روزنامه ترك زبان ، به موازات حمله جنگنده‌هاي تركيه به منطقه زاپ در شمال عراق و انهدام 13 هدف پ.ك.ك، عمليات نيروهاي مسلح اين كشور در مناطق كردنشين شدت گرفته است.گفته مي‌شود كه جنگنده‌هاي تركيه مواضع پ.ك.ك را در كوه واقع در مرز شمال عراق به طور مكرر بمباران مي‌كنند.اين گزارش حاكي است عمليات‌هاي نيروهاي مسلح تركيه براي غيرفعال كردن چريك‌هاي پ.ك.ك در داخل و خارج تركيه با شدت تمام همچنان ادامه دارد و در نواحي دشتي واقع در نوار مرزي شمال عراق هم با اجراي عمليات‌هاي زميني، عرصه براي عناصر پ.ك.ك تنگ‌تر شده است.

استقبال برلوسكني‌

سيلويو برلوسكني نخست‌وزير ايتاليا در كنفرانسي مطبوعاتي در پايان ديدار با نوري مالكي نخست‌وزير عراق از پيشرفت دمكراسي در اين كشور استقبال كرد.

مالكي بعد از ظهر پنج‌شنبه براي ديدار با برلوسكني و پاپ بنديكت شانزدهم رهبر كاتوليك‌هاي جهان وارد ايتاليا شد.برلوسكني خطاب به مالكي گفت: ما به شما براي كاري دشوار با نتايج فوق‌العاده مثبت كه در پيش گرفته‌ايد و تمام جهان با همدلي نگران شماست كه چگونه به شيوه‌اي كاملاً دمكراتيك كشور را اداره مي‌كنيد تبريك مي‌گوييم.

انفجار بعقوبه‌

يك زن انتحاري در هنگام عبور يك گشتي در بعقوبه در شمال شرقي عراق خود را منفجر كرد و هشت نفر را كشت.در اين انفجار فرمانده شوراهاي بيداري منطقه به همراه هفت تن از همراهان وي كشته شدند.اين در حالي است كه به گفته مقامات بيمارستاني، 24 تن از جمله تعدادي زن و كودك براثر اين حمله انتحاري زخمي شدند.

كشف مواد منفجره در كربلا

نيروهاي امنيتي عراق در مزرعه‌اي در نزديكي شهر مقدس كربلا دو تن مواد منفجره كشف و ضبط كردند.ارتش آمريكا با انتشار بيانيه‌اي افزود: در ا ين رابطه چهار مظنون بازداشت شده‌اند.

شركت در المپيك ممنوع‌

كميته بين‌المللي المپيك خبر داد كه عراق به علت دخالت‌هاي دولتي در امور ورزشي، حق شركت در بازي‌هاي المپيك پكن را ندارد.

كميته بين‌المللي المپيك در نامه‌اي به وزير جوانان و ورزش عراق اعلام كرد كه ممنوعيت حضور اين كشور در بازي‌هاي المپيك پكن پابرجاست.




 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن