تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813026075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه اندازي 16 پايگاه مشاوره انتخاب رشته در استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: راه اندازي 16 پايگاه مشاوره انتخاب رشته در استان لرستان
مسئول مشاوره دوره متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان لرستان از تشكيل 16 پايگاه مشاوره انتخاب رشته براي داوطلبان ورود به دانشگاه در اين استان خبر داد.
احمد فرهادپور در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در خرم آباد، گفت: پايگاه هاي مشاوره انتخاب رشته همزمان با اعلام نتايج كنكور سراسري با دريافت 4000 تومان از دانش آموزان مجاز به انتخاب رشته، مشاوره حضوري را با استفاده از سيستم كامپيوتري ارائه مي‌دهند.

وي تصريح كرد: ارائه خدمات مشاوره تكميلي به داوطلبان با هدف ارتقاي شناخت آنها نسبت به رشته‌هاي دانشگاهي، ظرفيت دانشگاه‌ها و ... در 16 پايگاه مشاوره استان انجام مي‌شود.

فرهادپور افزود: راه اندازي پنج پايگاه در خرم آباد و دو پايگاه در كوهدشت و بروجرد از جمله پايگاه هاي ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته در استان لرستان است.

وي با اشاره به توزيع 15 هزار بروشور با موضوعاتي چون اهداف پايگاه‌هاي مشاوره، مزاياي استفاده از خدمات مشاوره اي و نحوه مراجعه به اين پايگاه‌ها بيان داشت: اين بروشورها در محل توزيع كارنامه‌ها، مراكز مشاوره و مراكز پيش دانشگاهي استان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

مسئول مشاوره دوره متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان لرستان خاطرنشان كرد: مراكز مشاوره، صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 پذيراي پسران و عصرها از ساعت 30/14 تا 30/18 پذيراي دختران خواهند بود.

وي در پايان اظهار داشت: سال گذشته از مجموع حدود 2700 مراجعه كننده به پايگاه هاي انتخاب رشته در استان، 70 درصد در دانشگاه‌هاي سراسري پذيرفته شدند./انتهاي پيام/
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن