تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805434006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
بازديد معاون وزير راه و ترابري
از راه هاي گلپايگان و خوانسار

گروه شهرستانها: مهندس مجيدي معاون كارآفريني و مديريت بحران وزارت راه و ترابري به همراه حجت الاسلا م والمسلمين نكونام نماينده مردم شهرستان هاي گلپايگان و خوانسار، مهندس برزگر معاون وزير و مديرعامل شركت آزمايشگاه فني و مكانيك خاك و مهندس هوشنگ عشايري مدير كل راه و ترابري استان اصفهان از راه هاي دو شهرستان فوق الذكر بازديد كردند.
در اين بازديد در خصوص پروژه هاي در دست ساخت و نيز پروژه هاي پيشنهادي اولويت دار بحث و بررسي شد و مقرر گرديد 40 ميليارد ريال براي اجراي برخي از اين پروژه ها در سال 87 تخصيص داده شود.

افتتاح 8 جايگاه سي ان جي در گيلان تا پايان مرداد

معاون امور عمراني استانداري گيلان از افتتاح 8 جايگاه CNG تا پايان مرداد ماه در گيلان خبر داد.
به گزارش ايسنا، در جلسه اي كه پيرامون بررسي آخرين وضعيت جايگاه هاي CNG به رياست مهندس عليزاده، معاون امور عمراني استانداري و با حضور علوي، مديرعامل شركت گاز خودرو ايران و شهرداران استان در سالن اجتماعات استانداري گيلان برگزار شد، مهندس عليزاده افزود: قرار است تعداد اين گونه جايگاه ها در گيلان به 90 جايگاه افزايش يابد.
وي به گردشگرپذير بودن استان اشاره و خاطرنشان كرد: جمعيت گيلان در تمام سال پذيراي مسافران زيادي است و بايد به لحاظ ساخت جايگاه هاي CNG به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد، زيرا بايد جوابگوي نياز سوخت CNG خودرو مسافران هم باشيم.
مهندس علوي، مديرعامل شركت گاز خودرو ايران كه متولي ساخت جايگاه هايCNG در كشور است، با اشاره به ساخت 773 جايگاه CNG تا پايان سال در كشور افزود: هم اكنون 800 هزار خودرو دوگانه سوز در كشور وجود دارد كه به ازاي هر 1600 دستگاه خودرو، يك جايگاه راه اندازي شده است و از اين لحاظ ايران در رتبه چهارم قرار دارد.

تجهيز شهرك هاي صنعتي توس و چناران
به سامانه پيش تصفيه

معاون اجرايي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه با واحدهاي آلاينده زيست محيطي برخورد مي شود، گفت: شهرك هاي صنعتي توس و چناران به سامانه پيش تصفيه مجهز مي شوند.
به گزارش فارس به نقل از شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي، وحيد سيدزادگان از آغاز مطالعات زيست محيطي در شهرك هاي صنعتي توس و چناران خبر داد و افزود: به منظور كاهش مشكلات بهره برداري و نگهداري تصفيه خانه هاي فاضلاب شهرك هاي صنعتي و كنترل ميزان آلودگي فاضلاب خروجي، نصب سامانه هاي پيش تصفيه در تك تك واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي الزامي است. وي با اشاره به حساسيت هاي ويژه مسئولان به شهرك هاي صنعتي توس و چناران كه روي دشت مشهد قرار گرفته اند، گفت: مشكلاتي كه فاضلاب هاي صنعتي آلوده براي حوزه آبريز كشف رود و استفاده مجدد از پساب ها ايجاد كرده است، موجب شده تا حل مشكلات زيست محيطي و تعهد بر توليد پاك و عدم آسيب به محيط زيست در دستور كار قرار گيرد.

بهره برداري فاز اول مجتمع آبزي پروري زنجان

فاز اول نخستين مجتمع آبزي پروري استان زنجان با مساحت 11 هكتار در روستاي نوروزآباد واقع در 135 كيلومتري غرب زنجان به بهره برداري رسيد.
به گزارش ايسنا، اين مجتمع كه مختص پرورش ماهيان گرمابي از جمله انواع كپور و ماهيان خاوياري مي باشد با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال در مساحت حدود 250 هكتار تا سال 1389 براي توليد 750 تن ماهي توسط بخش خصوصي به بهره برداري كامل مي رسد و زمينه اشتغالزايي 320 نفر را فراهم خواهد آورد. گفتني است، در حال حاضر 15 نفر به طور مستقيم در اين مجتمع مشغول به فعاليت هستند. همچنين در سال جاري با رهاسازي 20 هزار قطعه انواع كپور ماهي، ميزان حداقل 50 تن آبزي توليد خواهد شد كه خود نقش مهمي در شكوفايي منطقه در اين بخش دارد.

كلنگ احداث مجتمع خدمات بهزيستي
فردوسيه رفسنجان به زمين زده شد

كلنگ احداث مجتمع خدمات بهزيستي فردوسيه آزادگان از توابع رفسنجان با اعتبار دولتي بالغ بر 400ميليون ريال به زمين زده شد.
به گزارش ايسكانيوز اين خبر را مدير كل بهزيستي استان كرمان هنگام آغاز احداث اين مجتمع گفت و افزود: مابقي اعتبار ساخت اين مجتمع نيز از خيرين و نيكوكاران منطقه تامين خواهند كرد. صاق زاده گفت: در اين مجتمع علاوه بر ارائه خدمات معمول سازمان امور تخصصي به مددجويان از قبيل مشاوره، بازتواني و CBR و... نيز انجام خواهدشد.
بخش فردوسيه آزادگان داراي يك مجتمع خدمات بهزيستي بوده كه به دليل فرسودگي و غير ايمن بودن و با هدف ارائه خدمات بيشتر كار احداث مجتمع ياد شده آغاز شده است.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن