تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هكرهای ایرانی در اعتراض به هتك حرمت قرآن كریم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: هكرهای ایرانی در اعتراض به هتك حرمت قرآن كریم، سایت ایالت فلوریدای آمریكا و بیش از هزار سایت ادولتی ین كشور را هك كردند.
مدیر گروه آشیانه در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به آتش زدن قرآن كریم توسط گروهی افراطی در آمریكا و هتك حرمت مقدسات اسلام در ایالت فلوریدای این كشور، این گروه در اعتراض به این عمل، اقدام به هك زنجیره‌ای سایت‌های دولتی آمریكا كرد.
وی اظهار داشت: بر روی صفحه اصلی سایت‌های هك شده عكسی با نماد ایران در كنار عكسی از قرآن كریم و آیه 64 سوره مباركه آل عمران به دو زبان فارسی و انگلیسی كه شامل اعتراض این گروه به مردم و دولت آمریكا بوده قرار گرفته است.
در قسمتی از این متن اعتراضی آمده است: "از آنجایی كه در سال‌های اخیر شاهد گرایش روز‌افزون به اسلام و تفكرات اسلامی در دنیا هستیم، دشمنان برای مقابله با این گرایش به آتش زدن مقدس‌ترین كتاب آُسمانی روی آورده‌اند. این عمل نه تنها در عزم و اراده مسلمانان خللی وارد نمی‌كند، بلكه باعث بالا رفتن اعتقاد و توجه هر چه بیشتر به این كتاب ارزشمند آسمانی می‌شود. "
بنا بر این گزارش، پروژه هك كردن زنجیره‌ای سایت‌های آمریكایی از روز گذشته شروع و تا بعدازظهر امروز جمعه ادامه پیدا خواهد كرد كه در این مدت بیش از هزار سایت دولتی امریكا كه بر روی بیش از 30 سرور آمریكایی بودند هك شد كه از مهمترین این سایت‌ها می‌توان به سایت ایالت فلوریدای آمریكا یعنی محل قرار گرفتن كلیسای تری جونز می‌باشد، اشاره كرد.
هك كلیه این سایت‌ها در سایت Zone-h.org ثبت شده است





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن