تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804917095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه حرفهای دایی و فردوسی پور در برنامه 90


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: علی دایی بلافاصله بعد از دیدار سنگین مقابل راه آهن به استودیو برنامه 90 وارد شد بسیار پر انرژی نشان می داد و هر از چند گاهی با فردوسی پور بگو بخند می کرد، او مجموعه مفصلی از قراردادها، متمم، کپی چک و برگه های مالیاتی را با خود همراه آورده بود و مدعی بود که فدراسیون بر خلاف امضای کفاشیان و تعهد قبلی مبنی بر پرداخت مالیات عمل کرده است. برنامه نود دیشب تا دقایقی بعد از ساعت 3 صبح امروز هم گذشت به همین جهت تصمیم گرفتیم حرفهای رد و بدل شده این برنامه را مرور کنیم .

[تصویر: 80518003505900501536_58843_watermark.jpg]


در حالی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در رای خود علی دایی را محق دریافت مطالباتش از قرارداد با فدراسیون فوتبال ندانست،

به گزارش خبرنگار ورزشی "تابناك"، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد جمعه با حضور در برنامه نود و ارائه مدارک و مستندات قراردادش تاکید کرد این رای مورد قبول وی نیست چرا که عدالت در آن رعایت نشده است.



علی دایی که تمامی نسخه های قرارداد و متمم های آن را نیز به همراه داشت، معتقد بود فدراسیون فوتبال مدعی متممی است که او امضا نکرده و تنها علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال آن را امضا کرده است.

او اعتراف کرد که بصورت هیجانی به پیشنهاد پذیرش سرمربیگری تیم ملی پاسخ داده و از محمد دادکان نیز عذرخواهی کرد که راهنمایی او در مورد عدم پذیرش این سمت را نپذیرفته است.

به رغم ت***** که عادل فردوسی پور به خرج داد دایی جمله تازه ای در مورد مایلی کهن نگفت و تنها بیان داشت که او بزرگ و سرمربی من است و باید من از او یاد بگیرم، اما در این ماجرا من شروع کننده نبودم.

دایی در مورد قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد من با فدراسیون فوتبال سه ساله بود که سالهای دوم و سوم با توافق طرفین بحث مالی اش امضا می شد. این قرارداد 600 میلیون تومان برای سال اول بود که فدراسیون فوتبال موظف بود قبل از شروع اولین تمرین 50 درصد آنرا را پرداخت کند.


وی همچنین گفت : با این حال من در شرایطی که هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته بودم تمرینات تیم ملی را شروع کردم. زمان قرارداد من از اول فروردین ماه سال 87 بود اما اولین پولی که از فدراسیون فوتبال گرفتم اواخر شهریور یا اوایل مهرماه بود.



دایی ادامه داد: در یکی از روزهای تمرین آقای ابراهیمی قرارداد را پیش من آورد و سر تمرین امضایش کردم اما چند وقت بعد متوجه شدم که فدراسیون فوتبال نمی خواهد مالیات را پرداخت کند. این در حالی بود که در مورد مربیان قبلی این اتفاق افتاده بود و مالیات همه مربیان را فدراسیون فوتبال پرداخت می کرد.

سرمربی قبلی تیم ملی فوتبال همچنین اظهار کرد : پس از مطلع شدن از این موضوع با علی کفاشیان و مهدی تاج صحبت کردم و آقای کفاشیان قول داد مالیات بنده را نیز فدراسیون فوتبال پرداخت کند. اما متاسفانه الان زیر حرف شان زده اند و نمی خواهند به قولی که داده اند عمل کنند.

دایی ادامه داد: اگر همین حالا آقای کفاشیان دست روی قرآن بگذارد و بگویم که چنین حرفی را به من نزده و قول پرداخت مالیات بنده را نداده است، از تمام اهالی فدراسیون حتی از آبدارچی این فدراسیون عذرخواهی می کنم. من دنبال پول نیستم و اگر فدراسیون فوتبال مالیات قراردادم را می داد به هیچ عنوان شکایت نمی کردم اما حالا که کار به اینجا کشید می خواهم حقم را بگیرم.

وی در مورد مشکلی که در متمم قراردادش وجود دارد گفت: یکی از متمم های قرارداد من به تاریخ 21 بهمن ماه سال 87 است که بنده امضا کردم و آن را در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتم تا آقای کفاشیان هم امضا کند. اما متاسفانه نه تنها این متمم به من برگردانده نشده است بلکه متمم دیگری بر این متمم تنظیم شده است که در آن فقط امضای آقای کفاشیان وجود دارد و من آن را امضا نکرده ام.



دایی گفت : جالب این است که فدراسیون فوتبال براساس همین متمم که تنها امضای آقای کفاشیان را دارد اقدام به صدور چک و سند پرداخت کرده است. در حالی که اصلا این متمم وجاهت قانونی ندارد و امضا متن پای ان نیست. چطور می شود که من متمم را امضا نکرده ام اما آقایان آن را کاملا قانونی می دانند و براساس همین متمم از من می خواهند که از حقم بگذرم.

پس از ان صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دقایق طولانی با علی دایی بر سر متمم های قراردادش بحث کردند که بازهم دایی روی مواضعش تاکید داشت. صالحی هم عنوان کرد که پرداخت ها و قول هایی که علی کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی داده اند در حطیه اختیارات او نیست و کمیته استیناف تنها براساس مدارکی که در پرونده بوده حکم صادر کرده است.

علی دایی در ادامه به احتمال شکایتش به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا اشاره کرد و گفت: برخلاف ادعای آقایان اگر شکایتی به فیفا ارسال شود که یک طرف آن فدراسیون فوتبال باشد قطعا فیفا وارد آن می شود و این پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد.

دایی در ادامه انتقاداتش از فدارسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در سندی که بنده در اختیار دارم رقم پرداخت مالیات قرارداد من 230 میلیون تومان عنوان شده است که طبق قانون باید پنج درصد کل قرارداد به عنوان مالیات پرداخت شود. با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که این 230 میلیون تومان پنج درصد از رقمی خواهد بود که 4 میلیارد و 600 میلیون تومان می شود. سوال من این است که این آقایان این 230 میلیون تومان را از کجا درآورده اند؟



دایی در پاسخ به این پرسش که شما مدعی بوده اید آوردن و برداشتن شما از تیم ملی کار فدراسیون فوتبال نبود، حالا هم باید بروید از همان هایی که شما را آوردند پولتان را بگیرید گفت: آقایانی که بنده را آوردند الان در فوتبال نیستند. من با آقای علی آبادی تنها دو نشست داشتم که اگر لازم باشد دوباره سیر حضورم در تیم ملی را بازگو خواهم کرد.


علی دایی مصرانه از عملکرد تیم اش در مقدمانی جام جهانی دفاع کرد ولی پذیرفت که بدترین بازی اش را مقابل امارات در این کشور انجام داده است، او گفت اتفاقاتی در اردوی تیم ملی رخ داد که هرگز آنها را فاش نمی کند و او در آن بازی خودش را قربانی کرد.

دایی با اکراه در مورد مدرسه ای که در اردبیل ساخته و آن را به بیت المال هدیه کرده سخن گفت و عنوان کرد من مانند بعضی نیستم که تنها در مورد بیت المال حرف بزنم، من حق ام را می خواهم.

بازخوانی پرونده چگونگی انتصاب و اخراج علی دایی در تیم ملی باعث شد که دایی از علی آبادی نام ببرد و او را مسئول این کار عنوان کند.

در این برنامه معلوم شد که علی دایی تاکنون 800 میلیون تومان از فدراسیون فوتبال بابت قراردادش دستمزد دریافت کرده است.



وكيل دايي: شايد به فيفا شكايت كنيم

عسكري پيش‌بين، وكيل مدافع علي دايي حكم شوراي استيناف در مورد پرونده طلب موكلش از فدراسيون فوتبال را غير منطقي مي‌داند

«اگر بپذيريم كه راي شوراي استيناف درست است و علي دايي قراردادي با فدراسيون بابت مربيگري تيم ملي براي سال‌هاي دوم و سوم نداشته، بايد بگوييم فدراسيون در مطلبي خلاف واقع به كنفدراسيون آسيا، نام علي دايي را به عنوان سرمربي داده و ايشان در ديدار با عربستان نيز نبايد به عنوان سرمربي روي نيمكت مي‌نشست.»

وكيل دايي با تشريح جزئيات دعوي حقوقي سرمربي سابق تيم ملي با فدراسيون از احتمال متوسل شدن دايي به كميته انضباطي فيفا خبر مي‌دهد: «اگرقرارداد علي دايي در تاريخ 1/1/ 88 به پايان ‌رسيده پس او بر اساس كدام قرارداد در ديدار با عربستان هدايت تيم ملي ايران را بر عهده داشت؟ چرا فدراسيون اسم او را در سال 88 به عنوان سرمربي تيم ملي ايران به AFC داده است؟ تمامي مطالب و مستندات در پرونده، راي بر محق بودن دايي دارد. تنها نكته‌اي كه در قرارداد علي دايي با فدراسيون وجود داشت، توافق بر سر مبلغ قرارداد بوده است. دايي طي دو، سه روز آينده در مورد اينكه به فيفا شكايت كند يا خير، تصميم خواهد گرفت.»



کنایه دایی به مایلی کهن در برنامه 90

علی دایی در برنامه نود ادعا کرد از بیت المال هیچ نگرفته و حتی کمک هم کرده است.
علی دایی که ساعتی پس از بازی پیروزی برابر راه آهن به برنامه نود رفت و شروع حرفهایش را به محمد مایلی کهن اختصاص داد. او با انتقاد از اتهام مادی گرایی و کسب نامشروع از بیت المال که به او زده می شود گفت:« من هرچه دارم را مدیون مردم هستم . مردم هنوز هم به من لطف دارند. این آقایانی که به من می گویند چشم به بیت المال دارم تا به حال برای بیت المال چه کرده اند؟ من یک مدرسه ساختم برای مردم شهرم در اردبیل اما این آقایان تا به حال چه کرده اند؟»

او همچنین با انتقاد از بیانیه فدراسیون که او را متهم به قهر از اردوی تیم ملی به دلیل مشکلات مالی کرده بود گفت:« ما که قبل از بازی با عمان اصلا اردو نداشتیم. من از خانه خدا که برگشتم استعفا دادم چون در مکه که با خودم تنها بودم از شرایط کاری ام و خودم بدم آمد و خواستم که دیگر کنار تیم ملی نباشم اما آمدند و به اصرار برگرداندنم تا کار به آنجا برسد که نباید می رسید.»



حقم را بگیرم یتیم خانه می زنم

علی دایی در برنامه 90 گفت : اگر حقم را از فدراسیون فوتبال بگیرم با همان پول یتیم خانه می زنم

علی دایی در پاسخ به رئیس کمیته استیناف گفت:« یعنی چی چون سکوت کردم نباید حقی به من بدهند.»

او ادامه داد :« من روی نیمکت تیم ملی نشسته بودم و حتما قرارداد داشتم که اخراجم کردند! تازه مهمتر اینکه وقتی اخراجم کردند چه باید انجام می دادم؟ من سرمربی تیم بودم و دوستان با اخراجم ، سرمربی تعیین کردند ، باید جلوی اتاق کفاشیان لحاف و تشک پهن می کردم؟

یا باید 10 نفر چماق دار می بردم سر تمرین که حقم را بگیرم و بگویم من مربی هستم و باید تیم را تمرین بدهم؟ یک چیزی از این ماجرا یاد گرفتم که اگر خدای ناکرده از پرسپولیس اخراج شدم می روم سر تمرین می نشینم و نمی گذارم مربی جدید بیاید تا پولم را بگیرم.» او همچنین در این باره که چون سکوت کرده پس یعنی حقی برای خود نمی خواسته ، گفت:

« من چه کاری باید می کردم؟ تیم ملی داشت برای رسیدن به جام جهانی تلاش می کرد و شرایط سیاسی هم اصلا خوب نبود . در آن شرایط سیاسی کشور چه باید می کردم؟» دایی همچنین در این باره که چرا پس از 11 ماه شکایت کرد گفت:« بابا من که دنبال پول نبودم . اگر مالیاتم را طبق توافق می دادند که اصلا شکایت نمی کردم.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن