تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه كيش:مردم در اجراي مناسب طرحهاي اقتصادي صادقانه كمك كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خطيب جمعه كيش:مردم در اجراي مناسب طرحهاي اقتصادي صادقانه كمك كنند
بندرعباس - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام الله وردي گفت: دولت در اجراي طرح ساماندهي اقتصادي جامعه كار بزرگي را آغاز كرده و لازم است مردم صادقانه دولت را همراهي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر در كيش، حجت الاسلام محمد الله وردي ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه كيش اظار داشت: موضوع ساماندهي يارانه ها در كشور مدت ها به عنوان يك نياز اساسي مطرح بود و امروز دولت با جديت در جهت اجراي آن اقدام كرده و مردم در سراسر كشور با تكميل فرمهاي مربوطه به شيوه اي صحيح و صادقانه موجب خواهند شد تا اين طرح با موفقيت هر چه سريعتر به مرحله اجرا درآيد.

وي به لزوم انجام فعاليتهاي گسترده فرهنگي در مسير مقابله با تهاجمات فرهنگي بيگانگان اشاره كرد و گفت: موضوع بدحجابي بايد بايد به عنوان يك دغدغه در دستگاههاي فرهنگي كشور مورد بررسي علمي و اصولي قرار گيرد و از ابزارهاي لازم در اين حوزه با توجه به تناسب آن بهره برداري كرد.

الله وردي نياز جدي جامعه را بهره گيري از ابزارهاي فرهنگي و بسترسازي ويژه براي مقابله با هجوم فرهنگي دشمن دانست و افزود: اسلام تعاليم منحصر بفرد و با اهميتي براي هدايت راه بشر برگزيده و انسان مي تواند با مراجعه به اين سند بزرگ ديني بسياري از مشكلات حال و آينده را دور انديشي و حل كند.

امام جمعه موقت قشم از حضور گسترده مردم در مراسم نماز جمعه تقدير كرد و ادامه داد: احياي انديشه هاي اسلامي و همدلي مسلمين عالم در گرو حضور آگاهانه است و نماز جمعه سمبل حضور متدينين در كنار يكديگر براي رفع مشكلات جامعه اسلامي است.
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن