تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارايه مسير عزتمندي نظام مانع از به ثمر رسيدن توطئه هاي شوم دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارايه مسير عزتمندي نظام مانع از به ثمر رسيدن توطئه هاي شوم دشمنان است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون سياسي و امنيتي استانداري كرمانشاه گفت: ارايه مسير عزتمندي نظام مقدس اسلامي مانع از تحقق و به ثمر رسيدن اهداف و توطئه هاي شوم دشمنان شده و مردم ايران اسلامي امروز همچنان با صلابت، مقاومت و پايمردي راه و مسير انقلاب را طي مي كنند.


به گزارش خبرنگار ايرنا"حجت الله دمياد" روز پنجشنبه در نشست با معاونين فرمانداري هاي استان افزود: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابل قطب ها و قدرت هاي جهان ايستاده است بنابراين درك و شناخت اين شرايط براي مسوولين ضروري است.
وي خاطر نشان ساخت: اگر امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي قادر است كه در مقابل دشمنان و قدرت هاي جهان ايستادگي كند به جهت ادامه مسير و حركت عزتمندي انقلاب است كه با قاطعيت و صلابت از سوي مسوولين و مردم دنبال مي شود.
وي اظهار داشت: اگر به مسير عزتمندي و سرفرازي كشور نگاه كنيم خواهيم ديد كه اين مسير جز با تحمل مشكلات، مصايب و مقاومت كردن در مقابل مشكلات حاصل نشده است به طوري كه پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي هم حاصل مجاهدت و ايثارگري، شهادت، تبعيد و پايمردي ملت مي باشد و در دوران سازندگي و پس از آن يك سري مجاهدت ها و ايثارگري ها انجام شد كه توانستيم از برخي بحرانها عبور كنيم.
وي گفت: در مسير عزتمندي انقلاب اسلامي با بهره گيري از اين تعاليم الهام بخش بر دشمنان فائق و پيروز شديم.
معاون سياسي امنيتي استانداري كرمانشاه خاطر نشان ساخت: انقلاب اسلامي دستاوردهاي بزرگي از جمله استقلال سياسي ، فكري و .
.
.
براي كشور داشته است كه همواره بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي ادامه داد پيشرفت هاي حقيقي علمي كه پس از انقلاب حاصل شده تنها با اتكا به خداوند متعال و بهره گيري از ذهن فعال و پوياي جوانان به دست آمده كه از هيچ كشوري الگو برداري نشده است.
وي گفت: امروز انقلاب اسلامي براي تمامي آزادي خواهان جهان حتي كشورهاي غير اسلامي به عنوان يك الگوي مطرح است و نفوذ سياسي و معنوي و تاثيرگذاري انقلاب اسلامي در اقصي نقاط جهان گسترش يافته است.
دمياد تصريح كرد: در مقابل حركت با صلابت و عزتمند انقلاب اسلامي ، قدرت كمونيسم و سوسياليسم شكسته شده و اميدواريم كه همان طور رييس جمهور محترم مطرح نمودند در آينده شاهد فروريختن قدرت پوشالين امپرياليسم و ليبراليسم هم باشيم.
وي در ادامه اظهار داشت: دشمنان تا چند مدت گذشته تهديدات خود را عليه كشور بكار گرفته بودند اما با يك مانور سپاه واكنش ها و عكس العمل هاي آنان دقيقا تغيير يافت بنابراين مانور برگزار شده نمونه اي از مقاومت و پايمردي كشور در برابر زياده طلبي ها و زورگوي هاي استكبار جهاني مي باشد.
معاون سياسي امنيتي استانداري در ادامه سخنان خود به قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران از هر زمان و دوره ديگري قدرتمندتر است و به هيچ عنوان با ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي و همچنين دوره ابتدا و خاتمه جنگ قابل قياس نيست و اين موضوع را دشمنان نيز فهميده اند.
وي تصريح كرد: در فضاي ياس و نااميدي فضاي مديريتي با توفيق همراه نخواهد بود بنابراين يك مدير توانمند و مقتدر فردي است كه همواره فضاي نشاط و شادابي و اميدواري را در جامعه منعكس و ترويج نمايد.
دمياد با اشاره به فرمايش امام خميني (ره )مبني بر اينكه آمريكا هيچ غلطي نميتواند بكند اين فرمايش را مروج فضاي اميد و نشاط در جامعه عنوان كرد و افزود: انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي با القاء روحيه نشاط و شادابي پيروز شد بنابر اين اكنون هم وظيفه داريم كه در جهت انعكاس روحيه نشاط و شادابي و طراوت به جامعه تلاش نماييم.
وي تاكيد كرد: انجام كار نمايشي از سوي مدير اسلامي قابل پذيرش نيست لذا بايد آنچه را كه به صورت حقيقي و صحيح انجام شده نسبت به انعكاس آن پرداخت.
دمياد همچنين با اشاره به سفرهاي استاني هيات دولت خاطرنشان ساخت اين سفرها منجر به كاهش فاصله ميان دولت و مردم شده است و توفيقات فراواني را براي مردم به ارمغان آورده است كه مسوولين بايد اين پيام و توفيق را مورد توجه قرار دهند.
وي در پايان خواستار ارايه آمار از عملكرد و خدمات دولت توسط دستگاههاو مسئولين شد و گفت: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص انعكاس مطلوب دستاوردها و عملكرد دولت، مسوولين بايد در جهت ارايه آمار از خدمات انجام شده بصورت مقايسه اي اقدام نمايند.
567/1139 شماره 532 ساعت 19:40 تمام
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن