تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان براي معرفي خبرنگاران برتر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فراخوان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان براي معرفي خبرنگاران برتر
خبرگزاري فارس: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان طي فراخواني اعلام كرد: نويسندگان، خبرنگاران و دست‌اندركاران مطبوعات و خبرگزاري‌ها مي‌توانند با ارائه آثار خود و همكاران، نسبت به معرفي خبرنگاران برتر به انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اقدام كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، اين انجمن در راستاي شكوفايي روزنامه‌نگاري اسلامي و تلاش براي اعتلاي سطح كيفي رسانه‌ها و گسترش مباني اصيل اسلامي در توليدات مطبوعات و خبرگزاريها و به منظور تجليل از روزنامه‌نگاران مؤمن و سخت كوش، براي نخستين بار انتخاب روزنامه‌نگاران برتر خود را در سال جاري با رويكردي مفهومي و محتوايي انجام خواهد داد.
در اين فراخوان آمده است: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با همت كميته پژوهش و تحقيقات انجمن و بر اساس آرا و نظرات حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص مطبوعات و رسانه‌ها و استخراج تعدادي از مؤلفه‌هاي مورد تأكيد ايشان روند انتخاب خبرنگار برتر را اجرايي مي‌كند. از اين رو نويسندگان، خبرنگاران و دست اندركاران مطبوعات و خبرگزاري‌ها مي‌توانند با ارائه آثار خويش يا همكارانشان، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را در اين راستا ياري كنند.
اين فراخوان مي‌افزايد: علاقه‌مندان براي شركت در روند انتخاب خبرنگار برتر مي‌توانند حداكثر 5 اثر اعم از خبر، گزارش، يادداشت، مقاله و گفتگو كه طي تير 86 تا تير 87 منتشر شده و داراي بيشترين هماهنگي و سنخيت با مؤلفه‌هاي انتقاد دلسوزانه، منطقي و مستدل و روشنگري در راستاي خدمت به جامعه و پرهيز از خودرأيي و نقدهاي مبتني بر هواي نفساني، تلاش براي ارشاد و تهذيب جامعه و تبليغ احكام اسلام و پرهيز از طرح مباحث غيراخلاقي، تلاش براي گسترش اتحاد اسلامي و همبستگي ملي و پرهيز از تفرقه‌افكني، تلاش براي تقويت اداره عمومي و اميد ملي و امانتداري و صداقت در نگارش و پرهيز از غلو و برجسته‌سازي هاي غيرواقعي است، اقدام كنند.
همچنين اين فراخوان از ديگر مؤلفه‌هايي كه بايد در مطالب ارائه شده رعايت شود را تلاش براي شناخت ترفندهاي دشمنان و هوشياري ملت به ويژه در برابر تهاجم فرهنگي، انعكاس موفقيت‌ها و دستاوردهاي نظام و توجه به پيشرفتها، موفقيت‌هاي علمي، فرهنگي، ورزشي جوانان، دانشجويان، صنعتگران، كشاورزان، تلاش براي به كاربردن روش‌هاي تبليغي نو، بديع، جذاب و پرنشاط، دفاع از جامعه و به ويژه ستمديدگان محرومان و مستضعفان در برابر دشمنان خارجي و مفسدان داخلي و دفاع از بنيان هاي فرهنگي و اعتقادي ملت ايران و تلاش براي اعتلاي فرهنگ ايثار، مقاومت، قناعت، صبر در برابر مشكلات ذكر مي‌كند.
اين فراخوان ادامه مي دهد: همچنين كميته پژوهش و تحقيقات انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان همانند سال گذشته بهترين پايان‌نامه هاي كه طي همين مدت دفاع گرديده را معرفي خواهد كرد.
اين فراخوان تصريح مي‌كند: ‌باتوجه به محدوديت زمان، مهلت دريافت آثار و معرفي پايان‌‌نامه‌هاي دفاع شده، تا پايان وقت اداري روز 12 مرداد خواهد بود. علاقه‌مندان مي‌توانند آثار مورد نظر و نيز چكيده پايان‌نامه منظور را همراه با مشخصات نويسنده آثار، به دفتر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان واقع در خيابان شهيد استاد نجات‌اللهي شمالي- سپند غربي- پلاك 46- طبقه همكف از ساعت 9 صبح تا 15 ارائه كنند.
معرفي و تجليل از خبرنگاران برتر سال، پس از طي فرايند بررسي آثار، در جشني كه از سوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، به مناسبت روز خبرنگار برگزار خواهد شد، صورت خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ز
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن