تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح ولايت فرهنگيان بسيجي در خراسان جنوبي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اجراي طرح ولايت فرهنگيان بسيجي در خراسان جنوبي آغاز شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دوره آموزشي طرح ولايت فرهنگيان بسيجي استان خراسان جنوبي روز چهارشنبه طي مراسمي در بيرجند آغاز شد.


مسوول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبي در اين مراسم گفت: در طرح آموزشي ولايت ويژه فرهنگيان بسيجي 80 مرد و 40 زن شركت دارند.
سرهنگ پاسدار جواد احمدي افزود: شركت كنندگان در اين دوره آموزشي در دو دوره جداگانه براي زنان و مردان آموزشهاي ديني، فرهنگي، سياسي و جريان شناسي را طي چهار روز به صورت شبانه روزي فرامي گيرند.
وي گفت: طرح ولايت در راستاي ماموريتهاي بسيج و با هدف تقويت بنيه معنوي و بصيرت فرهنگيان، تقويت روحيه ايثار و شهادت و برخورداري از معنويت و ارزشهاي انقلاب اسلامي توام با ارزشهاي ديني اجرا مي شود.
او افزود: در پايان دوره به شركت كنندگان گواهينامه داده خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبي نيز در اين مراسم تقويت بنيه معنوي و روحيه ايثار و شهادت و خدمتگزاري را از جمله اهداف برگزاري اين دوره آموزشي دانست.
سرتيپ دوم پاسدار غلامرضا احمدي، نياز امروز جوانان را تقويت روحيه معنوي دانست و گفت: جلوگيري از صدمات ناشي از تهاجم فرهنگي دشمنان به نسل جوان و تاثيرگذاري آن بر افراد جامعه و نگراني حاصل از آن، برنامه ريزي و تدابير لازم مسوولان نظام را مي طلبد.
وي افزود: نسل جوان علاقه مند به مباني اعتقادي و ارزشهاي انقلاب هستند كه اين امر نيازمند برنامه ريزي براي انتقال اين اعتقادات و ارزشها به اين نسل است زيرا آينده ايران در زمينه فرهنگسازي و سازندگي براساس مباني اعتقادي در فرهنگ اصيل ايراني به پيشرفت مي رسد.
او شركت نمايندگان خراسان جنوبي در جشنواره علمي و پژوهشي در مشهد، ارايه يافته هاي تحقيقي به كانونهاي بسيج فرهنگيان، شناسايي پژوهشگران و حضور آنان در كانونها، تشكيل و فعال شدن شوراي پشتيباني كانونها و سازماندهي نيروها و ساختار كانونها را از جمله برنامه هاي امسال بسيج فرهنگيان در اين استان برشمرد.
ك/2 7216/664/660 شماره 844 ساعت 19:18 تمام
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن