تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درصورت موافقت شوراي برون مرزي، تيم ملي واليبال در خارج اردو مي زند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درصورت موافقت شوراي برون مرزي، تيم ملي واليبال در خارج اردو مي زند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سرپرست تيم ملي واليبال از تدارك دو اردوي برون مرزي براي آمادگي تيم ملي كشورمان به منظور حضور در مسابقات واليبال جام قهرماني آسيا (AVC كاپ ) خبر داد.


"امير خوش خبر " روزچهارشنبه به خبرنگار ايرنا ، گفت :‌با توجه به اينكه مسابقات واليبال جام قهرماني آسيا براي نخستين بار برگزار مي شود و مسوولان واليبال آسيا قصد دارند اين رقابتها در سطح بسيار خوبي برگزار شود ، براي آمادگي بيشتر ملي پوشان دو اردوي برون مرزي براي تيم در نظر گرفته شده است .
مسابقات واليبال جام قهرماني آسيا (AVC كاپ) از 30 شهريور تا هفتم مهرماه با حضور هشت كشور ژاپن ، كره جنوبي ، چين ، چين تايپه ، اندونزي ، تايلند ، استراليا و ايران در تايلند برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: فردا نخستين اردوي تيم ملي براي حضور در اين مسابقات پايان مي يابد و تيم هفته آينده پس از ملحق شدن شش تن از بازيكنان كه همراه تيم پيكان در قزاقستان هستند ، ششم مرداد ماه جاري عازم بابلسر خواهد شد.
خوش خبر ادامه داد: اردوي بابلسر 10 روزه است و در صورت موافقت شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني تيم پس از بازگشت به تهران براي يك هفته به منظور انجام تمرين و چند ديدار دوستانه عازم تركيه خواهد شد.
به گفته وي ، تيم ملي پس از يك اردوي كوتاه در تهران مجددا عازم كره جنوبي خواهد شد.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه بيشتر تيم هاي شركت كننده در اين مسابقات از جنوب شرقي آسيا بوده و سرعتي بازي مي كنند ،لذا حضور تيم در كره و بازي با چند تيم اين كشور مي تواند كمك موثري براي آمادگي بيشتر تيم باشد .
خوش خبر گفت :‌ در صورتي كه سفر تيم به كره انجام شود تيم مستقيما از كره عازم تايلند خواهد شد تا بازيكنان با شرايط و فضا مسابقه نيز آشنا شود .
اين كارشناس ورزش ادامه داد: اين نخستين دوره مسابقات واليبال قهرماني جام آسيا است و قطعا در سطح بسيار بالايي برگزار خواهد شد و با توجه به اينكه چين و ژاپن براي المپيك مهيا شده اند و كره و استراليا نيز از رقباي قدر ما در آسيا هستند بايد با آمادگي هرچه بيشتر در اين رقابتها شركت كنيم.
" خسرو ابراهيم " مدير تيم هاي ملي فدراسيون واليبال با اشاره به اينكه تيم سه جلسه اردوي ديگر در تهران خواهد داشت گفت :‌تيم دو جلسه امروز و يك جلسه فردا تمرين خواهد داشت و به اين ترتيب اردوي اول تيم با حضور 16 بازيكن پايان خواهد يافت .
وي گفت : خوشبختانه اگر چه اين اردو به شكل ناقض برگزار شد و تمام بازيكنان دعوت شده به اردو حضور نداشتند اما با توجه به اينكه بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي و مسابقات ژاپن حضور داشتند و غايبين نيز در اردوي تيم پيكان و مسابقات جام باشگاههاي آسيا شركت كرده اند تقريبا به 80 درصد آمادگي مورد نياز دست يافته اند.
وي ادامه داد: تيم به لحاظ آمادگي جسماني و تاكتيكي در شرايط خوبي قرار دارد ، ولي نياز است تا با انجام تمرينات همزمان تمامي بازيكنان به هماهنگي لازم دست يافته و مربي بتواند تاكتيك واحد و مناسبي را در اردو اجرا كند .
ابراهيم در مورد اينكه آيا سرمربي تيم ملي تا قبل از شروع مسابقات واليبال قهرماني جام آسيا در كنار تيم قرار مي گيرد يا خير گفت :‌با توجه به اينكه زمان كوتاهي تا زمان مسابقات باقي مانده است ، امكان استفاده از مربي خارجي براي حضور در تيم امكان پذير نيست و ممكن است تيم با همين كادر فني در مسابقات شركت كند.
هم اكنون مهدي مهدوي ، صابر نريمان نژاد، محمد محمد كاظم، منصور زادون ، حمزه زريني ، آرش صادقياني ، مجتبي عطار ، عبدالرضا علي زاده ، حسام بخششي ، جواد محمدي نژاد ، حامد رضايي ، علي سجادي ، امين معمري ، آرش كشاورزي و علي شاه زماني دراردو حضور دارند كه زيرنظر حسين معدني تمرين مي كنند.
سعيد معروف ، پيمان اكبري ، محسن عندليب ، فرهاد نظري افشار ، علي رضا نادي و سيد محمد موسوي نيز بازيكنان تيم پيكان هستند كه قرار است پس از با زگشت به تهران به جمع اردونشينان بپيوندند.
بهزاد نوشادي به عنوان بدنساز در كنار تيم قرار دارد و مجتبي اجاقي و ابراهيم اوارش به ترتيب به عنوان فيزيوتراپ و اناليزور تيم را همراهي خواهند كرد.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن