تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

70 درصد تعهدات آموزشي فني و حرفه اي كردستان در اختيار بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 70 درصد تعهدات آموزشي فني و حرفه اي كردستان در اختيار بخش خصوصي است
سنندج - خبرگزاري مهر: 70 درصد تعهدات آموزشي فني و حرفه اي كردستان در اختيار بخش خصوصي است.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، نادر فخري، ظهر امروز در اولين همايش آموزشگاه هاي آزاد استان كردستان اظهار داشت: هم اكنون بيش از 70 درصد از تعهدات آموزشي سازمان فني و حرفه اي كردستان توسط بخش خصوصي اجرا مي شود در حالي كه كمتر از 20 درصد امكانات لازم را در اختيار دارند.

وي افزود: در شرايطي قرار داريم كه آموزشگاه هاي آزاد استان كردستان با كمترين امكانات بيشترين خدمات را به مراجعه كنندگان خود ارائه مي دهند كه بايد براي توسعه و تقويت بخش خصوصي بيش از گذشته به اين آموزشگاه ها توجه شود.

وي عنوان كرد: توجه به آموزشگاه هاي خصوصي در استان كردستان به هيچ وجه قابل قبول نيست و به همين دليل يكي از برنامه هاي كاري آموزش فني و حرفه اي استان در سال جاري تقويت و توسعه آموزشهاي بخش خصوصي است.

مديركل آموزش فني و حرفه اي كردستان خاطرنشان كرد: اصلاح و ساماندهي ساختاري آموزشگاه هاي آزاد از يك سو و افزايش نظارتهاي اداره كل فني و حرفه اي كردستان از سوي ديگر مي تواند در زمينه تقويت اين بخش فعاليت كند.

فخري گفت: اين سازمان آمادگي دارد 100 درصد تعهدات آموزشي خود را به بخش خصوصي واگذار نمايد در صورتي كه آموزشگاه هاي آزاد نيز بتوانند در زمينه توسعه و تجهيز خود به امكانات روز تلاش نمايند.

وي با اشاره به تعداد كم آموزشگاه هاي خصوصي در استان كردستان بيان داشت: هم اكنون كمتر از 110 آموزشگاه بخش خصوصي در استان كردستان فعاليت مي كنند كه به هيچ وجه مناسب اين استان نيست و بايد در زمينه افزايش كمي و كيفي آنها تلاش كرد.

مديركل آموزش فني و حرفه اي استان كردستان يادآور شد: ارائه تسهيلات بانكي زودبازده و حمايت از برنامه هاي آموزشي بخش خصوصي در استان كردستان مي تواند بخشي از مشكلات موجود در استان را در اين زمينه رفع كند.

وي با اشاره به موفقيتهاي اخير جوانان كردستاني در المپياد ملي مهارت در كشور گفت: اميدواريم در سالهاي آينده شاهد كسب عناوين بهتري در اين دوره از رقابتها باشيم.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن