تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804720808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي:براي حضور در كنار تيم لحظه شماري مي‎كردم//ماركو كمك مربي است،نه،مربي دروازه بانها


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: افشين قطبي:براي حضور در كنار تيم لحظه شماري مي‎كردم//"ماركو" كمك مربي است،نه،مربي دروازه بانها


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:در فاصله 13 روز مانده به آغاز هشتمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران سرمربي باشگاه پرسپوليس به همراه "ماركو"يكي از دستيارانش بامداد امروز وارد تهران شدند و صبح امروز در تمرين سرخ پوشان پايتخت شركت كردند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"افشين قطبي پس از حضور تمرينات اين تيم در گفتگويي با اشاره به دلايل تاخير سفرش به تهران ، برنامه هاي خود براي را براي فصل آينده تشريح كرد:
*آقاي قطبي چرا اينقدر دير به ايران آمديد؟
فكر مي‎كنم پرسپوليس يك هواپيماي اختصاصي نياز دارد. طبيعي است كه در فصل تابستان بدليل رفت و آمدهاي فراوان بليت براي سفر كمياب است، مخصوصاً بليت براي روزهاي شنبه و يكشنبه خيلي كم است و با تلاش فراوان توانستيم روز دوشنبه بليت تهيه كنيم. من دوست داشتم همان زمان كه حضور كاروان پرسپوليس در اسپانيا منتفي شد به ايران باز مي‎گشتم اما به ناچار بايد صبر مي‎كرديم تا بليت تهيه كنيم آنهم با قيمت خيلي زياد، اما به هر شكل خوشحالم كه هم اينك در ايران هستم.
*علت منتفي شدن اردوي اسپانيا چه بود؟
اينطور كه به من گفتند به خاطر عدم سهميه ويزا براي تمام اعضاي تيم نتوانستيم اين اردو را برگزار كنيم و در اين مورد حرفهاي زيادي شنيديم ولي ما در آنجا تلاش كرديم كه شرايط را براي حضور كاروان پرسپوليس مهيا كنيم و اينطور هم شد.
*آيا باشگاه مقصر بود؟
خير. مسئولان باشگاه پرسپوليس تمام تلاش خود را به خرج دادند و به اين نتيجه رسيديم كه اگر اسمها را دو هفته قبل هم مي‎دانند، به ما ويزا نمي‎دادند.
*در خصوص تمرينات و اطلاع شما از وضعيت تيم...
من هر روز با پيرواني صحبت مي‎كردم و طي هماهنگي‎هاي لازم تمرينات روز به روز پر بارتر و مطلوب‎تر برگزار مي‎شود و تا اينجاي كار سعي شده تا تيم را در شرايط مطلوب، آماده حفظ كنيم.
پيشنهاد اردوي دوبي از سوي باشگاه بود يا سرمربي؟
اين پيشنهاد از سوي باشگاه مطرح شد و من با مشورت دستيارانم به اين نتيجه رسيديم كه طي تمرينات سنگين 3 هفته اي بازيكنان، نياز مبرمي به استراحت و يك اردوي كوتاه مدت بود.
*برنامه‎هاي شما براي اردوي دوبي چيست؟
من اول بايد در اين مورد با كادر فني صحبت كنم تا ببينم برنامه هاي آنها در اين خصوص چيست. ما سعي مي‎كنيم دو بازي تداركاتي را در اين اردو داشته باشيم كه فكر مي‎كنم تا اينجاي كار دو بازي در دوبي قطعي شده است.
*در مورد بازيكنان جديد پرسپوليس...
دو مدافع چپ مورد نظر ما هستند كه بايد با مشورت مسئولان باشگاه با يكي از آنها قرارداد ببنديم و آنها در اردوي دوبي به ما اضافه مي‎شوند تا از بين اين دو، يكي را در اختيار بگيريم.
*در خصوص كارنامه "ماركو "دستيار خارجي تيم پرسپوليس بگوئيد...
ماركو مربي خيلي خوبي است و كارنامه قابل قبولي دارد. وي در باشگاه خود و در فوتبال بين‎المللي خيلي تجربه دارد و من فكر مي‎كنم مي‎توانيم از تجربيات او استفاده كنيم.
*گويا وي دروازه‎بان خوبي بوده و پيش از اين مربي دروازه بانها بوده است، آيا از ايشان بعنوان مربي دروازه‎بانها استفاده مي‎كنيد؟
خير.در فوتبال دنيا گاهي بهترين مربيان، دروازه‎بان بوده‎اند و ما قصد داريم از ايشان بعنوان كمك مربي استفاده كنيم نه مربي دروازه‎بانها.
*يكي از نگراني‎هاي هواداران پرسپوليس عدم حضور افشين قطبي در ايران بود!
چرا! الان اينجا هستم و من قول داده بودم و هم اينك در ايران هستم و در خدمت باشگاه پرسپوليس و هواداران خوب اين تيم.
*كار جدي تيم از امروز آغاز مي‎شود؟
كار جدي پرسپوليس خيلي وقت است كه شروع شده و من با هماهنگي كادر فني لحظه به لحظه از وضعيت تيم با خبر بودم و با تلاش مضاعف براي آماده سازي تيم پرسپوليس در 3 جام نهايت تلاش خودمان را بكار خواهيم گرفت و خوشحالم از اينكه باشگاه توانسته بازيكنان خوبي را جذب كند.
*در مورد آتسو و الونگ...
با صحبتهايي كه با افشين پيرواني داشته‎ام و با حضور آتسو در تمرينات به نظر من، ما مي‎توانيم از وجود او استفاده كنيم. در مورد الونگ نيز بايد بگويم كه به باشگاه پيشنهاد داده‎ام تا بتوانند الونگ را حفظ كرده تا پس از رفع مصدوميت وي، بتوانيم در نيم فصل از او استفاده كنيم.
*از وضعيت خليلي خبر داريد؟
با وجود اخباري كه از شرايط محسن شنيدم، فكر مي كنم 6 ماه تا يكسال نتوانيم از او استفاده كنيم اما امروز با او صحبت مي‎كنم كه در صورت عدم حضور او ما مجبور هستيم يك مهاجم به تيم اضافه كنيم.
*صحبت از حضور يك مهاجم برزيلي بود...
بله در صورت هماهنگي با باشگاه و كادر فني يك مهاجم خوب به تركيب تيم اضافه مي‎كنيم.
*حرف آخر...
اميدوارم بتوانيم با كمك هيأت مديره، مسئولان باشگاه، كادر فني، بازيكنان و مخصوصاً هواداران پرسپوليس، بتوانيم جام قهرماني آسيا را بدست آوريم./135/110
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن