تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با خبرگزاري فارس مطرح شد روايت شگردهاي تبليغاتي منافقين براي فريب شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفتگو با خبرگزاري فارس مطرح شد روايت شگردهاي تبليغاتي منافقين براي فريب شهروندان
خبرگزاري فارس: كارمند يك شركت تبليغاتي كه بدون اطلاع از شيوه‌هاي تبليغاتي منافقين در دام آنها گرفتار شده و دستاويز فعاليت‌هاي فريبكارانه آنها شده از مراجع بين المللي خواست تا به شكايت وي از سركردگان اين گروهك رسيدگي كنند.


مهسا هشيار از قربانيان فريب منافقين در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس ضمن توضيح شيوه‌هاي فريبي كه منافقين در مورد افراد ناآگاه به كار مي‌برند، گفت: خرداد امسال خانمي كه خود را "جوانه محمدي" و مقيم سوئيس معرفي مي‌كرد و مدعي بود آدرس و شماره تلفن من را از يك تبليغ اينترنتي به دست آورده است با من تماس گرفت و گفت كه مي‌خواهد من شعري را روي سه پرده نوشته و در چند جاي مختلف نصب كنم و از آنها فيلم و عكس تهيه كرده و برايش ارسال كنم.
وي ادامه داد: وقتي از اين خانم انگيزه و علت اين مساله را سوال كردم با اصرارهاي فراوان و طرح اين ادعا كه يك خانواده چشم به راه فرزندشان هستند و متن نوشته شده فقط يك شعر است كه مي‌خواهيم نشان فرزند آنها بدهيم، عواطف مرا به شدت تحريك كرد.
اين قرباني فريب منافقين افزود: وقتي متن شعر را كه بيت «آن سفر كرده كه صد غافله دل همره اوست - هر كجا هست خدايا به سلامت دارش » بود، را خواندم، منع خاصي در انجام خواسته آن خانم نديدم و كار را پذيرفتم اما آن خانم اصرار فراواني داشت كه اين پرده بايد در تهران و نزديك دانشگاه اميركبير نصب شود. چون محل سكونت اين خانواده در آن حوالي است.
هشيار در ادامه اظهار داشت: با تمام مشكلاتي كه برايم داشت يك نفر را در تهران پيدا كردم تا اين كار را انجام دهد و از اين پرده‌ها عكس تهيه كند، البته در زير اين شعر نيز نوشته شده بود «تهران - خرداد 1387».
وي ادامه داد: من واقعاً از ماهيت وي و اهدافش بي اطلاع بودم و عامل منافقين با اين عنوان كه از خجالت من در خواهد آمد و انعام و پول خوبي به من خواهد داد، به من سفارش يك كار ديگر را داد.
اين فريب خورده توسط گروهك منافقين خاطر نشان كرد: شخص مورد نظر «جوانه محمدي» در سفارش بعدي‌اش گفت مي‌خواهيم 200 بادكنك را ببري و در پارك ملت تهران به يك نفر تحويل بدهي. يك نفر مي‌آيد و اين بادكنك‌ها را كه جنبه تبليغي دارد از شما تحويل مي‌گيرد و فيلمي از اين كار تهيه كنيد و براي من ارسال كنيد. جالب اين بود كه بادكنك‌ها كاملاً معمولي بود و هيچ نوشته‌اي بر روي آن وجود نداشت.
وي ضمن توضيح گوشه‌هايي ديگر از اين فريب كاري گفت: بعد از چند روز مجدداً با يك حالت كاملاً غيرعادي و با تظاهر به اينكه وي در صدد است تا براي نجات يك فرد مريض و در حال مرگ هركاري از دستش برمي آيد انجام دهد به من سفارش يك پرده نوشته ديگر را داد كه من ابتدا به دليل اينكه اين كار را هم براي تهران مي‌خواست امتناع كردم ولي با اصرارهاي فراوان او و اينكه اين فرد رو به مرگ و مريض و بايد به اين وسيله روحيه بگيرد و خانواده‌اش را هم از نگراني نجات دهيم، مرا در موقعيتي قرار داد كه ناگزير شدم تا اين خواست او را بپذيرم.
مهسا هشيار در رابطه با محتواي اين پرده نوشته گفت: آنها 2 پرده نوشته با زمينه آبي مي‌خواستند كه بر روي يكي از آنها بايد نوشته مي‌شد «مريم جان بي صبرانه چشم انتظارت هستيم» و بر روي ديگري نوشته مي‌شد «سوم ژوئيه مبارك باد"» و زير آنها فقط تاريخ 28 خرداد 87 تهران نوشته مي‌شد و وقتي من پرسيدم كه سوم ژوئيه چه خبر است، همان خانم گفت كه روز تولد يكي از دوستان همين مريم است كه در حال مرگ مي‌باشد.
اين فريب خورده توسط گروهك منافقين كه به شدت از اين اقدام منافقين منزجر شده بود، ادامه داد: به هر حال اين كار را هم با خواهش كردن از همان آقا در تهران انجام دادم و از آن، فيلم و عكس تهيه كردم و براي آنها ارسال كردم.جالب اينكه حتي نيروي انتظامي موقعي كه ايشان داشته پرده را نصب مي‌كرده است از وي درباره آن سئوال مي‌كند كه او هم بي خبر از همه جا مي‌گويد براي يك خانم كه در خارج است عكس مي‌گيرم كه پليس به وي مي‌گويد عكس‌هايت را كه گرفتي پرده را جمع كن و او هم همين كار را مي‌كند.
وي در خصوص مبلغي كه بواسطه انجام اين كار از منافقين دريافت كرده بود، گفت: آنها براي انجام اين كارها مبلغ 300 هزار تومان براي من ارسال كردند كه من هم به كساني كه اين كارها را در تهران انجام مي‌دادند، دستمزدي پرداختم.
هشيار با بيان ادامه دار بودن فريبكاري منافقين و سوء استفاده از سادگي و اثرپذيري وي افزود: چند روز بعد فرد ديگري كه خود را سوده معرفي مي‌كرد با من تماس گرفت و گفت كه از شيراز تماس مي‌گيرد و چون خودش از تلفن اينترنتي استفاده مي‌كند به همين دليل شماره‌اش نمي‌افتد! و سفارشي از يك فرد دارد كه در خارج كشور است.
اين قرباني فريب منافقين گفت: او ابتدا گفت يك طرح دارد كه مي‌خواهد چاپ شود و بعد از اينكه من قبول كردم، طرحي را براي من فرستاد و گفت كه بايد بر روي كاغذ A4 به تعداد 200 عدد و در قالب تراكت چاپ شود اما چون اين كار هم در تهران بود من نپذيرفتم.
هشيار در توضيح تداوم اين فريبكاري گفت: اين شخص 20 بار با من تماس گرفت و دقايق زيادي با من صحبت مي‌كرد و درباره پول خوبي كه به من خواهد داد صحبت مي‌كرد و ايميل‌هاي فراواني هم او و هم فرد قبل از او به مناسبت‌هاي گوناگون براي من مي‌فرستادند تا دل من را به دست آورند.
اين كارمند جوان شركت تبليغاتي در مورد محتواي اين تراكت به خبرنگار فارس گفت: طرح اين تراكت مونتاژ چند عكس در نوشته « 18 تير گرامي باد» بود و ادعا مي‌كرد كه انجمن نوپاي دانشجويي مي‌خواهد اين تراكت را به مناسبت 18 تير در تهران توزيع كند ضمن اينكه هيچ مشكل و نوشته خاصي هم ندارد اما در اين طرح آرم كوچكي قرار گرفته بود كه بعد از بازداشت من متوجه شدم كه آرم منافقين است و پي به عمق خيانت و فريبي بردم كه در حق من روا داشته بودند.
اين قرباني فريب منافقين درباره نحوه دستگيري‌اش به دست نيروهاي اطلاعاتي گفت: از طرف ستاد خبري اداره اطلاعات در مشهد با من تماس گرفته شد و از من دعوت شد كه براي پاره‌اي توضيحات به آنجا مراجعه كنم. وقتي من به آنجا رفتم چون از همه چيز بي خبر بودم، مأموران با توجه به اين كه از تمامي جزئيات كارهايي كه كرده بودم آگاهي داشتند و من هم صادقانه آنچه گذشته بود را براي آنها توضيح دادم خيلي زود فهميدند كه من فريب خورده‌ام و مقدمات آزادي مرا فراهم كردند.
وي اظهار كرد: خوشبختانه با پي بردن من به فريبكاري منافقين و اطلاع از عملكرد اين دشمنان ايران، هيچ كدام از كارهايي كه براي 18 تير خواسته بودند پخش نشد و از اين بابت خوشحالم.
هشيار در پايان با محكوم كردن كشورهايي كه اين اجازه و امكان را به اين تروريست‌هاي كلاهبردار مي‌دهند خواهان رسيدگي مجامع بين المللي قضايي به شكايتش از اين گروه شد و افزود: انگيزه‌ام از بيان اين اظهارات و در ميان گذاشتن آنها با خبرگزاري فارس اينست كه اميدوارم اين حرف‌ها زنگ خطري باشد براي كليه دوستاني كه در امور تبليغاتي فعاليت مي‌كنند تا خداي نكرده در دام اين منافقين از خدا بي خبر و شياد گرفتار نشوند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن