تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805167275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
مجتمع فرهنگي سينمايي دزفول آماده ميزباني هشتمين جشنواره فيلم كوتاه

دزفول - خبرنگار آفرينش
مجتمع فرهنگي سينمايي دزفول براي هشتمين جشنواره ي فيلم كوتاه منطقه اي در آذر 87 آماده مي شود.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دزفول با اعلام اين خبر گفت : در بازديدي كه جعفري جلوه معاونت محترم سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيئت همراه از مجتمع فرهنگي و سينمايي دزفول داشتند ، اين مركز عظيم را جايگاهي مناسب و شايسته براي ارائه برنامه ها وفعاليت هاي عمده فرهنگي وهنري دانسته وبر ضرورت ميزباني اين محل در هشتمين جشنواره فيلم كوتاه منطقه اي تاكيد نمودند.
پوركياني در ادامه افزود: زمان برگزاري جشنواره را آذر ماه 87 است كه مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان دبير جشنواره هشتم است كه بايد از تلاش هاي مستمر و صادقانه ايشان در پيگيري اين رويداد عظيم كشوري ، تقدير وتشكر نمود.
وي با اشاره به حضور 10 استان برتر كشور در اين جشنواره ، اين حركت را اتفاق مهم و ارزنده اي در زمينه ي توليد فيلم كوتاه بر شمرده و از تمام هنرمندان تقاضا كرد كه آثار خود را به دبير خانه ي جشنواره واقع در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان و شهرستان دزفول ارسال نمايند.
به گفته ي رئيس ارشاد دزفول جشنواره هشتم در دو بخش مسابقه و ويژه برگزار خواهد شد ،كه شهرستان دزفول با پيشينه روشن تاريخي وديني و حضور فرهيختگان وانديشمندان بزرگ صحنه هاي فرهنگي ، هنري ، علمي و مذهبي ميزباني شايسته براي جامعه جوان فيلم ساز كشورمان است.

جلسه ستاد بحران آب شهرستان دماوند برگزار شد
رودهن - خبرنگار آفرينش
جلسه ستاد بحران آب شهرستان دماوند به رياست معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرماندار و با حضور مديران آبفاي روستايي و ديگر مسئولين در محل فرمانداري برگزار شد .
به گزارش خبرنگار آفرينش ; سعيد افشار نادري در اين جلسه بر لزوم برنامه ريزي بلند مدت در تامين آب شرب شهرستان با توجه به وضعيت موجود و موقعيت آن در آينده ، انتقال آب از منابع آبي جديد ، اولويت بندي خدمات رساني در مناطق بحران خيز احتمالي با هماهنگي بخشداري ها ، اطلاع رساني و اعلام زمان قطع آب و برق ، كنترل و نظارت مصارف آب ، جذب اعتبارات خشكسالي ، لزوم احداث مجتمع هاي آبرساني ، ترميم شبكه هاي فرسوده در راستاي جلوگيري از هدر رفت آب و تعديل در مصرف آن تاكيد كرد.شايان ذكر است در اين جلسه ، جنتي سرپرست شركت آبفاي شرق استان تهران در خصوص وضعيت آب شرب شهرهاي تابعه و اقدامات و تدابير اتخاذ شده گزارش مبسوطي ارائه نمود.وي از قرار گرفتن آب استحصالي يك حلقه چاه در شبكه آب شهر دماوند و انعقاد قرارداد براي حفر سه حلقه چاه ديگر نيز خبر داد.

ساماندهي چشمه هاي آب گرم معدني آذربايجان غربي به بخش خصوصي واگذار مي شود

اروميه- خبرنگار آفرينش
با هدف توسعه گردشگري چشمه هاي آب گرم معدني آذربايجان غربي با ساماندهي وتكميل زير ساختها به بخش خصوصي واگذار مي شود.
قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري آذربايجان غربي با اعلام اين خبرگفت: سه چشمه معدني آب گرم در تكاب و چشمه هاي آب گرم چالدران و شوط از جمله چشمه هاي آب گرم هستند كه عمليات تكميل زيرساختهاي اين چشمه ها از سال گذشته آغاز شده است.
عليزاده ميزان اعتبار براي تكميل زير ساختهاي گردشگري و رفاهي اين چشمه ها را 18 ميليارد و 500 ميليون ريال بيان كرد و گفت: كارهاي عملياتي و اجرايي چشمه آب گرم تكاب به پايان رسيده و تا دو ماه آينده اين چشمه ها به بخش خصوصي واگذار مي شوند و چشمه هاي شوط و چالدران نيز سال آينده پس از اتمام عمليات ساماندهي به بخش خصوصي واگذار خواهد شد.
وي احداث سالن هاي سرپوشيده آب گرم ويژه بانوان و آقايان،محوطه سازي،تامين آب و برق،احداث و بهسازي جاده هاي دسترسي و ايجاد محوطه هاي چادر زني و آلاچيق را از مهمترين اقدامات صورت گرفته در چشمه هاي آب گرم ياد شده عنوان كرد.در آذربايجان غربي بيست چشمه آب گرم معدني وجود دارند كه به دليل نبود زير ساختهاي لازم بهره برداري چنداني از آنها نمي شود.

واحد هاي صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي توس و چناران مجهز به سيستم پيش تصفيه مي شوند

مشهد-خبرنگار آفرينش
معاون اجرايي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي گفت : با واحد هاي آلاينده زيست محيطي برخورد مي شود.
مهندس سيد وحيد سيد زادگان از آغاز مطالعات زيست محيطي در شهرك هاي صنعتي توس و چناران خبر داد و افزود : به منظور كاهش مشكلات بهره برداري و نگهداري تصفيه خانه هاي فاضلاب شهركهاي صنعتي وكنترل ميزان آلودگي فاضلاب خروجي ، نصب سيستم هاي پيش تصفيه در تك تك واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي الزامي مي باشد.
وي ضمن اشاره به حساسيت هاي ويژه مسوولان به شهرك هاي صنعتي توس و چناران كه بر روي دشت مشهد قرار گرفته اند، اظهار داشت : مشكلاتي كه فاضلاب هاي صنعتي آلوده براي حوزه آبريز كشف رود و استفاده مجدد از پسابها ايجاد نموده است ، موجب شده تا حل مشكلات زيست محيطي و تعهد بر توليدپاك و عدم آسيب به محيط زيست در دستور كار قرار گيرد.
سيد زادگان تصريح كرد : در راستاي جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي از ارديبهشت ماه سال جاري از 500واحد صنعتي بازديد شده است .
وي افزود : از ابتداي طرح شناسايي واحد هاي آلاينده تاكنون ، با سه هزارو952 نفر ساعت كار كارشناسي ، 82 واحد آلاينده شناسايي شده است . سيد زادگان گفت : به واحد هاي داراي آلايندگي ، اخطارهاي لازم داده شده كه 18 واحد عمليات احداث پيش تصفيه را آغاز نموده و13 واحد صنعتي ديگر نيز، مطالعات احداث سيستم هاي پيش تصفيه را در دستور كار خود قرار داده اند.سيد زادگان همچنين در خصوص شهرك صنعتي چناران نيز گفت : 100 واحد صنعتي مستقر در اين شهرك ، بازديد شده كه 20 واحد صنعتي داراي آلودگي بوده و به سيستم پيش تصفيه نياز دارند

بزودي كارت سلامت دراختيار بيمه شدگان تامين اجتماعي قرار مي گيرد

اردبيل -خبرنگار آفرينش
مدير كل تامين اجتماعي استان اردبيل گفت :بزودي تمامي بيمه شدگان تامين اجتماعي از مزاياي كارت سلامت بهره مند خواهند شد .رحيم علي مراد درگفتگوبا خبرنگار ما افزود:اين كارت داراي مزيت بسيار زياد و هوشمندي بالااست و هم اكنون بصورت پايلوت درچند استان درحال اجرا است كه دراستان اردبيل نيز بزودي اجرا آن آغاز خواهدشد .وي گفت :درقالب اين كارت بيمه شدگان بدون دفتر چه تنها با داشتن كارت هم حق ويزيت و هم پول دارود را واريز خواهند كرد .وي درادامه به بدهي 18 ميليارد تومان نهادها و سازمانهاي دولتي و خصوصي به تامين اجتماعي خبرداد و افزود:بيشترين بدهي مربوط به شهرداريها است كه امسال بخش عمده آن پرداخت شده است .عالي مراد به سياست سازمان درافزايش تعداد بيمه شدگان تا سقف 10 ميليون نفر اشاره كرد و گفت :تا سه سال آينده 45 درصد به تعداد بيمه شدگان استان اضافه خواهد شد و دراين راستا برخي فرايندهاي زايد حذف شده است .
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن