تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814599408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار ‪ ۱۵‬نشريه جديد را صادر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هيات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار ‪ ۱۵‬نشريه جديد را صادر كرد
اجتماعي. رسانه . رسانه
مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از صدور مجوز انتشار ‪ ۱۵‬نشريه جديد در چهل و سومين جلسه از يازدهمين دوره هيات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از معاونت مطبوعاتي، محمد پرويزي با اعلام اين خبر افزود: هيات نظارت بر مطبوعات در اين جلسه با انتشار سه هفته نامه، يك دو هفته نامه، سه ماهنامه، شش فصلنامه و يك دو فصلنامه موافقت كرد.

وي اظهار داشت: در اين جلسه همچنين مجوز فعاليت دو خبرگزاري زنان ايران ايونا به مديرعاملي صديقه قنادي و تقريب به مديرعاملي مهدي تسخيري صادر شد.

پرويزي تصريح كرد: هفته نامه خاوران نامه به صاحب امتيازي و مديرمسئولي بابك بهادري، هفته نامه مشتري به صاحب امتيازي و مدير مسئولي جمشيد ضرابي و هفته نامه صبح جنوب به صاحب امتيازي و مديرعاملي محمد ناصح فرد مجوز انتشار گرفتند.

وي افزود: همچنين دو هفته نامه خار به صاحب امتيازي و مدير مسئولي سيدمصيب افتخاري، ماهنامه بازده به صاحب امتيازي و مديرمسئولي امير پوريانسب، ماهنامه پردازش داده به صاحب امتيازي و مدير مسئولي رجب زاده و ماهنامه نور ايمان به صاحب امتيازي و مدير مسئولي فرشته باقري منصوري مجوز انتشار دريافت كردند.

مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي گفت: هيات نظارت بر مطبوعات در اين جلسه با انتشار دو هفته نامه زيست فن به صاحب امتيازي و مديرمسئولي هومن كاغذيان، فصلنامه ديد آخر به صاحب امتيازي و مدير مسئولي راحله عبدالكريمي مه آبادي، فصلنامه تغذيه، رژيم ، سلامتي به صاحب امتيازي و مديرمسئولي ثريا قادرمزي، فصلنامه توسعه و بهبود مديريت به صاحب امتيازي و مدير مسئولي يوسف رونق و فصلنامه ثريا به صاحب امتيازي و مدير مسئولي منير عسگرنژاد موافقت كرد.

پرويزي افزود: فصلنامه پزشك محله به صاحب امتيازي و مديرمسئولي احمد كريمي ، فصلنامه طبيعت به صاحب امتيازي و مدير مسئولي سيدوحيد سيدجعفري و دو فصلنامه ‪journal of chinical peritoneal dialysis‬به صاحب امتيازي و مدير مسئولي محمد رضا اردلان نيز مجوز انتشار گرفتند.

مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود:

همچنين در اين جلسه با تاسيس و صدور مجوز فعاليت خبرگزاري زنان ايران به مديرعاملي صديقه قنادي و خبرگزاري تقريب به صاحب امتيازي مجمع تقريب مذاهب اسلامي و مديرعاملي مهدي تسخيري موافقت شد.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن